Nooit iets gehoord over het gezeik om Hoogeveen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat als ProRail een rits geluidsschermen plaatst, houdt die onzalige NIMBY-gemeente dan op met steigeren?
Volgens mij niemand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef o.us het volgende:
Wie werken hier eigenlijk bij de NS als conducteur / machinist?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nooit iets gehoord over het gezeik om Hoogeveen?Dus nog een droevigere gemeente dan Staphorst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb donderdag een 05:30-13:30 dienst.quote:
Ja, maar van trdl verwacht je dat eerder dan van de AH to Go.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een 05:30-13:30 dienst.
.. De to go gaat om 6 uur al open. ;') En zelfs dan staan er mensen buiten te wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar van trdl verwacht je dat eerder dan van de AH to Go.
Dat was juist de grapquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef James1988 het volgende:
Staphorst wilde toch helemaal geen treinverkeer op zondag i.v.m. de zondagsrust?
Hopelijk wel die godsgruwelijke uitbouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dat seinhuis er ook aan eigenlijk?
Ja dat is lelijk idd. Maar dan kan je net zo goed dat hele ding platgooienquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hopelijk wel die godsgruwelijke uitbouw.
Hoe stel je je dat voor dan? Die uitbouw weghalen en het gat weer dichtmetselen voordat de hele boel in stort?quote:
Plaats er een lift in voor perron 1quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor dan? Die uitbouw weghalen en het gat weer dichtmetselen voordat de hele boel in stort?
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
.. De to go gaat om 6 uur al open. ;') En zelfs dan staan er mensen buiten te wachten.
Nee, hoor Greavy niet iedereen, ik ben uiterst tevreden over hun service, je moet er wel even persoonlijk naar toe gaan imho. Dan kun je toelichten wat je wilt en waar de haken en ogen zitten, als je dat netjes doet luisteren ze naar je en zijn ze erg dankbaar! Ik heb zo 2x supergoedkoop naar Warschau gereist ver voor de officiele datum dat de kaartjes op de markt vrij komen. Dat is hun kracht, kaartjes voor SPAR-preise bemachtigen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef greavy het volgende:
Waarom is iedereen toch zo negatief over de Trein Reis Winkel?
Noof!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Zyron het volgende:
[..]
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.
Glijdende schaal hequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:36 schreef Zyron het volgende:
[..]
Zelfs voor de Kiosk in Emn staan er dan al mensen. Vanochtend ging ik om 05:50 open en zelfs dat was sommigen nog te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |