Hopelijk wel die godsgruwelijke uitbouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dat seinhuis er ook aan eigenlijk?
Ja dat is lelijk idd. Maar dan kan je net zo goed dat hele ding platgooienquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hopelijk wel die godsgruwelijke uitbouw.
Hoe stel je je dat voor dan? Die uitbouw weghalen en het gat weer dichtmetselen voordat de hele boel in stort?quote:
Plaats er een lift in voor perron 1quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor dan? Die uitbouw weghalen en het gat weer dichtmetselen voordat de hele boel in stort?
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
.. De to go gaat om 6 uur al open. ;') En zelfs dan staan er mensen buiten te wachten.
Nee, hoor Greavy niet iedereen, ik ben uiterst tevreden over hun service, je moet er wel even persoonlijk naar toe gaan imho. Dan kun je toelichten wat je wilt en waar de haken en ogen zitten, als je dat netjes doet luisteren ze naar je en zijn ze erg dankbaar! Ik heb zo 2x supergoedkoop naar Warschau gereist ver voor de officiele datum dat de kaartjes op de markt vrij komen. Dat is hun kracht, kaartjes voor SPAR-preise bemachtigen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef greavy het volgende:
Waarom is iedereen toch zo negatief over de Trein Reis Winkel?
Noof!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Zyron het volgende:
[..]
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.
Glijdende schaal hequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Zyron het volgende:
[..]
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.
ehm ik had graag een iets preciezere locatie gehad maar cool dat je meedenkt! thxquote:
Ik zit te twijfelen tussen Geldrop en Maarheeze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef bork het volgende:
ff hulp gevraagd, waar is dit?
[ afbeelding ]
Maarheeze is het niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Geldrop en Maarheeze.
Een SLT daar?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:49 schreef Ascendancy het volgende:
Omdat ik heel nodig moest zeiken verbleef ik een half uur op station Geldermalsen net. Kutsprinter zonder WC, ik mis DD-AR![]()
Wel een NS-faal meegemaakt. De 6000 en de 16000 moesten gekoppeld worden, maar dat lukte niet echt, daardoor zijn de reizigers zeker 10x door elkaar gehusseld en liepen ze 15min vertraging op
Kunnen ze dan niet gewoon los rijden?
http://www.bahn.de/p/view/angebot/aktio ... nheit_LZ01quote:Feiern und sparen: Mit dem Angebot „20 Jahre Deutsche Einheit“ für 20 Euro das ganze Land bereisen
Verkauf am 2. und 3. Oktober • Solange der Vorrat reicht • Einfache Fahrt, 2. Klasse, auch im ICE
(Berlin, 28. September 2010) Zum 20. Jahrestag der Deutschen Einheit macht die Deutsche Bahn ihren Kunden ein besonderes Angebot. Zum Preis von 20 Euro können Bahnreisende preisgünstig quer durch Deutschland reisen. Das Ticket gilt für eine beliebig weite einfache Fahrt in der 2. Klasse im Intercity, Eurocity und ICE. Es ist zuggebunden und kann für Fahrten im Zeitraum vom 3. bis
23. Oktober genutzt werden. Verkauft wird das Ticket ausschließlich am 2. und
3. Oktober solange der Vorrat reicht.
„Mit dem Aktionsangebot ‚20 Jahre Deutsche Einheit’ wollen wir Jung und Alt für grenzenloses Reisen mit der Deutschen Bahn begeistern und gleichzeitig an das historische Ereignis erinnern“, begründet Ulrich Homburg, Vorstand Personenverkehr der Deutschen Bahn das Angebot. „Dem spontanen Besuch bei Verwandten und Freunden steht damit nichts mehr im Wege.“
Das Aktionsangebot ist überall erhältlich, wo es Fahrkarten gibt, und auf http://www.bahn.de. Ermäßigungen für Mitreisende oder kostenlose Kindermitnahme sowie Umtausch, Erstattung und Übergang in die 1. Klasse sind ausgeschlossen. Die City Night Line-Züge können gegen Aufpreis genutzt werden. Das Ticket gilt bis 10 Uhr des Folgetages.
Mooi, hoef ik het niet meer te vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/?ie(...)p=12,236.93,,0,-0.35quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Toch eens een lang weekendje Berlijn gaan overwegen, dit laat zich doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:47 schreef greavy het volgende:
aanbieding: "20 jaar Duitse eenheid"
[..]
http://www.bahn.de/p/view/angebot/aktio ... nheit_LZ01
Kort: Allen op 2 en 3 oktober (dag van de Duitse eenheid) is een speciale aanbieding via bahn.de, bij de kaart-automaten en bij de service-balie verkrijgbaar. Voor slechts 20 euro tussen 3 oktober en 23 oktober kun je met deze kaartje een rit door heel Duitsland met elke trein maken, maar het is alleen geldig op geboekte treinen (treinbinding) en op is op. Zoals de muurval-speciaal zijn de contingenten gewoon duidelijk hoger als gewone Sparpreise en voor bijna elke trein verkrijgbaar, als je snel bent.
Ik wist niet dat die 3tjes wel een plee hadden. Maar ik zat in een 2-tje. En het was maar 1 stel. Staan om 11 uur in de treinquote:Op woensdag 29 september 2010 07:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Een SLT daar?
Als je een SGMm-II en SGMm-III hebt, moet je naar de SGMm-III gaan, want de tweetjes hebben geen plee. Vind ik ook belachelijk
Bouwers kunnen daar heel mooie oplossingen voor verzinnen en het op een acceptabele manier dicht maken denk ik. Een soort restauratie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor dan? Die uitbouw weghalen en het gat weer dichtmetselen voordat de hele boel in stort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |