quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Nebo het volgende:
Laten we even genieten van de serene rust van tofheid die deze SC nu nog met zich meebrengt.
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Nebo het volgende:
Laten we even genieten van de serene rust van tofheid die deze SC nu nog met zich meebrengt.
Het zijn mijn muizen...!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de muizen van Teen
Worden julie weer door elkaar gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de muizen van Teen
Dan wordt het dus sowieso een dame.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)prijsvraag-zijn.html
Jongens en meisjes, 1 van jullie mag met me mee naar Room 299!!
Er komt een prijsvraagje speciaal voor Die Hard SCers
Verwacht hem tegen de middag hier
Maak er iets moois vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
Nee Poit, ook op deze manier ga je geen naaktfoto van me verkrijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
Now I see what you did there....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer er stiekem een running gag van te maken
Het is allemaal doorgestoken kaart! allemaal mensen uit de sc die gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
quote:
Ritse! Ben jij er ook?quote:
het is nu middag en ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
Ja dag allemaal stomme Sony-vragen zeker en dan wint PoederSuikerPoeder zeker, de stoffige sony-poepnerd...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Poit het volgende:
Pheno ging toch niet? Of heb ik dat verkeerd onthouden..
En Spank, de prijsvraag wordt een trivia, zodra ik tijd heb vanmiddag zal ik hem mooi formuleren. Gelijke kansen voor iedereen
en mijn tietjes dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dag allemaal stomme Sony-vragen zeker en dan wint PoederSuikerPoeder zeker, de stoffige sony-poepnerd...
FOTO VAN MN TIETJES!!!!! Dat gaat toch boven alles, toch?
Oh, my bad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
Pheno gaat niet Ritse. Ik ga en als Sony het goed vindt (wacht nog op antwoord) kan er nog iemand van de redactie mee
www.hawtness.comquote:
autition@girlsgonewild.comquote:
mijn tietjes met jouw tepels?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
autition@girlsgonewild.com
En PoederSuiker, ik moet wel zeggen dat je mooie tietjes hebt, maar mijn tepels zijn echt goddelijk!
www.hawtness.comquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mijn tietjes met jouw tepels?
ik zeg: feest!!!quote:
en ik zie net ook dat ik niet kan op 5 oktoberquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is nu middag en ik ben benieuwd
ik ben ook sony fanboy poitje![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
en ik zie net ook dat ik niet kan op 5 oktober
ik zou wel kunnen gaan natuurlijk, alleen kom ik dan te laat en is het voor mij bijzonder arelaxed om te gaan enzoquote:
ik ben wel nog steeds benieuwd naar de GAM SC quizquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou er ook pas om 16:30 uur kunnen zijnMaargoed, heb toch niet gewonnen
en die komt er zo aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ben wel nog steeds benieuwd naar de GAM SC quiz
quote:"We always looked and said, 'You know what? What we like about a developer is that they have a culture, they have an independent vision and that's what makes them so successful.'
quote:"The only thing that we try to do is to provide a support structure to make them more successful. If you do a really god job – and a lot of our studios do – you get to pick what is, in my view, the most difficult thing to pick in the industry: to make original intellectual property."
http://www.eurogamer.net/(...)-kotick-slags-off-eaquote:"That doesn't work, it's your DNA. [EA's] DNA isn't oriented towards that model – it doesn't know how to do it, as a culture or as a company, and it never has."
reactie van EAquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
Dus Kotick denkt dat ze origineel zijn met vele nieuwe IP's bij Acti? Jaaaaaaaaaaaaja
Weinig nieuwe IP's en verdomd veel vervolgen de laatste paar jaren
quote:"His company is based on three game franchises – one is a fantastic persistent world he had nothing to do with; one is in steep decline; and the third is in the process of being destroyed by Kotick's own hubris."
Prachtigquote:
Godzijdank voor de tandenborstel zodat een wortelkanaalbehandeling niet nodig isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb hopelijk de laatste wortelkanaalbehandeling gehad, freaking 400 euro. Godzijdank voor de jeugdzorg! Ik heb de langste wortels die mijn nieuwe tandarts ooit heeft gezien, maar liefst 24 millimeter
Die eerste is duidelijk wow, maar welke van de twee overige is CoD en welke Guitar Hero?quote:
Die in decline is GH, want CoD is niet in decline en die ander is CoDquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die eerste is duidelijk wow, maar welke van de twee overige is CoD en welke Guitar Hero?
Je kan poetsen wat je wilt, maar als je tanden gewoon zwak zijn dan heeft het geen zin. Ik poets twee keer per dag en flos me helemaal naar de tering.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Godzijdank voor de tandenborstel zodat een wortelkanaalbehandeling niet nodig is
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je kan poetsen wat je wilt, maar als je tanden gewoon zwak zijn dan heeft het geen zin. Ik poets twee keer per dag en flos me helemaal naar de tering.
Dan heb je ook een avond van je levenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
Het lijkt mij nou wel komisch als Flodder of AQ alle vragen spontaan als eerste weten te beantwoorden
Niet verklappen he!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij weet ik wie hem verstuurd heeft.
Ik was het niet hequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij weet ik wie hem verstuurd heeft.
Zo eens per maand mag het!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
Planescape Torment staat eindelijk op GoG
Mag ik het hier wel over games hebben?
Net zoals de originele Fallout valt het wel mee toch? Veel handgetekende sprites...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo eens per maand mag het!
Plancescape torment was awesome, maar denk niet dat ik hem nog zou kunnen spelen... ben een iets te erge graphicshoer...
Ik ga Civ5 ook maar eens opstarten binnenkort, mn huisgenoot is er lyrisch over!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Net zoals de originele Fallout valt het wel mee toch? Veel handgetekende sprites...
Het is dat ik het druk heb met Civ V en Minecraft, maar ik denk dat ik deze klassieker er binnenkort toch even doorheen jaag
Dat weet ik allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Let op! Voor de trouwe GAM SC'ers is er nu een speciale actie die geheel belangeloos door mijn eigen ikje is opgezet.
Zoals sommige misschien al gezien hebben heb ik dankzij Fok!Games de mogelijkheid om iemand mee te nemen naar Room 299
Nu heb ik aangegeven bij winst de extra plek door middel van een prijsvraag in de GAM SC weg te geven.
Wat moet je hiervoor doen? Geen tietjes, geen tepels, geen blote mannen / vrouwenlichamen, geld geven mag altijd maar het werk nietWat dan wel?? Beantwoord deze 3 vragen in een PM naar mij toe met als onderwerp I wanna be your date @ Room 299
De eerste die alle 3 de vragen correct heeft beantwoord mag mijn compagnon zijn op dit heerlijke evenement.
• Vraag 1: In den beginne van mijn epische aanwezigheid in de SC heb ik ooit een kerstkaart mogen ontvangen. van een mede GAM SCer. Van wie was dit?
• Vraag 2: Hoeveel kerstkaarten heb ik in totaal van deze persoon ontvangen?
• Vraag 3: Voordat onze Poit, Poit was ging hij onder een andere username schuil op de Wondere Wereld die Fok! heet. Welke username is dat?
Deze prijsvraag is enkel voor huidige trouwe GAM SC bezoekers, personen die ik niet ken vanuit de SC zijn uitgesloten van deelname. En ja, Flodder, je mag meedoen
Disclaimer: Bij winst van deze prijsvraag ontvang je het entreebewijs voor Room 299, taxiservice en knuffel zijn daarbij niet inbegrepen.
1. Laniboekje (of je loopt de boel te flessen en was het gewoon van de_kokquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Let op! Voor de trouwe GAM SC'ers is er nu een speciale actie die geheel belangeloos door mijn eigen ikje is opgezet.
Zoals sommige misschien al gezien hebben heb ik dankzij Fok!Games de mogelijkheid om iemand mee te nemen naar Room 299
Nu heb ik aangegeven bij winst de extra plek door middel van een prijsvraag in de GAM SC weg te geven.
Wat moet je hiervoor doen? Geen tietjes, geen tepels, geen blote mannen / vrouwenlichamen, geld geven mag altijd maar het werk nietWat dan wel?? Beantwoord deze 3 vragen in een PM naar mij toe met als onderwerp I wanna be your date @ Room 299
De eerste die alle 3 de vragen correct heeft beantwoord mag mijn compagnon zijn op dit heerlijke evenement.
• Vraag 1: In den beginne van mijn epische aanwezigheid in de SC heb ik ooit een kerstkaart mogen ontvangen. van een mede GAM SCer. Van wie was dit?
• Vraag 3: Voordat onze Poit, Poit was ging hij onder een andere username schuil op de Wondere Wereld die Fok! heet. Welke username is dat?
Deze prijsvraag is enkel voor huidige trouwe GAM SC bezoekers, personen die ik niet ken vanuit de SC zijn uitgesloten van deelname. En ja, Flodder, je mag meedoen
Disclaimer: Bij winst van deze prijsvraag ontvang je het entreebewijs voor Room 299, taxiservice en knuffel zijn daarbij niet inbegrepen.
Nopequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
En heb ik überhaupt één vraag goed?
quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ook al niet...
mag ik nog een keer?
Onverstandig als je nog wil studerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga Civ5 ook maar eens opstarten binnenkort, mn huisgenoot is er lyrisch over!
1. Chanty87quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Antwoord: Geen idee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Vragen?
Zelfs ik heb geen flauw idee, als hij nou vraagt hoeveel slowchatters hij naakt heeft gezien, dan kan ik nog een gok doenquote:
Allemaal te makkelijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zelfs ik heb geen flauw idee, als hij nou vraagt hoeveel slowchatters hij naakt heeft gezien, dan kan ik nog een gok doenOf wie het lekkerste zusje heeft
of wat zijn favo lichaamsdeel is
Dat was ook mijn gok geweest inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
De eerste had ik moeten kunnen gokken en 2de ook
C0ns01e-B0yquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Allemaal te makkelijk!
Antwoord 3: Vroeger, toen onze Poit nog niet zo vaak Poit genoemd werd en meer als een Flodder door het leven ging plaatste hij wel eens berichten onder de naam C0ns01e-B0y. Ik had in m'n hoofd dat in het fotoboek nog dezelfde foto's opstonden als op m'n huidige fobo maar dat is niet het geval (shame on me). Ook heb ik nooit met dat account in de GAM SC gepost. Duidelijk te moeilijk![]()
Anyhow... Gefeliciteerd Spankert!
Vergane glorie..quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey waar zijn alle oude bazen van de SC dan. Bernie? Chanty? Roy? Douwe?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
C0ns01e-B0y
Hoe heb je met zo'n username ooit voor Poit hebben kunnen kiezen?
quote:
Auwquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb hopelijk de laatste wortelkanaalbehandeling gehad, freaking 400 euro. Godzijdank voor de jeugdzorg! Ik heb de langste wortels die mijn nieuwe tandarts ooit heeft gezien, maar liefst 24 millimeter
Dan zou AQ toch een kloon zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
Het lijkt mij nou wel komisch als Flodder of AQ alle vragen spontaan als eerste weten te beantwoorden
Hier vandaag 1tje aan mijn vriendin meegegeven, voor 200 euro had je hem wel mogen hebbenquote:
Ik wist het maar ik zou toch niet mee mogenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
Is dat niet het laatste lvl dat je haalt dan?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Borderlands DLC is lekker pittig. Zelfs op playthrough 1 begin je op level 61
Jep. Maar het is een soort playthrough 3.0quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat niet het laatste lvl dat je haalt dan?!
Uhm ging alles niet mee kwa level?! Of was dat bij Oblivion?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar het is een soort playthrough 3.0
(Zo eindigt General Knoxx ook als je hem hebt gespeeld. Rond 12 oktober (als de GOTY uitkomt) komt er nog een update met een level 69 cap.)
Voor het idee trouwens: Mad Moxxi's Underdome levelt gewoon met je mee
(als je op level 5 bent, is de Underdome ook op level 5, etc. etc. )
Dat was Oblivion en dat was ook meteen kutquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ging alles niet mee kwa level?! Of was dat bij Oblivion?
Wtf weer een dlc in oktober? Nja heb hier de vanilla nog liggen
Dat was bij Oblivion.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ging alles niet mee kwa level?! Of was dat bij Oblivion?
Wtf weer een dlc in oktober? Nja heb hier de vanilla nog liggen
Ow fuck die is vandaag verschenen! Tijd om maar eens te downloaden danquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Borderlands DLC is lekker pittig. Zelfs op playthrough 1 begin je op level 61
mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ze zijn er uit jongens!
VDD - CDA + PVV is er
IIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Allemaal te makkelijk!
Maar ik ga er een einde aan breien. Die laatste vraag is te moeilijk en schrap ik daarom. Desalniettemin is er maar 1 persoon geweest die mij per PM, inclusief juiste onderwerp, zijn antwoord heeft laten weten en tevens is hij ook de enige die (zij het na een aantal pogingen) 2 vragen correct heeft beantwoord.
Dus met tromgeroffel deel ik uw mede dat SpankmasterC de gelukkige is die mijn bierslaaf mag zijn de 5e.
Even voor de goed orde, de antwoorden:
Antwoord 1: Deze schone deerde is inderdaad Laniboekje.
Antwoord 2: Helaas heeft zij mij maar 1 keer een kerstkaart gestuurd.
Antwoord 3: Vroeger, toen onze Poit nog niet zo vaak Poit genoemd werd en meer als een Flodder door het leven ging plaatste hij wel eens berichten onder de naam C0ns01e-B0y. Ik had in m'n hoofd dat in het fotoboek nog dezelfde foto's opstonden als op m'n huidige fobo maar dat is niet het geval (shame on me). Ook heb ik nooit met dat account in de GAM SC gepost. Duidelijk te moeilijk![]()
Iedereen gaat er hard op achteruit, en iedereen slaakt een zucht van verlichting als Rutte-Verhagen 1 is gevallen, zodat een andere partij de puinhopen weer mag op gaan ruimen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mooinu afwachten wat het akkoord exact inhoudt
in welk opzicht gaat iedereen er hard op achteruit?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iedereen gaat er hard op achteruit, en iedereen slaakt een zucht van verlichting als Rutte-Verhagen 1 is gevallen, zodat een andere partij de puinhopen weer mag op gaan ruimen.
Als je dat maar niet vergeetquote:
Mentaal...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
in welk opzicht gaat iedereen er hard op achteruit?
Vooral financieel en qua gezondheidszorg. De PVV is toch een partij die bij alles ja en amen roepen, dus ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
in welk opzicht gaat iedereen er hard op achteruit?
Hypotheekrente blijft voorlopig staan, financieel moeten we sowieso inleveren als gevolg van de financiële crisis. Qua gezondheidszorg volg ik je niet, ik weet niet exact hoe de partijen er in staan, maar heb meerdere malen vernomen dat juist de PVV goed was voor gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vooral financieel en qua gezondheidszorg. De PVV is toch een partij die bij alles ja en amen roepen, dus ja.
Terwijl de banken wel fijn doorgaan met het betalen van bonussen en hun staatsleningen traag terug hoeven te betalen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als je zelf een maandje niks betaald. Dan staan ze vooraan om je huis leeg te halen en beslag te leggen op je bankrekeningquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Hypotheekrente blijft voorlopig staan, financieel moeten we sowieso inleveren als gevolg van de financiële crisis. Qua gezondheidszorg volg ik je niet, ik weet niet exact hoe de partijen er in staan, maar heb meerdere malen vernomen dat juist de PVV goed was voor gezondheidszorg.
Ik heb alweer meegedaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Nebo het volgende:
Jongens jongens, het wordt steeds beter met die prijsvragen op FOK!games. Lukt het niet op Enslaved te winnen met de ene prijsvraag, dan ga je toch gewoon naar de andere?
http://games.fok.nl/siten(...)ry-win-enslaved.html
Mja, maar dat banken doorgaan met betalen van bonussen is niet de schuld van de politiek. Zoals je vanmorgen kon lezen heeft bijvoorbeeld ABN Amro weldegelijk maatregelen getroffen tegen bonussen die door een rechter in enkele specifieke gevallen teniet gedaan zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terwijl de banken wel fijn doorgaan met het betalen van bonussen en hun staatsleningen traag terug hoeven te betalen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als je zelf een maandje niks betaald. Dan staan ze vooraan om je huis leeg te halen en beslag te leggen op je bankrekening
Trouwens: Wat heb je aan een HRA als je uit je huis wordt getrapt omdat je door allerlei extra kosten je hypotheek niet meer kunt betalen, en je wordt ontslagen omdat ze gewoon geen werk voor je hebben? De naïeve gedachte de economische crisis bezworen te hebben, en dat dat niet alle sectoren treft.
Een chemokuur garandeert ook niet dat je van de kanker af bent.
Je vraag exact wat ik me van het eerste moment dat ik hem zag al afvraagquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb alweer meegedaan![]()
I'm on a killing spree!
Nou. Zo zijn niet alle incassoburo's. Ik had een keer een rekening van 200 euro ergens open laten staan (nee, niet handig, maar ik was hem gewoon vergeten) kreeg ik een incassoburo achter me aan die echt met niks akkoord gingen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Mja, maar dat banken doorgaan met betalen van bonussen is niet de schuld van de politiek. Zoals je vanmorgen kon lezen heeft bijvoorbeeld ABN Amro weldegelijk maatregelen getroffen tegen bonussen die door een rechter in enkele specifieke gevallen teniet gedaan zijn.
Als je een maand je hypotheek of lening niet betaalt krijg je hooguit een herinnering of aanmaning, echt niet dat er binnen een maand een deurwaarder op de stoep staatEn ja, mocht je failliet gaan dan staan banken en overheid vooraan, maar dat is al decennia het geval
En als je jouw huis uit getrapt wordt omdat je de hypotheek niet meer kunt betalen dan is dat erg naar, maar ook daar kan de politiek lang niet altijd iets aan doen. Ook dat is al decennia het geval. Veel branches zijn of worden getroffen door de crisis, erg zuur voor veel mensen die er ook lang niet altijd wat aan kunnen doen. Gelukkig wordt het gros van de Nederlanders niet of nauwelijks financieel geraakt door de crisisVerder is het een eigen keuze van bepaalde mensen om een tophypotheek af te sluiten. Als je zonder de HRA je hypotheek niet kunt betalen heb je in 99% van de gevallen toch ergens een oerstomme denkfout gemaakt
oh daar heb ik echt van genoten tijdens mijn studententijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou. Zo zijn niet alle incassoburo's. Ik had een keer een rekening van 200 euro ergens open laten staan (nee, niet handig, maar ik was hem gewoon vergeten) kreeg ik een incassoburo achter me aan die echt met niks akkoord gingen.
Nee, ze moesten en zouden het bedrag in één keer hebben.
(Ik heb het uiteindelijk ook in een keer terugbetaald, maar dat terzijde)
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je vraag exact wat ik me van het eerste moment dat ik hem zag al afvraag
jij betaalt rekeningen van mensen die je niet mag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is soms wel eens leuk om met zulke bedrijven te dollen. Een rekening niet betalen van iemand die je niet mag, ze daar een hele hoop moeite voor laten doen en dan de rekening in een keer betalen
De intimiderende toon van 'betaal, anders komen er hogere kosten en gerechtelijke stappen bij kijken en we maken je finaal kapot' kunnen hier in ieder geval op een '' -reactie rekenen.
(de enigen die je echt niks kunt maken zijn de IB Gestapo en de Belastingdienst)
Ik ben echt zo blij dat ik voorlopig nog geen studielening heb staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
jij betaalt rekeningen van mensen die je niet mag?
Ik ben ook echt zo blij dat ik mijn studielening geheel afbetaald heb
OMFG! Tofheid!quote:
Spankyquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Allemaal te makkelijk!
Maar ik ga er een einde aan breien. Die laatste vraag is te moeilijk en schrap ik daarom. Desalniettemin is er maar 1 persoon geweest die mij per PM, inclusief juiste onderwerp, zijn antwoord heeft laten weten en tevens is hij ook de enige die (zij het na een aantal pogingen) 2 vragen correct heeft beantwoord.
Dus met tromgeroffel deel ik uw mede dat SpankmasterC de gelukkige is die mijn bierslaaf mag zijn de 5e.
Ha! Ik wist dat het lani wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Allemaal te makkelijk!
Even voor de goed orde, de antwoorden:
Antwoord 1: Deze schone deerde is inderdaad Laniboekje.
Antwoord 2: Helaas heeft zij mij maar 1 keer een kerstkaart gestuurd.
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:03 schreef koei het volgende:
[..]
SpankyGaan we weer samen naar Sony
Dat gaat sowieso gezellig worden volgende week! Spanky, als je wil dan mag je zelfs naar het voorfeestje in de trein komen door bij Roy en mij te zitten![]()
![]()
Maar dat moet ik nog wel even overleggen uiteraard!
quote:
Zelfs de grootste goden maken wel een eens een foutjequote:
quote:
Voor de luie mensen:quote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef Nebo het volgende:
Zojuist iemand gesproken met het Capgras syndroom. Dat is echt bijzonder
apart syndroom als ik het zo leesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef Nebo het volgende:
Zojuist iemand gesproken met het Capgras syndroom. Dat is echt bijzonder
Yeah wel bizar idd!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
Yeah, moet je nagaan hoe zuur het is voor de geliefden om hem heen waarvan hij denkt dat het allemaal plaatsvervangers zijn. Lijkt me best zwaar als moeder om te horen dat je kind er heilig van overtuigd is dat je nep bent
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
Lijkt me dan trouwens niet zo'n geslaagd idee om iets als Terminator of V met die mensen te kijken
Niet de laatste nee, die mensen worden al genoeg gekweld!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
Lijkt me dan trouwens niet zo'n geslaagd idee om iets als Terminator of V met die mensen te kijken
Gelooft hij dan ook in complot theorieën?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet de laatste nee, die mensen worden al genoeg gekweld!
Was het Djeez?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Gelooft hij dan ook in complot theorieën?
Met mn bakkus achter de PC op mn werk!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef badboynova het volgende:
nog meer mensen met hun bakkus in de zon?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Met mn bakkus achter de PC op mn werk!
Maar zo richting UBquote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Met mn bakkus achter de PC op mn werk thuis!
[..]
Met mn bakkus achter de mac op mn werk!
[..]
Met mn bakkus achter de mac in de trein!
Elmo is in 1x 200% toffer geworden!quote:
[..]
Met mn bakkus in de zon op weg naar werk!
Dikke tieten, dat zijn pas aanslagen op de volksgezondheid! *VVD lach*quote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Morthill het volgende:
Nintendogs gevaar voor de volksgezondheid!!1!
Laten we een campagne beginnen! Dit kan echt niet
Kinect moet eerst 72 uur acclimatiseren.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:
Eisen voor gebruik van Kinect...![]()
Of je misschien ook even de temperatuur vast wil stellen op 19'C, de luchtvochtigheid op xx% en niet te gezellig moet doen. Anders werkt het niet....
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kinect moet eerst 72 uur acclimatiseren.
Awesome!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:
javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);
Even kopieëren en plakken in je adresbalk
Bron
Geweldig! Ik heb je post kapot geschotenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:
javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);
Even kopieëren en plakken in je adresbalk
Bron
Soms moet je risico nemen in je levenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb je post kapot geschotenAlleen hoe weet je dat er niet stiekem een virus in zit...
Tijd om je pc eens te upgraden, Pentium 2 is toch alweer een paar jaartjes oudquote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef Nebo het volgende:
Dat ding werkt met 1 fps hier in FireFox. Niemand last van?
Een virus in JavaScript?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb je post kapot geschotenAlleen hoe weet je dat er niet stiekem een virus in zit...
Ooooooooooooooooooooeeeeeh, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! De pijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:59 schreef Gamer_V het volgende:
Tijd om je pc eens te upgraden, Pentium 2 is toch alweer een paar jaartjes oud
Wii dusquote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
BREAKING NEWS
Flodder stapt over op de Xbox360 of Wii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Egamer het volgende:
Hoi allemaal
Hé Rossefloss, moet je me iets uitleggen?
mag ik gokken, mag ik gokken?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Egamer het volgende:
Hoi allemaal
doe doe!!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mag ik gokken, mag ik gokken?
Oe mag ik ook, mag ik ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nah, ik vond de taferelen van Barney wel wat toffer deze keer, maar er wordt teveel nadruk op het moraal gelegd tot nu toequote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Morthill het volgende:
nieuwe HIMYM was wederom niet heel boeiend
Nou gooi het eruitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Egamer het volgende:
Hoi allemaal
Moraal is voor zwakke mensen!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nah, ik vond de taferelen van Barney wel wat toffer deze keer, maar er wordt teveel nadruk op het moraal gelegd tot nu toe
Nee, spijtig!! Robin had teveel kleren aan!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Morthill het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, spijtig!! Robin had teveel kleren aan!
Hij mag het zelf zeggenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Egamer het volgende:
Oh en Spanky, het is niet wat je hoopt - hij is niet uit de kast gekomen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Yeaaaah... My badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeeaaaaaaah.... not my bad!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee, ik spreek 'm zelf ook nog wel eens
ook niet online op XBL zeker?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is Rossdale eigenlijk als het over hem gaat?
I think the final stage has already been startedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan wel ff kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ook niet online op XBL zeker?
Al gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
stuur 'm eens een berichtje of ie zich hier met spoed wil melden
staat aanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef koei het volgende:
Nu Pan's Labyrinth op Canvas! Net begonnen
Ow fuckquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef koei het volgende:
Zo goed danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef koei het volgende:
ja.quote:
Dat moet nog blijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef Rossdale het volgende:
I was summoned.
Ik werd gestoord in mijn dosis Duke Nukem awesomeness, this better be good...![]()
Nope, maar heuj Ekequote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Egamer het volgende:
Hoi allemaal
Nee, je weet het toch alquote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Jij kan het ook wel radenquote:
Ik vind HIMYM sinds vorig seizoen al erg tegenvallenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Morthill het volgende:
Volledig mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, spijtig!! Robin had teveel kleren aan!
Ik zeg helemaal niks, heeft de rest (nog) geen fuck mee te makenquote:
Kloptquote:
Je bent echt zo'n vreselijke roddelmiepquote:
Jij bent al bijna net zo ergquote:
Wanneer je nieuwtjes probeert los te peuteren jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee, ik spreek 'm zelf ook nog wel eens
F1 2010 aan het spelenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nope, gelukkig niet zegquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier heeft het toch niks mee te maken he?
http://m.fok.nl/nieuws/407092
Was ja...quote:
Moest dat nou? Dacht dat het wat boeiends wasquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben deals aan het sluiten met externe partijen om Cutscene gebruik te laten maken van onderdelen van andere sites, zodat we een zo groot mogelijke collectie van relevante gamesinformatie en nonsense kunnen brengen.
Ik heb nooit eens ietsquote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanavond maar eens beginnen met de medicijnen. Vandaag dokter geweest, darm/maagonsteking of toch buikgriep
Wat een post! Maar goed, poedersuiker wou je hier hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, maar heuj Eke
[..]
Nee, je weet het toch al
[..]
Jij kan het ook wel raden
[..]
Ik vind HIMYM sinds vorig seizoen al erg tegenvallen
[..]
Volledig mee eens
[..]
Ik zeg helemaal niks, heeft de rest (nog) geen fuck mee te maken
[..]
Klopt
[..]
Je bent echt zo'n vreselijke roddelmiep
[..]
Jij bent al bijna net zo erg
[..]
Wanneer je nieuwtjes probeert los te peuteren ja
[..]
F1 2010 aan het spelen
[..]
Nope, gelukkig niet zeg
[..]
Was ja...
[..]
Moest dat nou? Dacht dat het wat boeiends was
Goed ik ga weer verder met leukere dingen
gewoon omdat het gezellig is hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een post! Maar goed, poedersuiker wou je hier hebben
Wees blij gekquote:
En je luistert gewoon naar hem?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een post! Maar goed, poedersuiker wou je hier hebben
Ja inderdaad! Heeft flodder een computerverbod?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gewoon omdat het gezellig is hoor
Hmm daar zit wel iets inquote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En je luistert gewoon naar hem?Ik verwacht beter van je Nick...
Oh My Belly?!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
OMB 10 things I hate about you is weer begotten!!
Die kut iPad denkt slimmer te zijn dan ik en me te corrigeren!quote:
Stiekem istie dat ookquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kut iPad denkt slimmer te zijn dan ik en me te corrigeren!
Aha! Nog een iPad gebruikerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kut iPad denkt slimmer te zijn dan ik en me te corrigeren!
Zit jij nou een beetje misbruik te maken van je positie is alwetende??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Egamer het volgende:
Best wel makkelijk om jullie gek te maken
Rossdale heeft al gezegd en ik maak een relletjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit jij nou een beetje misbruik te maken van je positie is alwetende??
Jij bent flauw!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Rossdale heeft al gezegd en ik maak een relletje
Bij deze ga ik 1 biertje minder voor je halen als bierslaaf!!quote:
Is van mn huisgenoot, ideaal spul om op de bank te hebben lignin terwijl je n top film kijkt!!!quote:
Ik niet in ieder geval....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Hadden jullie niet door dat ik loog?
Werkt wel lekker dusquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is van mn huisgenoot, ideaal spul om op de bank te hebben lignin terwijl je n top film kijkt!!!
gaat niet gebeuren, ze brengen wel een gereviseerde ipad uit komende zomer voor ongeveer dezelfde prijsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt wel lekker dus? Nja nu nog wachten tot ze iets cheaper worden
ah nee, jij bent een cs deserteurquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Nebo het volgende:
Jongens jongens, ik moet jullie even onderbreken voor....Leven de layout die meteen spoilers laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig zit ik nu op een telefoon met wifi
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Als jullie hem maar niet weerhouden van z'n bierslaafverplichtingen!!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef koei het volgende:
Spanky! Ik heb met Roy overlegd en je mag bij ons zitten in de trein!1!!
Valt er geen dealtje te maken dat hij ook mijn bier haalt?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jullie hem maar niet weerhouden van z'n bierslaafverplichtingen!!
Jij hebt Roy toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef koei het volgende:
[..]
Valt er geen dealtje te maken dat hij ook mijn bier haalt?
Ja, maar die is een beetje rebels de laatste tijd...quote:
zit in schiphol oost volgens mij, iig niet echt in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef koei het volgende:
Ik heb geen idee waar het precies is. In zo'n industriewijk daar net als waar EA zit, of in de stad zelf?
Ik heb plannen om door te gaan naar de sneak in Den Haag, maar ik ben ook wel voorstander van wat drinken, dan zie ik de film wel regulier.
Ik kan jullie ook gewoon naar Room 298 sturen en Room 299 een middagje voor mezelf houdenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je bedoelt of je ook mag komen als men al bier ging drinken samen?
Badhoevedorp. Klein dorpje waar weinig te beleven is, maar je bent zo op Schiphol natuurlijk!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef koei het volgende:
Ik heb geen idee waar het precies is. In zo'n industriewijk daar net als waar EA zit, of in de stad zelf?
Ik heb plannen om door te gaan naar de sneak in Den Haag, maar ik ben ook wel voorstander van wat drinken, dan zie ik de film wel regulier.
Maar Schiphol is nou ook niet echt het toppunt van gezelligheidquote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Badhoevedorp. Klein dorpje waar weinig te beleven is, maar je bent zo op Schiphol natuurlijk!
gezelligquote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan jullie ook gewoon naar Room 298 sturen en Room 299 een middagje voor mezelf houden
Zolang de airco maar aan staat deze keerquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef Poit het volgende:
Voor mij is beide niet op de route maar voor een biertje met jullie rij ik wel een stukje om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |