De modsquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Catkiller het volgende:
Wie heeft er een OP nodig met zo'n geweldige TT.
Haha ja idd. En ik en Minipuber eten niet zoveel he, dus is er standaard veel te veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat. Ik vind macaroni ook niet erg lekker. En van de week gemaakt voor hubbie.
Geroepen: Das alleen voor vanavond! Voor 1 persoon. Hij keek me aan
En heeft er alsnog 2 avonden van gegeten
Gelukkig!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kan niet in kleine hoeveelheden koken, dus jawel hoor, er is nog genoeg!
Omdat die al vanmiddag gesloten had moeten worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Socios het volgende:
Waarom posten jullie hier niet en wordt er weer een nieuw topic geopend?
[Singles] voor het geval dat Jo echt weg is
Omdat daar kleine kinderen zitten? Tmfchatachtige praktijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Socios het volgende:
Ohw, okey, ik vond het al zo rustig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
Omdat die al vanmiddag gesloten had moeten worden.
Hoe ziet die TMF-chat eruit? Ik heb daar nooit gechat.quote:
Ja eh, de goeie mag me wel lastig vallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
heb je eindelijk een kerel die je niet lastig vaalt is het weer niet goed.
Is allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe ziet die TMF-chat eruit? Ik heb daar nooit gechat.
Mijn eerste ´chatervaring´ was op IRC en www.chatting.com in de Jaren ´90.
En dan doet hij het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja eh, de goeie mag me wel lastig vallen
Omdat dat topic al dicht hoort te zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Socios het volgende:
Hmm, wat eten is dan best een goed planquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word stunning
Althans, dat zegt kniphomo
En des te eerder ben ik dronkenalleen de melk van de cappuccino als voedzaams in m'n maag
dat is plat na 1 wijntje
Niet zeuren.. die van jou heeft tenminste gereageerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zoooooooo'n dom druifwijf af en toe,.....
Zit ik te denken: heeft ie nmog niet bevestigd of ie de 7e wel kan.
Dus ff checken voor de zekerheid.
o kut wacht, HIJ stelde de 7e voor... IK ben aan de beurt om iets van me te laten horen
Zie je! Dat krijg je er van als je niet meteen reageert!!!!!!!!!!!!!!!
Rustig ademhalen, in en uit.. Je kan het wel, echtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
o kut wacht, HIJ stelde de 7e voor... IK ben aan de beurt om iets van me te laten horen
Ik moest vandaag facturen naar PDF omzetten. Zie ik een of andere gaypics(nogwat) site erbij staan. Wat is dit voor ongein?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
En dat idd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet zeuren.. die van jou heeft tenminste gereageerd
Tsja, snap ik ook niet. Ik wil dolgraag bij NS werken. Zelfs bereid om tegen ´minder loon´ aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Boudibou het volgende:. Ik had je overigens wel in de reclame van NS verwacht. Hoezo hebben ze jou gepasseerd?
Hij heeft gelijk, er is er nog eentje van juli die open staatquote:
Hij wel inderdaadquote:
Re heeft gelijk, hoor.quote:
Stommutquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Dat laatste natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef YipYip het volgende:
Zijn er nou al foto's van Yuki met zilverpapier in dr haar?? Of durft ze weer niet
Want dat is oh zo bijzonder om te zien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef YipYip het volgende:
Zijn er nou al foto's van Yuki met zilverpapier in dr haar?? Of durft ze weer niet
Zulke mensen kom je nog maar weinig tegen. Met passie en hart voor hun vak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja, snap ik ook niet. Ik wil dolgraag bij NS werken. Zelfs bereid om tegen ´minder loon´ aan de slag te gaan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef YipYip het volgende:
Hij heeft in ieder geval gereageerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
FOCUSSSSSquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Why so seriousquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dat is oh zo bijzonder om te zien?
Gooi ze nou gewoon dicht manquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Re het volgende:
ga maar lekker ook die andere opvullen strakkies, ziet er wel apart uit die geslotentopic lijst
Helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Re het volgende:
ga maar lekker ook die andere opvullen strakkies, ziet er wel apart uit die geslotentopic lijst
Echt, hè. Ik zou met alle plezier op een groot NS-station als Servicemedewerker willen fungeren. Reizigers spreken mij nu al vaak aan met hun vraag terwijl ik zelf dan ook gewoon op reis ben, haha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Boudibou het volgende:
Zulke mensen kom je nog maar weinig tegen. Met passie en hart voor hun vak.
Logisch toch? Het is toch mogelijk om de juiste wegen te bewandelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
Maar het is erg moeilijk om het te kunnen realiseren. Alles gaat via ´vaste procedures´.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt, hè. Ik zou met alle plezier op een groot NS-station als Servicemedewerker willen fungeren. Reizigers spreken mij nu al vaak aan met hun vraag terwijl ik zelf dan ook gewoon op reis ben, haha.
Maar het is erg moeilijk om het te kunnen realiseren. Alles gaat via ´vaste procedures´.
Ja, ik solliciteer ook via de ´reguliere´ weg. Maar dan is het weer een probleem dat ik iets ´te ver weg´ woon. Slaat nergens op, ik woon naast een groot NS-station, maar voor dit station zijn helaas geen vacatures en ik ben heus bereid te reizen naar een ander groot treinstation.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Logisch toch? Het is toch mogelijk om de juiste wegen te bewandelen?
Heyquote:
En wat geven zij als reden aan dan? Je geeft aan te willen, ondanks de afstand, dus neem aan dat ze ook wel motiveren waarom je dichterbij zou moeten wonen,.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik solliciteer ook via de ´reguliere´ weg. Maar dan is het weer een probleem dat ik iets ´te ver weg´ woon. Slaat nergens op, ik woon naast een groot NS-station, maar voor dit station zijn helaas geen vacatures en ik ben heus bereid te reizen naar een ander groot treinstation.
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
En wat geven zij als reden aan dan? Je geeft aan te willen, ondanks de afstand, dus neem aan dat ze ook wel motiveren waarom je dichterbij zou moeten wonen,.
Tssk, stom van ze hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.![]()
Maar goed, ik sta dus op die ´wachtlijst´. Op dit moment puur hopen dat ik daarvoor een keer gecontacteerd wordt.
Nee... tijd voor een CV- vol met treinreizen......quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.![]()
Maar goed, ik sta dus op die ´wachtlijst´. Op dit moment puur hopen dat ik daarvoor een keer gecontacteerd wordt.
Nog niet helemaal,maar gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Yipyip.....![]()
Voel je je alweer beter?
Dan begreep ik het toch goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]heb echt geen idee hoe ze eruitziet
Misschien nog eens contact zoeken.. evt niet via telefoon maar mail om daarin uitgebreider je verhaal te doen. Dat zal het belangrijkste zijn. Je motivatie kenbaar maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
hot nurse?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus..wanneer word je een hot nurse?
Goed idee, keertje een fysieke sollicitatiebrief sturen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:26 schreef Cue_ het volgende:
Misschien nog eens contact zoeken.. evt niet via telefoon maar mail om daarin uitgebreider je verhaal te doen. Dat zal het belangrijkste zijn. Je motivatie kenbaar maken.
En als je daarvoor tijdens het telefoongesprek geen kans toe kreeg, dan zijn er meerdere wegen he
Kan ook ja.. maar graag getypt.. niet geschrevenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed idee, keertje een fysieke sollicitatiebrief sturen.
Gekkiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Oh he zat in het verkeerde topic
Hoi
Die kan je strikken als je achter t stuur zit, ff knie er tegen aan, ff knutselen met je handen en klaar. Check in de binnenspiegel of t goed is en handen weer aan t stuurquote:
ik d8 alquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je doet geneeskunde he? Hot doctor dan
Heb je t pakje nog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
ik d8 alhot nurse dat ben ik nu 3 jaar al niet meer
Heb m al om, mar ik blijf m niet fijn vinden.. Sowieso kan ik m niet knopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan je strikken als je achter t stuur zit, ff knie er tegen aan, ff knutselen met je handen en klaar. Check in de binnenspiegel of t goed is en handen weer aan t stuur
Hoezo? Geschreven is nog veel persoonlijker? En ik heb een heel netjes handschrift.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Kan ook ja.. maar graag getypt.. niet geschreven
Hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
En ik ga weer, want de werkplicht roept
Daag
Haha..gelukig, je bent weer tevredenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
ik d8 alhot nurse dat ben ik nu 3 jaar al niet meer
Werkzequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
Daag
Doeiquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiHoi
Daag
Knopen is heel simpel, k kan ze alle driequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb m al om, mar ik blijf m niet fijn vinden.. Sowieso kan ik m niet knopen![]()
Dus doe m altijd af zonder de knoop eruit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |