Ik ken dat.... Tip voor alles wat ze niet lusten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Stress.![]()
Ik kom er niet uit. Ik doe hapje, voorgerecht en soep bij schoonfamilie en IK KAN NIET KIEZEN! Ik zit al zó lang op te scheppen over mijn kookkunsten dat ik met iets perfects wil komen, maar men lust daar ook lang niet alles. Nog maar anderhalve week om te beslissen!
je weet dat Kerst met vrede te maken, en je oorlog moet vergeten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef Mercer het volgende:
Frietje oorlog, ik heb er nu al zin in!![]()
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat ik eerste kerstdag een bak bami kliekjes opwarm, en dan tweede kerstdag een paar frikandellen
ja, doei, met kerst zeker, die zit afgeladen vol dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Lekker
Ga dan tenminste gewoon echt naar de Chinees?
Afhaalchinees? En jouw ouders kennende, moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, doei, met kerst zeker, die zit afgeladen vol dan.
Wat een aannames doe jij zeg, tssk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben, wanneer je al gaat stressen om een kerstdiner.
Stel dat er een keer echt iets voorvalt.
kipfilet lekker marineren, omwikkelen met spek en zachtjes in de oven bakken misschien?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:30 schreef WKFinal2010 het volgende:
Ik zoek een lowbudget hoofdgerecht. We hebben besloten om eens met de fam goedkoop een heerlijk kerstdiner te maken..
Echter hebben we geen bedrag af gesproken..
Anybody cheap ideas?
Of kipfilet dan wel varkenslappen open snijden, open klappen, brie er in, wat walnootjes, wat groen voer, dichtknopen dan wel prikken omwikkelen met spek en in de oven?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef simmu het volgende:
[..]
kipfilet lekker marineren, omwikkelen met spek en zachtjes in de oven bakken misschien?
Integendeel; ik kan zonder blikken of blozen stellen dat ik een weerzinwekkend gelukkig en verrukkelijk leven leid!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben, wanneer je al gaat stressen om een kerstdiner.
Stel dat er een keer echt iets voorvalt.
Voorproeven zt er zeker niet in?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Integendeel! Ik kan we stellen dat ik een bijna weerzinwekkend gelukkig en verrukkelijk leven heb! M'n kerstdiner-bijdrage is dan ook werkelijk het énige is waar ik me op wat voor manier dan ook druk over maak.![]()
Voor wie wil helpen, dank!Ik zal in de loop van vandaag mijn shortlist wel posten.
Ha, zo erg is het nou ook weer niet hoor, ik hoef geen groenten te gaan verstoppen. Gelukkig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ken dat.... Tip voor alles wat ze niet lusten.
Snij het gewoon heel klein wanneer het bijvoorbeeld ergens door gaat. Dit werkt natuurlijk niet bij alles. Maar ik kreeg te horen dat de ene geen uien en de andere geen paprika lusten. Volgens mij had ik toen één of andere schoten gemaakt waar ik alle 2 in had gedaan. Zeker die uien erg klein gesneden en ik heb er niemand over gehoord.
en 2 verschillende gerechten dan? kan iedereen opscheppen wat ie lekker vind?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, zo erg is het nou ook weer niet hoor, ik hoef geen groenten te gaan verstoppen. Gelukkig!Het is meer zo dat een deel van de kudde echt helemáál niet van pasta houdt (tot zover dus mijn plannen voor een rotolo, of open lasagne, of truffellinguine, of blauwe kaas-ravioli..) en een aantal mensen niet tegen chilipeper-achtige pittigheid zegt te kunnen, en schaaldieren ook een beetje op het randje zijn..
Maar misschien moet ik gewoon denken van "Schijt! Dat jullie nou geen macaroni met een zakje van Honig lusten betekent niet automatisch dat jullie mijn gongonzola-gnocchi met peer óók niet lusten!"
En dat een mossel er eng uitziet betekent niet dat je geen mousse van rivierkreeftjes lust, en van een beetje chilipeper in je warme chocolademelk ga je ook niet dood.
Nou, ik doe alleen de voorafjes, dus hapje, voorgerecht, soep (en misschien een tussengerecht).quote:Op donderdag 16 december 2010 10:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en 2 verschillende gerechten dan? kan iedereen opscheppen wat ie lekker vind?
Wij hebben het hier met het vlees, doe dan ook 2 soorten kiezen en presenteer ik vrijwel hetzelfde, probleem opgelost.
Ik zat net iets te zoeken voor mezelf kwam dit tegen, misschien leuk idee? linkje met receptquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef Chickie1506 het volgende:
iemand ook nog een lekker recept voor een dessert met iig chocolade?
Melkchocolade-karamelmousse! Héél makkelijk, heel weinig ingrediënten nodig, maar echt tienduizend keer lekkerder dan alle andere chocolademousse en daarom toch wel kerst-geschikt.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef Chickie1506 het volgende:
iemand ook nog een lekker recept voor een dessert met iig chocolade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |