Ga je schamen. Hij is echt meesterlijk. Aan ingewanden door ramen heen slingeren, met een motor springen waarop een minigun is gemonteerd, 5 onthoofdingen in 1 seconde, etc etc. Geweldig. Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef bonke het volgende:
Gister gezien omdat ik dacht dat het wel een goeie film zou zijn![]()
metro gaf deze film 4 van de 5 sterren en vergeleek het met de Tarantino films
maar mijn god zeg wat een waardeloze film was dat, in het begin dacht ik al van "dat word niks"
dat dit gedrocht in een bioscoop draait snap ik niet
daar ging mijn geld dus
oh en ditquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ga je schamen. Hij is echt meesterlijk. Aan ingewanden door ramen heen slingeren, met een motor springen waarop een minigun is gemonteerd, 5 onthoofdingen in 1 seconde, etc etc. Geweldig. Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.
hij zal denk ik ook wel teleurgesteld zijn over inglorious basterds. Al de gelul ipv actie. Kan je op rekenen met een tarantino (en rodriguez) filmquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja vette film, vraag me af wat TS verwachte, iets meer dialoog gefocust ofzo, of een serieuze film?
Dit dus... Mensen die naar Quentin films gaan en niet weten wat ze kunnen verwachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef aarsschimmel het volgende:
Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.
Dit is geen "Quentin" filmquote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dit dus... Mensen die naar Quentin films gaan en niet weten wat ze kunnen verwachten
zeg ikquote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ga 'm zeker kijken. Ik vorm liever mijn eigen mening dan dat ik op de mening van anderen af ga.
Ja hij heeft er aan meegeholpen misschien maar je ziet al staan "uncredited". Die film is van Rodriguez, iig meer van hem dan van Tarantino. Dus onzin om het als een Tarantino film te omschrijven want er zit ook al werken ze vaak samen wel degelijk verschil tussen hun werk.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000233/
ik verwachtte wel een film waar wat bloedige actie inzat, en dat zat er ook in maar de manier waarop het in beeld werd gebracht vond ik erg teleurstellendquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja vette film, vraag me af wat TS verwachte, iets meer dialoog gefocust ofzo, of een serieuze film?
Dit dus..quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef ThaTim het volgende:
Het is trouwens Machete, niet Machette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |