Yep, leuk he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef tessie het volgende:
Zo lief dat jullie allemaal meejompelen
Is het normaal dat je borsten ineens beginnen met lekken? Ik heb daar nooit eerder last van gehad, en nu vanmorgen werd ik wakker, met echt een hele grote natte plek onder mijn borst
quote:
Ik pakte een dik badlaken en dat legde ik dan over de breedte van het bed ter hoogte van mijn borsten. Kun je mooi instoppen aan de zijkanten en het houdt net wat meer tegen dan een hydrofiel. Blijft goed op z'n plek liggen, ook als je draaitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef WupWup het volgende:
Mócht je spruw hebben, zou ik die pads nu net ff achterwege laten 's nachts. Overdag verschonen zodra ze nat zijn. Je kunt 's nachts dan evt op een hydrofiel slapen. Of 2
wauw, dat is zelfs mijn met een overproductie niet gelukt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:56 schreef tessie het volgende:
Ja, of je lekt gewoon door een dubbelgevouwen dik badlaken heenIk vind het echt zo zonde, alles wat ik lek, kolf ik dus niet
Is daar nou niks aan te doen? Of zou ik snachts er gewoon geen 5,5 uur tussen kunnen laten meer?
heb ik ook al aan gedacht, ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:46 schreef WupWup het volgende:![]()
Maar ik vind eigenlijk wel dat je GV moet gebruikenEn dan foto's posten uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |