Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Evie het volgende:
[..]
haha best ernstig.. wel vaker gehad.. dat ze je overal kwamen opzoeken e.d.... om van te huilen![]()
En het aller ergste is nog dat ze dan nog denken kans te maken ook![]()
Dat is ergens wel weer vermakelijk
Daarom zeg ik dus, @@@.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Is alleen voor leuke, mooie meiden.
www.tinychat.com/SoMyrquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Waar blijft mijn prive chat nou!? En doe je ook aan stripshowtjes?
Die vindt niet hier plaats. Zie elders op jouw beeldscherm.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Waar blijft mijn prive chat nou!? En doe je ook aan stripshowtjes?
Klopt.quote:
Ik ben een leuke, mooie, spontane meid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat alleen leuke, mooie meiden dat kunnen typen voor een privéchat met mij.
Ik geloof daar niets van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben een leuke, mooie, spontane meid.
Pics van jou?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Hihihih, en hij geloofde mij wel. Wat een sukkeltje.
Kijk maar in mijn fobo. Die blonde god is mijn vriendje.quote:
Ik wil je wle helpen hoor. Ik wil wel weer een keer hoog in de dagscores komenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil je wle helpen hoor. Ik wil wel weer een keer hoog in de dagscores komen
Dan wil ik er over nadenken, moet ewven kijken hoe het met me gaat enzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef -Engel- het volgende:
Dus....... om nog terug te komen op mijn feestpoll.......
Als het geen PSV-dag is en het is in Utrecht dan kom je?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Flippiee het volgende:
Zie net dat ik in verkeerde topic zat
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
mn stagekids zijn engeltjes vandaagnog nooit zoveel knuffels gekregen
Ik ken het .... mijn was zit nog in de droger... dat wordt straks strijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
En ik was even was opv ouwen dat moet ook wel eens gebeuren.
2 weken na dat het gewassen is
Naja... dan hoor je het wel .... wat het wordt....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wil ik er over nadenken, moet ewven kijken hoe het met me gaat enzo.
Mijn overhemden en blousen moet ik ook nog strijken. Maar ik heb vooralsnog donderdag niks te doen, kan ik dat mooi proberen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken het .... mijn was zit nog in de droger... dat wordt straks strijken
Wil je niet mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Straks ga je mij ook nog vertellen dat je festivals bezoekt.
Heb je zo'n stoomstrijkijzer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn overhemden en blousen moet ik ook nog strijken. Maar ik heb vooralsnog donderdag niks te doen, kan ik dat mooi proberen..
Okee, het is niet lullig bedoelt hoor, niks tegen jou, ik wil je graag een keer ontmoeten, maar het moet voor mij wel onder bepaalde omstandigheden zijn, anders is het gewoon te zwaar voor me.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja... dan hoor je het wel .... wat het wordt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |