Ze hebben de SGP nog achter de hand met 2 zetels bereid om mee te doen. Tenzij ze zich tegen de PVV keren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat alles klaar is, want dan stappen die 2 CDA-ers eruit
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Verhagen dat risico nog neemt, dat het congres nee zegt...
Ach, het mag geen naam hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bescheiden troll.
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.quote:
Het CDA wint altijd wanneer ze regeren met de VVD. En verliest altijd wanneer ze regeren met de PvdA. Als we de historie dus mogen geloven is Verhagen juist bezig met het redden van zijn partij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.
Het maakt hem niks uit of hij het CDA sloopt
Ik bedoel eigenlijk, dat dat congres zorgvuldig voorbereidt wordt, en die dissidenten niet er uit gaan stappen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Verhagen is machtsgeil...Hij neemt elk risico.
Het maakt hem niks uit of hij het CDA sloopt
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistiekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Het CDA wint altijd wanneer ze regeren met de VVD. En verliest altijd wanneer ze regeren met de PvdA. Als we de historie dus mogen geloven is Verhagen juist bezig met het redden van zijn partij.
Kansloze gasten zijn het toch.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Er zijn drie soorten leugens: leugens, grove leugens, en statistieken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat ben je, een dhimmi ofzo?
Zou bijvoorbeeld Coşkun Çörüz met dit kabinet instemmen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En dan zijn er meer dan twee dissidenten binnen het CDA en gaat het feestje niet door.
Die citaatjes waarin je het gewoon toegeeft (bijv aan mij)?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef maar een citaatje van een trollpost van mij. Wie stelt, bewijst.
Omdat hij allochtoon is? Racistquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zou bijvoorbeeld Coşkun Çörüz met dit kabinet instemmen?
Zoiets bijv?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die citaatjes waarin je het gewoon toegeeft (bijv aan mij)?
Heb jij geluk dat ik zoals gezegd niet zo goed ben en dat zoek- en knip- en plakwerk..
Maar jij weet ook best dat ze bestaan![]()
Of misschien kan iemand anders ze even opzoeken??
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De Linkse Kerk wil de sharia invoeren. Joods-christelijk als ik ben wil je op het verhaal van de balk en de splinter wijzen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Kansloze gasten zijn het toch.![]()
Wat een geestelijke vaders heeft dit kabinet trouwens. Een lichtgewicht ex-bal die zeven jaar over geschiedenis gedaan heeft en twee machtsgeile limbo's.
Nee, waar hij echt LETTERLIJK zegt dat hij soms serieus is en soms trolltquote:
Maar als ik iets soortgelijks zeg over de VVD dan ben ik plots verzuurd. En als ik het over de PVV zeg, dan demoniseer ik de PVV en scheer ik PVV-stemmers over een kam en weet ik het allemaal.quote:
Whiskers, we hebben het over het eventuele kabinet, voor allerlei andere zaken hebben we de SC.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, waar hij echt LETTERLIJK zegt dat hij soms serieus is en soms trollt
Waarom zeg je dat alleen tegen mij??quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whiskers, we hebben het over het eventuele kabinet, voor allerlei andere zaken hebben we de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |