whut?quote:Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen
Ah leuk, een hoaxkettingmailquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:02 schreef Deisyy het volgende:
Misschien had het onderstaande wel iets te maken met het telefoontje dat Cc kreeg.
[..]
Ik ook. Ik denk dat Dees Scrut bedoelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Copycat het volgende:
Ik was niet gebeld, hoor!
En ik neem sowieso altijd op met enkel mijn voornaam.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef beequeen het volgende:
Foetsiebal bij mijn pa kijken. Fijne avond allemaal.![]()
![]()
Ik vind dat zo'n tenenkrommend programma. Na 1 keer kijken wist ik het wel. Zoey is ook niet echt mijn favo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
Bwehehehe dan sta je bij take me out...Zie je dr nog best goed uit ook en dan is een van de 2 die je overhoudt een travo![]()
Ik kijk normaal ook niet...Ik zat braaf te wachten op Gleequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n tenenkrommend programma. Na 1 keer kijken wist ik het wel. Zoey is ook niet echt mijn favo.
Toedels.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:31 schreef beequeen het volgende:
Foetsiebal bij mijn pa kijken. Fijne avond allemaal.![]()
![]()
nieuws uit Den Haag????? ze zijn er toch al uit, of weten ze het nog niet hoe dit kabinet eruit gaat zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik kijk niet naar de wedstrijd, zit op nieuws uit Den Haag te wachten.
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel plezier bij de wedstrijd, haksie.
Verrek, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat Dees Scrut bedoelt.
[..]
Ook dat nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is een hoax http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=265
Onzin dus![]()
ik hoop op 5-0quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook Pietje, en we hopen 2-1 voor Ajax natuurlijk
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nieuws uit Den Haag????? ze zijn er toch al uit, of weten ze het nog niet hoe dit kabinet eruit gaat zien.
dan hoor je dat we een puntje hebben gemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staan
Ik gun het Ajax niet, ik gun ze totaal niets, maar 't begin is erquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
ik hoop op 5-0ik zeg niet dat het realistisch is, maar ik hoop 't
ja samen met Pietjequote:
Ik gun Ajax ook niks, maar Milan nog minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gun het Ajax niet, ik gun ze totaal niets, maar 't begin is er
Commentaar waaropquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil de commentaren horen. Dus heb nu Politiek24 op staan. Maar zo lang er nog geen nieuws is hebben ze het radioverslag van de wedstrijd van Radio1 eronder staan
Doe maar drie spelers van Ajax drie kwartier weg moddenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gun Ajax ook niks, maar Milan nog minder
Laat me, ik ben infojunkiequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Commentaar waarop
Er komt pas donderdag wat meer nieuws
Ik vind de club door de jaren heen veel te arrogant, dat mag best 20 jaar afgestraft worden met een plaats in het rechter rijtjequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
Dat niet gunnen is gewoon droevig, waarom zou je zo'n club nou niks gunnen ??
Vitesse, wie of wat is dat, kan je dat gewoon in de winkel kopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
Dat niet gunnen is gewoon droevig, waarom zou je zo'n club nou niks gunnen ??
Ik heb dat niet, stel dat Vitesse Europees zou spelen ...............Vitesse Europees, wat zeg ik nu?
sorry, moet even een slokje water
![]()
Teun, leer van mij 1 ding, Amsterdammers zijn arrogant, hebben kapsones en een grote mondquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind de club door de jaren heen veel te arrogant, dat mag best 20 jaar afgestraft worden met een plaats in het rechter rijtje
Niks arrogant, dat is gewoon een minderwaardigheidscomplex dat jullie turfstekers hebben, dat is niet onze foutquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind de club door de jaren heen veel te arrogant, dat mag best 20 jaar afgestraft worden met een plaats in het rechter rijtje
Ja, dat snap ik nou ook niet! Ik ben dan ook wat ouderwets en meer van de olympisch disciplines!quote:
vertel net aan Teun dat Amsterdammers kapsones hebben, arogant zijn en een grote bek hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks arrogant, dat is gewoon een minderwaardigheidscomplex dat jullie turfstekers hebben, dat is niet onze fout
Doe d'r dan wat aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, leer van mij 1 ding, Amsterdammers zijn arrogant, hebben kapsones en een grote mond
Biervatten gooien, dwergwerpen en boomstammen omtrekken bedoel jequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nou ook niet! Ik ben dan ook wat ouderwets en meer van de olympisch disciplines!
De deelnemers van de Παγκράτιον dat waren pas echte mannen!
nee ga me niet veranderen, ik val best mee hoor en ben met tijd en wijle ( raar woord) best liefquote:
020 bestaat bij de gratie van voortdurende subsidiestromenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks arrogant, dat is gewoon een minderwaardigheidscomplex dat jullie turfstekers hebben, dat is niet onze fout
Onzin hoe kom je erbij ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
020 bestaat bij de gratie van voortdurende subsidiestromen![]()
En 1-1
Nee, eigenlijk is het een olympisch discipline, waarbij je met blote handen de tegenstander moet verslaan zonder gebruik van andere voorwerpen. Een soort arena gevechten, maar dan inclusief het steken van vingers in ogen, het trappen in het kruis, bijten en krabben, want aan regels deden ze niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Biervatten gooien, dwergwerpen en boomstammen omtrekken bedoel je
zijn vriendin heet Johnnyquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mannelijke voetballers die Anita heten
vooral dat bijten spreekt mij wel aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een olympisch discipline, waarbij je met blote handen de tegenstander moet verslaan zonder gebruik van andere voorwerpen. Een soort arena gevechten, maar dan inclusief het steken van vingers in ogen, het trappen in het kruis, bijten en krabben, want aan regels deden ze niet.
Kooivechten dus, .. dat mag niet meer in Amsterdam omdat die PvdA-kwezel van een burgemeester er op tegen isquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het een olympisch discipline, waarbij je met blote handen de tegenstander moet verslaan zonder gebruik van andere voorwerpen. Een soort arena gevechten, maar dan inclusief het steken van vingers in ogen, het trappen in het kruis, bijten en krabben, want aan regels deden ze niet.
Kooivechten heeft nog enige vorm van regelgeving!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kooivechten dus, .. dat mag niet meer in Amsterdam omdat die PvdA-kwezel van een burgemeester er op tegen is
ik kan hier niet uitleggen waar en wat, maar neem van mij aan dat ze zeer tevreden zijn over vd Laan hier in Amsterdam, jeweetwel van de tafel van 3 of hoe ze dat ook noemen, burgemeester,politie en nog wat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kooivechten dus, .. dat mag niet meer in Amsterdam omdat die PvdA-kwezel van een burgemeester er op tegen is
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat Amsterdam ieder jaar een flink tekort heeft, ondanks de extra gelden die vanuit Den Haag al naar grote steden gaan.quote:
Doe maar de tafel van 3, veel verder kunnen Amsterdammers niet rekenenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan hier niet uitleggen waar en wat, maar neem van mij aan dat ze zeer tevreden zijn over vd Laan hier in Amsterdam, jeweetwel van de tafel van 3 of hoe ze dat ook noemen, burgemeester,politie en nog wat.
of was het nou de tafel van 5, nou weet het ook niet meer precies.
wij werken hier nog met een telraampje, en hoe doen ze dat dan bij jullie dat optellen en aftrekken//??quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar de tafel van 3, veel verder kunnen Amsterdammers niet rekenen
Teun, je hebt nog scheuren in je blazoen van je vorige schermutseling, ga nou niet ook nog es over Amsterdammers beginnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar de tafel van 3, veel verder kunnen Amsterdammers niet rekenen
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |