Ga je schamen. Hij is echt meesterlijk. Aan ingewanden door ramen heen slingeren, met een motor springen waarop een minigun is gemonteerd, 5 onthoofdingen in 1 seconde, etc etc. Geweldig. Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef bonke het volgende:
Gister gezien omdat ik dacht dat het wel een goeie film zou zijn![]()
metro gaf deze film 4 van de 5 sterren en vergeleek het met de Tarantino films
maar mijn god zeg wat een waardeloze film was dat, in het begin dacht ik al van "dat word niks"
dat dit gedrocht in een bioscoop draait snap ik niet
daar ging mijn geld dus
oh en ditquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ga je schamen. Hij is echt meesterlijk. Aan ingewanden door ramen heen slingeren, met een motor springen waarop een minigun is gemonteerd, 5 onthoofdingen in 1 seconde, etc etc. Geweldig. Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.
hij zal denk ik ook wel teleurgesteld zijn over inglorious basterds. Al de gelul ipv actie. Kan je op rekenen met een tarantino (en rodriguez) filmquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja vette film, vraag me af wat TS verwachte, iets meer dialoog gefocust ofzo, of een serieuze film?
Dit dus... Mensen die naar Quentin films gaan en niet weten wat ze kunnen verwachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef aarsschimmel het volgende:
Wel eens van het grindhouse idee gehoord? Waarschijnlijk dacht je dat het zo'n serieuze (ubersaaie) hollywood actiefilm zou, zoals 13 in een dozijn.
Dit is geen "Quentin" filmquote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Dit dus... Mensen die naar Quentin films gaan en niet weten wat ze kunnen verwachten
zeg ikquote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ga 'm zeker kijken. Ik vorm liever mijn eigen mening dan dat ik op de mening van anderen af ga.
Ja hij heeft er aan meegeholpen misschien maar je ziet al staan "uncredited". Die film is van Rodriguez, iig meer van hem dan van Tarantino. Dus onzin om het als een Tarantino film te omschrijven want er zit ook al werken ze vaak samen wel degelijk verschil tussen hun werk.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000233/
ik verwachtte wel een film waar wat bloedige actie inzat, en dat zat er ook in maar de manier waarop het in beeld werd gebracht vond ik erg teleurstellendquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja vette film, vraag me af wat TS verwachte, iets meer dialoog gefocust ofzo, of een serieuze film?
Dit dus..quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef ThaTim het volgende:
Het is trouwens Machete, niet Machette.
Een groot aantal scenes in de film waren inderdaad niet realistisch, de tieten van Lindsey waren bijvoorbeeld in de film groter dan ze in het echt zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:
[..]
ik verwachtte wel een film waar wat bloedige actie inzat, en dat zat er ook in maar de manier waarop het in beeld werd gebracht vond ik erg teleurstellend
het had wel een beetje reeeler gemogen
dus niet iemand zijn ingewanden eruit trekken en ermee het raam uitspringen alsof het een touw is, of in een explosie die motor met een minicun derop tevoorschijn zien komen die een tiental verspreide mannen neermaait
Volgens mij kan dat trouwens best. Ik denk dat het je gewicht best kan houden.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:
dus niet iemand zijn ingewanden eruit trekken en ermee het raam uitspringen alsof het een touw is
Klopt idd, afhankelijk van de soort darm kan je er een gewicht van 20 tot 80 kg aan hangen.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat trouwens best. Ik denk dat het je gewicht best kan houden.
inglorious was inderdaad echt HEEEEEEEEEEEEEL erg saai die trailer misleidend zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 13:05 schreef wise het volgende:
[..]
hij zal denk ik ook wel teleurgesteld zijn over inglorious basterds. Al de gelul ipv actie. Kan je op rekenen met een tarantino (en rodriguez) film
Dat dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ga 'm zeker kijken. Ik vorm liever mijn eigen mening dan dat ik op de mening van anderen af ga.
Dit waren dus de hoogtepunten uit de film voor mijquote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:
[..]
ik verwachtte wel een film waar wat bloedige actie inzat, en dat zat er ook in maar de manier waarop het in beeld werd gebracht vond ik erg teleurstellend
dus niet iemand zijn ingewanden eruit trekken en ermee het raam uitspringen alsof het een touw is, of in een explosie die motor met een minicun derop tevoorschijn zien komen die een tiental verspreide mannen neermaait
Machete is door Robert Rodriquez geregisseerd en jij verwacht realistische actiescenes?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:
[..]
nope, ik had actiescenes verwacht die er niet zo amateuristisch uitzagenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Machete is door Robert Rodriquez geregisseerd en jij verwacht realistische actiescenes?
Deze film is in grindhouse stijl gemaakt... Grindhouse = over de top en brakke special effects, punt.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef bonke het volgende:
[..]
nope, ik had actiescenes verwacht die er niet zo amateuristisch uitzagen
Ja want alle Tarantino films zijn goed wil je zeggen... dit was gewoon een hele vermakelijke film, niet te veel bij nadenken joh.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef bonke het volgende:
Gister gezien omdat ik dacht dat het wel een goeie film zou zijn![]()
metro gaf deze film 4 van de 5 sterren en vergeleek het met de Tarantino films
maar mijn god zeg wat een waardeloze film was dat, in het begin dacht ik al van "dat word niks"
dat dit gedrocht in een bioscoop draait snap ik niet
daar ging mijn geld dus
Ga je schamen, de dialogen waren prima en goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
inglorious was inderdaad echt HEEEEEEEEEEEEEL erg saai die trailer misleidend zijnen zichzelf dan ook nog grindhouse noemen!
!
Dat snap ik niet. Dat was toch een Tarantino film? Of heeft Rodriguez dezelfde aparte stijl als Tarantino?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:20 schreef Nikmans het volgende:
Verder was Planet Terror natuurlijk ook van Rodriguez
Ze hebben ooit met zijn tweeën (ze werken regelmatig samen, zie ook Sin City) het idee gekregen een film te maken genaamd 'Grindhouse' wat eigenlijk twee films zou worden, met neptrailers enzulks er tussenin geplakt om het leuke authentieke grindhouse sfeertje nog een keertje op te roepen. Na een tijdje werd besloten dat 2h30 niet gaat werken in de Amerikaanse dinner & a movie cultuur omdat het gewoon te lang is en hebben ze allebei hun eigen film gemaakt en de ongein zoals neppe trailers er gewoon bij laten zitten, om toch een beetje dat sfeertje te behouden. Vandaar ook de slechte kwaliteit film etc.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Dat was toch een Tarantino film? Of heeft Rodriguez dezelfde aparte stijl als Tarantino?
IB is toch nooit grindhouse genoemd?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
inglorious was inderdaad echt HEEEEEEEEEEEEEL erg saai die trailer misleidend zijnen zichzelf dan ook nog grindhouse noemen!
!
ditquote:Op woensdag 15 september 2010 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Machete is door Robert Rodriquez geregisseerd en jij verwacht realistische actiescenes?
Aaaaaaah ik moet Machete nog zien. Toen ik die fake trailer zag dacht ik meteen "dat zou een dope film zijn als t echt zou zijn". Trujilo is masterlijk hahaha!quote:Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben ooit met zijn tweeën (ze werken regelmatig samen, zie ook Sin City) het idee gekregen een film te maken genaamd 'Grindhouse' wat eigenlijk twee films zou worden, met neptrailers enzulks er tussenin geplakt om het leuke authentieke grindhouse sfeertje nog een keertje op te roepen. Na een tijdje werd besloten dat 2h30 niet gaat werken in de Amerikaanse dinner & a movie cultuur omdat het gewoon te lang is en hebben ze allebei hun eigen film gemaakt en de ongein zoals neppe trailers er gewoon bij laten zitten, om toch een beetje dat sfeertje te behouden. Vandaar ook de slechte kwaliteit film etc.
Machete was één van die trailers maar het ging dus om een grap, niet om een serieuze film en later is besloten er toch een film van te gaan maken wat je bijv kunt zien aan een paar stukjes uit de trailer die letterlijk in de film zijn geplakt terwijl ze eigenlijk helemaal niet goed pasten, zoals Danny Trejo die door de lucht vliegt met zijn motor met explosies op de achtergrond.
Dat klinkt anders best grappig.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:
[..]
Kankervaak deze puss in elkaar gebeat in Def Jam, wat nou baas?quote:Op donderdag 16 september 2010 03:35 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso zijn er geen grotere bazen dan Danny Trejo
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |