Nog niet helemaal,maar gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Yipyip.....![]()
Voel je je alweer beter?
Dan begreep ik het toch goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]heb echt geen idee hoe ze eruitziet
Misschien nog eens contact zoeken.. evt niet via telefoon maar mail om daarin uitgebreider je verhaal te doen. Dat zal het belangrijkste zijn. Je motivatie kenbaar maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.![]()
Maar goed, ik sta dus op die ´wachtlijst´. Op dit moment puur hopen dat ik daarvoor een keer gecontacteerd wordt.
hot nurse?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus..wanneer word je een hot nurse?
Goed idee, keertje een fysieke sollicitatiebrief sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Cue_ het volgende:
Misschien nog eens contact zoeken.. evt niet via telefoon maar mail om daarin uitgebreider je verhaal te doen. Dat zal het belangrijkste zijn. Je motivatie kenbaar maken.
En als je daarvoor tijdens het telefoongesprek geen kans toe kreeg, dan zijn er meerdere wegen he
Kan ook ja.. maar graag getypt.. niet geschrevenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed idee, keertje een fysieke sollicitatiebrief sturen.
Gekkiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Oh he zat in het verkeerde topic
Hoi
Die kan je strikken als je achter t stuur zit, ff knie er tegen aan, ff knutselen met je handen en klaar. Check in de binnenspiegel of t goed is en handen weer aan t stuurquote:
ik d8 alquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je doet geneeskunde he? Hot doctor dan
Heb je t pakje nog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
ik d8 alhot nurse dat ben ik nu 3 jaar al niet meer
Heb m al om, mar ik blijf m niet fijn vinden.. Sowieso kan ik m niet knopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan je strikken als je achter t stuur zit, ff knie er tegen aan, ff knutselen met je handen en klaar. Check in de binnenspiegel of t goed is en handen weer aan t stuur
Hoezo? Geschreven is nog veel persoonlijker? En ik heb een heel netjes handschrift.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook ja.. maar graag getypt.. niet geschreven
Hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
En ik ga weer, want de werkplicht roept
Daag
Haha..gelukig, je bent weer tevredenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
ik d8 alhot nurse dat ben ik nu 3 jaar al niet meer
Werkzequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
Daag
Doeiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
Daag
Knopen is heel simpel, k kan ze alle driequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb m al om, mar ik blijf m niet fijn vinden.. Sowieso kan ik m niet knopen![]()
Dus doe m altijd af zonder de knoop eruit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |