abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:02:01 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87267573
tessie, wat fijn dat je zoveel gekolfd hebt joh! *O*
pi_87276771
Zo lief dat jullie allemaal meejompelen O+

Is het normaal dat je borsten ineens beginnen met lekken? Ik heb daar nooit eerder last van gehad, en nu vanmorgen werd ik wakker, met echt een hele grote natte plek onder mijn borst :?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87277117
Waaah Tessie, dat gaat de goede kant op! *O* *O* *O* :D
Ja, dat hoort er wel een beetje bij, en het is volgens mij een heel goed teken dat dat gebeurt bij jou! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87277163
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef tessie het volgende:
Zo lief dat jullie allemaal meejompelen O+

Is het normaal dat je borsten ineens beginnen met lekken? Ik heb daar nooit eerder last van gehad, en nu vanmorgen werd ik wakker, met echt een hele grote natte plek onder mijn borst :?
Yep, leuk he? ;(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87277209
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Yep, leuk he? ;(
:D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87277519
Hahaha nou ik dacht met mijn slaperige hoofd dat er een lek in mn waterbed zat ofzo :') En daarna dacht ik dat Anna met een golf gespuugd had. En toen daarna bedacht ik pas dat het gewoon uit mijn tiet gekomen was :') Ik ben zooo wakker 's ochtends vroeg. :+
Normaal heb ik altijd snachts een bh met senseopads zoogcompressen erin aan (niet vanwege lekker maar vanwege gevoelige tepels) maar die had ik nu na het kolven niet meer aangetrokken, want ik was moe, en ik kon toch nog maar krap 2 uurtjes slapen. Mja. Volgende keer toch maar weer aandoen dus.
pi_87280149
Mócht je spruw hebben, zou ik die pads nu net ff achterwege laten 's nachts. Overdag verschonen zodra ze nat zijn. Je kunt 's nachts dan evt op een hydrofiel slapen. Of 2 :')
pi_87280283
Oeh, dat klinkt best goed Tessie, dat je 'zomaar' lekt! *O* Of, -O- voor de kliederzooi ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:46:38 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87281305
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef WupWup het volgende:
Mócht je spruw hebben, zou ik die pads nu net ff achterwege laten 's nachts. Overdag verschonen zodra ze nat zijn. Je kunt 's nachts dan evt op een hydrofiel slapen. Of 2 :')
Ik pakte een dik badlaken en dat legde ik dan over de breedte van het bed ter hoogte van mijn borsten. Kun je mooi instoppen aan de zijkanten en het houdt net wat meer tegen dan een hydrofiel. Blijft goed op z'n plek liggen, ook als je draait
pi_87282561
Tot nu toe overdag nog geen lekkage :D misschien heb ik vanmorgen een beetje raar op mijn borst gelegen ofzo, ik lag ook op mijn amdere zij dan waar ik normaal op lig. Zal komende nacht voor de zekerheid dan maar een handdoek neerleggen en geen pads. Thanx voor de tips!
pi_87307625
Ik ben aan het oefenen met een fles. Tot nu toe is ze heel druk bezig ermee, maar krijgt er niet echt iets uit. Moet ik dan toch een groter gaatje gaan halen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:16:28 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87307708
Als je er nu iets mee wil kan je ook een dikke naald even goed heet maken en die door het gaatje heen halen.
pi_87307806
Nee, hoeft niet meteen nu, ik heb ook m'n tet nog. Morgen weer een poging.
pi_87312072
Ja, of je lekt gewoon door een dubbelgevouwen dik badlaken heen -O- Ik vind het echt zo zonde, alles wat ik lek, kolf ik dus niet :{ Is daar nou niks aan te doen? Of zou ik snachts er gewoon geen 5,5 uur tussen kunnen laten meer?
pi_87312099
Maar dat is toch hartstikke goed nieuws tessie? Je productie lijkt nu keigoed op gang te komen! Opvangen kan met lilypads of borstschelpen, maar die eersten laten na teveel melk los en die tweede kan vast niet lekker slapen. Je kunt nog een keertje tussendoor kolven, maar ik denk dat je het gewoon zo moet laten. Slaap is ook belangrijk! Heb je nog van die celstof matjes in je kraampakket? Die lekken zeker niet door. Kan wel wat zweterig worden, maar dat is een kwestie van proberen.
pi_87312536
Ik draag toch echt kompressen dag en nacht. Tessie je borsten worden vanzelf zindelijk.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:04:19 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87313334
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 05:56 schreef tessie het volgende:
Ja, of je lekt gewoon door een dubbelgevouwen dik badlaken heen -O- Ik vind het echt zo zonde, alles wat ik lek, kolf ik dus niet :{ Is daar nou niks aan te doen? Of zou ik snachts er gewoon geen 5,5 uur tussen kunnen laten meer?
wauw, dat is zelfs mijn met een overproductie niet gelukt!
je kolft het misschien niet maar produceert het wel
pi_87313693
Tessie wat goed *O* Lekken is misschien irritant maar wel een goed teken lijkt mij :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:11:35 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87319861
Jay voor Tessies lektieten! *O* *O*

En dat je het lekt, betekent dat je dus meer produceert dan je op dat moment kan binnenhouden. Het is niet dat je het weg laat lekken en dat er dus minder terugkomt. het is juis superpositief! *O*

in een vorig topic zijn geloof ik plaatjes geplaatst van een soort zakjes die je over je borst kan plakken, die de weglekkende voeding opvangen bij het voeden. mss kan je dat proberen als je dat wil?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87322715
Oh ik had niet echt door dat het ook een goed teken was haha! Ik kolf ook verder niet meer ineens ofzo (en ook niet minder gelukkig). Daarom vind ik het zo zonde, want wat weglekt, had ik liever dan ook gekolft zodat ik dat ook aan Anna kon geven en ze dus weer minder kv hoefde te hebben. Maar fijn dat het dus in elk geval toch wel positief is eigenlijk :)
Davinia, ik ga eens zoeken naar die zakjes, klinkt wel interessant.
pi_87325344
Mag ik ook nog even blij ei spelen? Ik heb vannacht 2 keer gekolfd (had nachtdienst) en weer meer dan 200cc opbrengst *O* Da's weer wat anders dan een magere 140!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:10 #172
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87325479
*O* wup! *O* wat goed! *O*

oh, en je mag me alweer schoppen :@
wat doe je al je spruw in je mond hebt? juist, daktarin orale gel.
stel, je hebt s nachts nog een beugeltje om je tanden in het gareel te houden...
welja, dan zou het theoretisch gezien wel handig zijn om die dan iedere dag te desinfecteren, toch?
Ja?

een nieuwe dimensie van dom :')
pi_87325556
_O-
Maar ik vind eigenlijk wel dat je GV moet gebruiken :P En dan foto's posten uiteraard
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:48:09 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87325611
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef WupWup het volgende:
_O-
Maar ik vind eigenlijk wel dat je GV moet gebruiken :P En dan foto's posten uiteraard
heb ik ook al aan gedacht, ja! :D
pi_87352387
Whehe Davinia! :D

Mijn Lief had het handige idee om dat waterdichte hoeslaken weer om het bed te doen, zodat we niet elke keer dat dekmatrasje hoefden te wassen door mijn lektetten.
Ja, het idee was goed. Alleen heb ik vannacht gewoon op het dekbed gelekt. Handig joh, jezelf in je slaap inwikkelen in je dekbed :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')