Dag lieverd, verveel je je?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op een station.
[zich uit de voeten maakt uit dit topic]
Zeker welquote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lijnfolder per regio.. Is dat niet meer werk om te maken en drukken?
Gouda, bij het spoor van de trein naar Alphen a/d Rijn misschien?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand waar deze foto is genomen?
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Het probleem is dat wissel dat je rechtsboven ziet.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Gouda, bij het spoor van de trein naar Alphen a/d Rijn misschien?
Den Haag Centraal:quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand waar deze foto is genomen?
[ afbeelding ]
Wat een aap zegquote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Trein halen?
[Video] Man bungelt aan raam rijdende trein
Dat zou je ook eens moeten bijhouden ja. Hoeveel namen er inmiddels bij die handtekening horenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, nog stuitender vindt ik eigenlijk dat de brief weer lekker vreemd ondertekend is.
Nou ja dat snap ik maar het woord extra, wat heb je naast je kaartje nog op te sturen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
vreemd, ik hoor dat inderdaad vaker, dat ze zelf de meegestuurde vervoerbewijzen kwijtraken en dan de klant de schuld geven. Is mij zelf overigens nog nooit gebeurd, ik heb altijd gewoon mn geld gekregen. Al duurde het soms wat langer dan de streeftijd.
Dat dichtsabbelen lukt mij trouwens ook iedere keer gewoon goed![]()
Tot slot krijg ik tegenwoordig geen brieven meer, maar emailtjes
dat gaat over railrunners, fietskaartjes, ICE-toeslagen and the likequote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef bork het volgende:
[..]
Nou ja dat snap ik maar het woord extra, wat heb je naast je kaartje nog op te sturen?
Maar die waren er niet, volgens mijquote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat over railrunners, fietskaartjes, ICE-toeslagen and the like
Dudequote:Op donderdag 30 september 2010 14:28 schreef bork het volgende:
[..]
Maar die waren er niet, volgens mij
Ik bewaar die pdf'jes wel van ze maar net niet deze, ik heb nog wel de link naar het e-ticket en de datum en de prijs, heb ik daar nog wat aan?
Het beangstigt mij een beetje om in de oneindige molen van de NS terecht te komen, ze gaan nu weer een nieuwe brief sturen want dit kan niet per telefoon/mail [dikke zucht]![]()
![]()
Einde discussie.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef bork het volgende:
ik heb al keurig het geld teruggekregen
Geldermalsen is niks vergeleken met Lage Zwaluwe, dat is pas een helquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nounou. Een heel kwartier op Den Haag Centraal. Wat een hel![]()
Ik nodig je uit samen met mij een overstap richting Dordrecht te missen op station Geldermalsen in de avonduren![]()
![]()
Zeikerdsquote:Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef Gutz het volgende:
[..]
Geldermalsen is niks vergeleken met Lage Zwaluwe, dat is pas een hel
Idem: Venray.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeikerds![]()
3 kwartier op Marienberg wachten is niet grappig, want daar is HELEMAAL niks te beleven.
Daar heb je tenminste nog een cola automaat, zelfs dat heb je op LZ nietquote:Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeikerds![]()
3 kwartier op Marienberg wachten is niet grappig, want daar is HELEMAAL niks te beleven.
Die is inmiddels weggehaaldquote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Gutz het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste nog een cola automaat, zelfs dat heb je op LZ niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |