FOCUSSSSSquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zoooooooo'n dom druifwijf af en toe,.....
Zit ik te denken: heeft ie nmog niet bevestigd of ie de 7e wel kan.
Dus ff checken voor de zekerheid.
o kut wacht, HIJ stelde de 7e voor... IK ben aan de beurt om iets van me te laten horen
Zie je! Dat krijg je er van als je niet meteen reageert!!!!!!!!!!!!!!!
Why so seriousquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dat is oh zo bijzonder om te zien?
Gooi ze nou gewoon dicht manquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Re het volgende:
ga maar lekker ook die andere opvullen strakkies, ziet er wel apart uit die geslotentopic lijst
Helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef Re het volgende:
ga maar lekker ook die andere opvullen strakkies, ziet er wel apart uit die geslotentopic lijst
Echt, hè. Ik zou met alle plezier op een groot NS-station als Servicemedewerker willen fungeren. Reizigers spreken mij nu al vaak aan met hun vraag terwijl ik zelf dan ook gewoon op reis ben, haha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef Boudibou het volgende:
Zulke mensen kom je nog maar weinig tegen. Met passie en hart voor hun vak.
Logisch toch? Het is toch mogelijk om de juiste wegen te bewandelen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
Maar het is erg moeilijk om het te kunnen realiseren. Alles gaat via ´vaste procedures´.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt, hè. Ik zou met alle plezier op een groot NS-station als Servicemedewerker willen fungeren. Reizigers spreken mij nu al vaak aan met hun vraag terwijl ik zelf dan ook gewoon op reis ben, haha.
Maar het is erg moeilijk om het te kunnen realiseren. Alles gaat via ´vaste procedures´.
Ja, ik solliciteer ook via de ´reguliere´ weg. Maar dan is het weer een probleem dat ik iets ´te ver weg´ woon. Slaat nergens op, ik woon naast een groot NS-station, maar voor dit station zijn helaas geen vacatures en ik ben heus bereid te reizen naar een ander groot treinstation.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Logisch toch? Het is toch mogelijk om de juiste wegen te bewandelen?
Heyquote:
En wat geven zij als reden aan dan? Je geeft aan te willen, ondanks de afstand, dus neem aan dat ze ook wel motiveren waarom je dichterbij zou moeten wonen,.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik solliciteer ook via de ´reguliere´ weg. Maar dan is het weer een probleem dat ik iets ´te ver weg´ woon. Slaat nergens op, ik woon naast een groot NS-station, maar voor dit station zijn helaas geen vacatures en ik ben heus bereid te reizen naar een ander groot treinstation.
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
En wat geven zij als reden aan dan? Je geeft aan te willen, ondanks de afstand, dus neem aan dat ze ook wel motiveren waarom je dichterbij zou moeten wonen,.
Tssk, stom van ze hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.![]()
Maar goed, ik sta dus op die ´wachtlijst´. Op dit moment puur hopen dat ik daarvoor een keer gecontacteerd wordt.
Nee... tijd voor een CV- vol met treinreizen......quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
Aan de telefoon ging het een beetje alsvolgt: "Ohw, u woont te ver weg, we kunnen u op een ´wachtlijst´ zetten voor een station dichter in de buurt". Geen flexibiliteit mogelijk in ´de sollicitatieprocedures´. Geen kans om uit te leggen dat ik "Nederlands recordhouder treinreizen" ben, niet zomaar een ´willekeurige sollicitant´ en wel alles wil geven voor de Nederlandse Spoorwegen i.t.t. sommige ongemotiveerde werknemers die je weleens op een station ziet.![]()
Maar goed, ik sta dus op die ´wachtlijst´. Op dit moment puur hopen dat ik daarvoor een keer gecontacteerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |