quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef monic27 het volgende:
ik vrees dat het weer creamcrackers met hagelslag wordt, net als vorig jaar.
(geen fam. buren. kennissen. vrienden oid)
met wellicht een wat luxer toetje
vast een cliché maar gewoon omdat je het zelf ook waard bent?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:41 schreef Lo-Fi het volgende:
Als je met kerst alleen eet, zie ik totaal geen aanleiding om meer tijd te steken in het eten dan op andere dagen.
Goed ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 14:36 schreef WRH het volgende:
[..]
vast een cliché maar gewoon omdat je het zelf ook waard bent?
toen ik single was en alleen woonde heb ik een keer kerst / oudjaar bewust alleen thuis gevierd, ik had een dienblad volgezet met allerlei vishapjes, zoals gerookte zalm, garnalencocktail, kant en klaar vishapjes uit de oven een een fles bubbels.
voelde mij in mijn eentje helemaal perfect en verwend.
precies. zoiets heb ik idd ook eens gedaan. was heerlijk! een feestje voor 1 is ook wel eens leuk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:36 schreef WRH het volgende:
[..]
toen ik single was en alleen woonde heb ik een keer kerst / oudjaar bewust alleen thuis gevierd, ik had een dienblad volgezet met allerlei vishapjes, zoals gerookte zalm, garnalencocktail, kant en klaar vishapjes uit de oven een een fles bubbels.
Ik vind dat ook top! Je hoeft jezelf toch niet te verwaarlozen omdat je alleen bent?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:36 schreef WRH het volgende:
[..]
Klinkt goed zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ook mijn menu is klaar!![]()
Amuse:
Hollandse garnalen lepel in drie versies: cocktail, peterselie-kappertjes, advocado
Voorgerecht:
Gebakken inktvis met appel-saffraanaioli
Soep:
Tomatenbouilion
Hoofd:
Reebiefstuk met rode port pruimen saus, bospaddestoelen risotto, gedroogde parmaham en geroosterde tomaat
Toe:
Nog onbekend! Ga ik kiezen uit een boek dat ik van mijn broertje heb gekregen met sinterklaas, heb nog niet kunnen kiezen, maar dat komt wel goed!![]()
Jeeh! bijna helemaal klaar! En de planning is ook al gemaakt, word hopelijk een relaxed avondje!
Wat een kutleven moet je hebben, wanneer je al gaat stressen om een kerstdiner.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Stress.![]()
Ik kom er niet uit. Ik doe hapje, voorgerecht en soep bij schoonfamilie en IK KAN NIET KIEZEN! Ik zit al zó lang op te scheppen over mijn kookkunsten dat ik met iets perfects wil komen, maar men lust daar ook lang niet alles. Nog maar anderhalve week om te beslissen!
Als ik jouw commentaren en opmerkingen in CUL zo leef ben jij vooral degene met een kutleven, als je überhaupt al een leven hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben, wanneer je al gaat stressen om een kerstdiner.
Stel dat er een keer echt iets voorvalt.
Tja, dat zijn jouw aannames, maar zoals je weet, zit jij er geregeld naast. Ik reageer op een bestaande situatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik jouw commentaren en opmerkingen in CUL zo leef ben jij vooral degene met een kutleven, als je überhaupt al een leven hebt
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Stress.![]()
Ik kom er niet uit. Ik doe hapje, voorgerecht en soep bij schoonfamilie en IK KAN NIET KIEZEN! Ik zit al zó lang op te scheppen over mijn kookkunsten dat ik met iets perfects wil komen, maar men lust daar ook lang niet alles. Nog maar anderhalve week om te beslissen!
Ik heb er ook heeel lang over gedaan! Misschien kunnen we je hier helpen kiezen. Is altijd makkelijker voor een anderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |