abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86932084

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_86932203
YO!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_86932291

Speciaal voor de muizen van Teen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86932543
Laten we even genieten van de serene rust van tofheid die deze SC nu nog met zich meebrengt.
pi_86932946
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Nebo het volgende:
Laten we even genieten van de serene rust van tofheid die deze SC nu nog met zich meebrengt.
^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:22:30 #6
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86933239
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Nebo het volgende:
Precies :D de TT is er weer een om trots op te zijn :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:35:20 #7
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86933603
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Het zijn mijn muizen...! :(
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_86933791
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Fallen het volgende:

[..]

Worden julie weer door elkaar gehaald :o
pi_86933803
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

;(

Ben je een kloon van GB ofzo?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86933828
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86934061
Fallen, mijn kat is een erg goede muizenjager! ik was van plan om hem mee naar mn ouders te nemen komende week, maar als je wil dan mag je hem wel even lenen. het is wel een stresskat dus je moet hem wel even goed paaien in het begin... en hij eist je schoot op.

verder raad ik je muizenvallen aan. bij gifkorrels gaan ze ergens liggen rotten, en een rottende muizenlucht is echt heel vies.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:17:21 #12
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86934916
Wie kan me nog een goede pakketbezorgservice aanbevelen, BEHALVE Tnt post.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86935316
http://games.fok.nl/siten(...)prijsvraag-zijn.html

Jongens en meisjes, 1 van jullie mag met me mee naar Room 299!!
Er komt een prijsvraagje speciaal voor Die Hard SCers :D
Verwacht hem tegen de middag hier :o
pi_86935705
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Poit het volgende:

Dan wordt het dus sowieso een dame. :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86936229
quote:

Maak er iets moois van _O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:58:33 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86936250
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Fallen het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Tain het volgende:

[..]

;(

Ben je een kloon van GB ofzo?
Ik probeer er stiekem een running gag van te maken :@
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:02:49 #17
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_86936387
Ik zie hier alleen maar toffe mensen :D.
Do androids dream of electric sheep?
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:02:57 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86936396
quote:

Nee Poit, ook op deze manier ga je geen naaktfoto van me verkrijgen :N
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:03:48 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86936427
Oh volgens mij wil Fipotje ook supergraag naar die room 299, maar hij is crew :P Hem kun je vast wel chanteren Poit :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:12:20 #20
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86936696
Ze hadden gewoon alleen aan SC'ers de prijzen moeten toe kennen. Hadden we er een meet van kunnen maken. ^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:12:56 #21
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86936716
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

Ik probeer er stiekem een running gag van te maken :@
Now I see what you did there.... }:|
;)
pi_86937908
quote:

Het is allemaal doorgestoken kaart! allemaal mensen uit de sc die gewonnen hebben :N

Ik doe overigens niet mee maar maak de nieuwe prijsvraag wel wat aantrekkelijker door te melden dat ik er ook bij zal zijn! (mits ik dat kan regelen met mn werk). Een mini sc-meet gaat het dus sowieso al worden :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:04:49 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86938398
Je bent Roy's date neem ik aan? :P
pi_86938707
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Rossdale het volgende:
Je bent Roy's date neem ik aan? :P
Yep :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:14:25 #25
182714 RitseB
pi_86938725
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef koei het volgende:

[..]

*; ? :P
pi_86938778
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef koei het volgende:

[..]

^)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_86938792
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:14 schreef RitseB het volgende:

[..]

*; ? :P
Ritse! Ben jij er ook?
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:23:53 #28
182714 RitseB
pi_86939036
Nope, jullie zullen het met Nebo en Pheno moeten doen. Als een van de 2 niet kan ben ik er graag bij :P.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:25:47 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86939117
Koei: (maar dan met een move controller)

En daar achter Roy:

?
pi_86939123
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

^)
^O^
pi_86939162
Maar hee Poit, ik ben bereid een foto van mn tietjes te maken! *O*

(oh wacht eerst ff checken wanneer het is....)
pi_86939247
quote:

het is nu middag en ik ben benieuwd :7
ik ben ook sony fanboy poitje *; ^)
pi_86939336
Pheno ging toch niet? Of heb ik dat verkeerd onthouden..
En Spank, de prijsvraag wordt een trivia, zodra ik tijd heb vanmiddag zal ik hem mooi formuleren. Gelijke kansen voor iedereen :D
pi_86939367
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Poit het volgende:
Pheno ging toch niet? Of heb ik dat verkeerd onthouden..
En Spank, de prijsvraag wordt een trivia, zodra ik tijd heb vanmiddag zal ik hem mooi formuleren. Gelijke kansen voor iedereen :D
Ja dag allemaal stomme Sony-vragen zeker en dan wint PoederSuikerPoeder zeker, de stoffige sony-poepnerd...

FOTO VAN MN TIETJES!!!!! Dat gaat toch boven alles, toch? ;(
pi_86939381
Pheno gaat niet Ritse. Ik ga en als Sony het goed vindt (wacht nog op antwoord) kan er nog iemand van de redactie mee ;)
pi_86939385
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja dag allemaal stomme Sony-vragen zeker en dan wint PoederSuikerPoeder zeker, de stoffige sony-poepnerd...

FOTO VAN MN TIETJES!!!!! Dat gaat toch boven alles, toch? ;(
en mijn tietjes dan? ;(
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:33:15 #37
182714 RitseB
pi_86939396
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
Pheno gaat niet Ritse. Ik ga en als Sony het goed vindt (wacht nog op antwoord) kan er nog iemand van de redactie mee ;)
Oh, my bad.
pi_86939453
Het wordt een GAM SC gerelateerde vraag. :)
pi_86939509
Waar moet mijn naaktfoto heen c_/
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_86939680
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef GameBabe het volgende:
www.hawtness.com
pi_86939717
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef GameBabe het volgende:
autition@girlsgonewild.com

En PoederSuiker, ik moet wel zeggen dat je mooie tietjes hebt, maar mijn tepels zijn echt goddelijk!
pi_86939787
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

autition@girlsgonewild.com

En PoederSuiker, ik moet wel zeggen dat je mooie tietjes hebt, maar mijn tepels zijn echt goddelijk!
mijn tietjes met jouw tepels? :9~
pi_86939849
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

mijn tietjes met jouw tepels? :9~
www.hawtness.com
pi_86939864
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

www.hawtness.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:51:42 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86942109
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

^)
ik zeg: feest!!! :D
pi_86942293
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

het is nu middag en ik ben benieuwd :7
ik ben ook sony fanboy poitje *; ^)
en ik zie net ook dat ik niet kan op 5 oktober :'(
pi_86942326
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

en ik zie net ook dat ik niet kan op 5 oktober :'(
  dinsdag 28 september 2010 @ 14:58:06 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86942353
De concurrent elimineert zichzelf *O*
pi_86942496
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Rossdale het volgende:
De concurrent elimineert zichzelf *O*
ik zou wel kunnen gaan natuurlijk, alleen kom ik dan te laat en is het voor mij bijzonder arelaxed om te gaan enzo
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:03:00 #50
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86942521
Is er gratis bier?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:13:29 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86942927
Ik zou er ook pas om 16:30 uur kunnen zijn :P Maargoed, heb toch niet gewonnen
pi_86943088
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou er ook pas om 16:30 uur kunnen zijn :P Maargoed, heb toch niet gewonnen
ik ben wel nog steeds benieuwd naar de GAM SC quiz :Y
pi_86943101
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ik ben wel nog steeds benieuwd naar de GAM SC quiz :Y
en die komt er zo aan :)
pi_86943157
Kotick maakt zichzelf weer episch belachelijk _O-

quote:
"We always looked and said, 'You know what? What we like about a developer is that they have a culture, they have an independent vision and that's what makes them so successful.'
quote:
"The only thing that we try to do is to provide a support structure to make them more successful. If you do a really god job – and a lot of our studios do – you get to pick what is, in my view, the most difficult thing to pick in the industry: to make original intellectual property."
quote:
"That doesn't work, it's your DNA. [EA's] DNA isn't oriented towards that model – it doesn't know how to do it, as a culture or as a company, and it never has."
http://www.eurogamer.net/(...)-kotick-slags-off-ea
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86943248
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Poit het volgende:

[..]

en die komt er zo aan :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:22:14 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86943254
Dus Kotick denkt dat ze origineel zijn met vele nieuwe IP's bij Acti? Jaaaaaaaaaaaaja :')

Weinig nieuwe IP's en verdomd veel vervolgen de laatste paar jaren :')
pi_86943337
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
Dus Kotick denkt dat ze origineel zijn met vele nieuwe IP's bij Acti? Jaaaaaaaaaaaaja :')

Weinig nieuwe IP's en verdomd veel vervolgen de laatste paar jaren :')
reactie van EA

quote:
"His company is based on three game franchises – one is a fantastic persistent world he had nothing to do with; one is in steep decline; and the third is in the process of being destroyed by Kotick's own hubris."
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:25:31 #58
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86943377
Zit ik rustig in een computerruimte, beland ik opeens midden in een werkcollege. Natuurkunde ofzo, mensen die wel ergens verstand van hebben. Brr.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:27:09 #59
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86943424
Nee, ik hoef de presentielijst niet te tekenen :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:27:23 #60
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86943427
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

reactie van EA
[..]

Prachtig :D
pi_86943455
Zo ik heb hopelijk de laatste wortelkanaalbehandeling gehad, freaking 400 euro. Godzijdank voor de jeugdzorg! Ik heb de langste wortels die mijn nieuwe tandarts ooit heeft gezien, maar liefst 24 millimeter :o
pi_86943534
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb hopelijk de laatste wortelkanaalbehandeling gehad, freaking 400 euro. Godzijdank voor de jeugdzorg! Ik heb de langste wortels die mijn nieuwe tandarts ooit heeft gezien, maar liefst 24 millimeter :o
Godzijdank voor de tandenborstel zodat een wortelkanaalbehandeling niet nodig is :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:30:49 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86943544
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

reactie van EA
[..]

Die eerste is duidelijk wow, maar welke van de twee overige is CoD en welke Guitar Hero? :P
pi_86943587
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die eerste is duidelijk wow, maar welke van de twee overige is CoD en welke Guitar Hero? :P
Die in decline is GH, want CoD is niet in decline en die ander is CoD :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:33:19 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86943644
CoD is qua verkopen niet in decline maar in kwaliteit wel. Maar ik denk dat je inderdaad gelijkt hebt en ze het op die manier bedoelen :Y

Bazenreactie van EA overigens :D

Oh en Victor, ik zou mijn naam er gewoon onder aan de lijst extra bij gezet hebben :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:35:20 #66
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86943697
Ik wilde het doen maar ik heb geen pen bij me :@
pi_86943711
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Godzijdank voor de tandenborstel zodat een wortelkanaalbehandeling niet nodig is :D
Je kan poetsen wat je wilt, maar als je tanden gewoon zwak zijn dan heeft het geen zin. Ik poets twee keer per dag en flos me helemaal naar de tering.
pi_86943831
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je kan poetsen wat je wilt, maar als je tanden gewoon zwak zijn dan heeft het geen zin. Ik poets twee keer per dag en flos me helemaal naar de tering.
Dat zeggen ze allemaal :{w
pi_86943964
Let op! Voor de trouwe GAM SC'ers is er nu een speciale actie die geheel belangeloos door mijn eigen ikje is opgezet.
Zoals sommige misschien al gezien hebben heb ik dankzij Fok!Games de mogelijkheid om iemand mee te nemen naar Room 299
Nu heb ik aangegeven bij winst de extra plek door middel van een prijsvraag in de GAM SC weg te geven.

Wat moet je hiervoor doen? Geen tietjes, geen tepels, geen blote mannen / vrouwenlichamen, geld geven mag altijd maar het werk niet :) Wat dan wel?? Beantwoord deze 3 vragen in een PM naar mij toe met als onderwerp I wanna be your date @ Room 299
De eerste die alle 3 de vragen correct heeft beantwoord mag mijn compagnon zijn op dit heerlijke evenement.

Vraag 1: In den beginne van mijn epische aanwezigheid in de SC heb ik ooit een kerstkaart mogen ontvangen. van een mede GAM SCer. Van wie was dit?

Vraag 2: Hoeveel kerstkaarten heb ik in totaal van deze persoon ontvangen?

Vraag 3: Voordat onze Poit, Poit was ging hij onder een andere username schuil op de Wondere Wereld die Fok! heet. Welke username is dat?

Deze prijsvraag is enkel voor huidige trouwe GAM SC bezoekers, personen die ik niet ken vanuit de SC zijn uitgesloten van deelname. En ja, Flodder, je mag meedoen

Disclaimer: Bij winst van deze prijsvraag ontvang je het entreebewijs voor Room 299, taxiservice en knuffel zijn daarbij niet inbegrepen.
pi_86944014
Let the games begin!! :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:44:22 #71
182714 RitseB
pi_86944021
Jezus, wat een vragen. Die SC'ers moeten wel heeeel trouw zijn. :D.
pi_86944035
Poitje verdorie, wat ben ik blij dat ik al naar binnen mag _O-
pi_86944065
;( ja fuck dat weet ik allemaal niet hee!
pi_86944098
Het lijkt mij nou wel komisch als Flodder of AQ alle vragen spontaan als eerste weten te beantwoorden :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:51:11 #75
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86944262
Toen was ik hier nog niet eens :P

Maar terecht :D dat de meest trouwe Poit van mee mag :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:51:47 #76
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86944287
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef Nebo het volgende:
Het lijkt mij nou wel komisch als Flodder of AQ alle vragen spontaan als eerste weten te beantwoorden :')
Dan heb je ook een avond van je leven :') Been there, done that
pi_86944296
Ik vond ze wel leuk de vragen :)
Maar ik zal wat verklappen, de 2e is niet terug te vinden. Dat wordt dus gokken :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:53:59 #78
182714 RitseB
pi_86944353
Volgens mij weet ik wie hem verstuurd heeft.
pi_86944463
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef RitseB het volgende:
Niet verklappen he!! :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:57:55 #80
182714 RitseB
pi_86944496
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet verklappen he!! :o
Natuurlijk niet.
pi_86944584
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef RitseB het volgende:
Ik was het niet he :6
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:01:06 #82
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86944617
Planescape Torment staat eindelijk op GoG _O_

Mag ik het hier wel over games hebben?
pi_86944726
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Gamer_V het volgende:
Planescape Torment staat eindelijk op GoG _O_

Mag ik het hier wel over games hebben?
Zo eens per maand mag het!

Plancescape torment was awesome, maar denk niet dat ik hem nog zou kunnen spelen... ben een iets te erge graphicshoer...
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:08:31 #84
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86944894
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zo eens per maand mag het!

Plancescape torment was awesome, maar denk niet dat ik hem nog zou kunnen spelen... ben een iets te erge graphicshoer...
Net zoals de originele Fallout valt het wel mee toch? Veel handgetekende sprites...

Het is dat ik het druk heb met Civ V en Minecraft, maar ik denk dat ik deze klassieker er binnenkort toch even doorheen jaag :P
pi_86945247
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:08 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Net zoals de originele Fallout valt het wel mee toch? Veel handgetekende sprites...

Het is dat ik het druk heb met Civ V en Minecraft, maar ik denk dat ik deze klassieker er binnenkort toch even doorheen jaag :P
Ik ga Civ5 ook maar eens opstarten binnenkort, mn huisgenoot is er lyrisch over!
pi_86945540
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Let op! Voor de trouwe GAM SC'ers is er nu een speciale actie die geheel belangeloos door mijn eigen ikje is opgezet.
Zoals sommige misschien al gezien hebben heb ik dankzij Fok!Games de mogelijkheid om iemand mee te nemen naar Room 299
Nu heb ik aangegeven bij winst de extra plek door middel van een prijsvraag in de GAM SC weg te geven.

Wat moet je hiervoor doen? Geen tietjes, geen tepels, geen blote mannen / vrouwenlichamen, geld geven mag altijd maar het werk niet :) Wat dan wel?? Beantwoord deze 3 vragen in een PM naar mij toe met als onderwerp I wanna be your date @ Room 299
De eerste die alle 3 de vragen correct heeft beantwoord mag mijn compagnon zijn op dit heerlijke evenement.

Vraag 1: In den beginne van mijn epische aanwezigheid in de SC heb ik ooit een kerstkaart mogen ontvangen. van een mede GAM SCer. Van wie was dit?

Vraag 3: Voordat onze Poit, Poit was ging hij onder een andere username schuil op de Wondere Wereld die Fok! heet. Welke username is dat?

Deze prijsvraag is enkel voor huidige trouwe GAM SC bezoekers, personen die ik niet ken vanuit de SC zijn uitgesloten van deelname. En ja, Flodder, je mag meedoen

Disclaimer: Bij winst van deze prijsvraag ontvang je het entreebewijs voor Room 299, taxiservice en knuffel zijn daarbij niet inbegrepen.
Dat weet ik allemaal niet hoor :N
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:26:57 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86945633
quote:

1. Laniboekje (of je loopt de boel te flessen en was het gewoon van de_kok :P)
2. 2 kaarten
3. Dude, volgens mij gebruik je sinds 2005 al deze nick :') Ik zet mijn geld in op: xxM00yB0YxGouD4Th3B3st3xx

:')
pi_86945954
Ik vind de vragen wel echt extra moeilijk hoor Poitje!
pi_86945959
Of woessie, zoals je ook wel heet!!
pi_86946449
1. Koei
2. 13
3. Peterschoenveter
pi_86946484
En heb ik überhaupt één vraag goed? :@
pi_86946697
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
En heb ik überhaupt één vraag goed? :@
Nope :)
pi_86946914
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Nope :)
;( ik ook al niet...
mag ik nog een keer? :D
pi_86946996
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

;( ik ook al niet...
mag ik nog een keer? :D
Tuurlijk
pi_86947994
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik ga Civ5 ook maar eens opstarten binnenkort, mn huisgenoot is er lyrisch over!
Onverstandig als je nog wil studeren
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:31:12 #96
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86948034
quote:

1. Chanty87
2. 2
3. Chriet Titulaer (Wondere wereld enzo... :P )
pi_86948612
1 Lanikoekje
2 2
3 Tain2
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86948888
Poeh, die 3e is echt lastig. Je hebt het ooit wel eens verteld volgens mij, maar niet onthouden :D De eerste is makkelijk en de tweede gok ik op 3 (en anders 2) stuks.

Ik ben blij dat ik geregeld heb dat ik met iemand anders mee mag :D
pi_86949179
1 Aq
2 3
3 stiffmeister
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:55 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86949530
Bruin 1 komt er aan!

En Badboy ik stuur alleen een kerstkaart naar jou dat weet je!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:18:50 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86949669
Mijn antwoord:

1 Koei
2 3
3 Flodder450
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:37:26 #102
258885 Solique
I Kill You !
pi_86950369
quote:
Vragen?
Antwoord: Geen idee.

Kom hier nog te kort. :P
pi_86950713
Valt me van je tegen Solique -O-
pi_86951348
pi_86951408
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:48 schreef koei het volgende:
Zelfs ik heb geen flauw idee, als hij nou vraagt hoeveel slowchatters hij naakt heeft gezien, dan kan ik nog een gok doen :P Of wie het lekkerste zusje heeft ;) of wat zijn favo lichaamsdeel is
pi_86952107
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zelfs ik heb geen flauw idee, als hij nou vraagt hoeveel slowchatters hij naakt heeft gezien, dan kan ik nog een gok doen :P Of wie het lekkerste zusje heeft ;) of wat zijn favo lichaamsdeel is
Allemaal te makkelijk!

Maar ik ga er een einde aan breien. Die laatste vraag is te moeilijk en schrap ik daarom. Desalniettemin is er maar 1 persoon geweest die mij per PM, inclusief juiste onderwerp, zijn antwoord heeft laten weten en tevens is hij ook de enige die (zij het na een aantal pogingen) 2 vragen correct heeft beantwoord.

Dus met tromgeroffel deel ik uw mede dat SpankmasterC de gelukkige is die mijn bierslaaf mag zijn de 5e.

Even voor de goed orde, de antwoorden:

Antwoord 1: Deze schone deerde is inderdaad Laniboekje.
Antwoord 2: Helaas heeft zij mij maar 1 keer een kerstkaart gestuurd.
Antwoord 3: Vroeger, toen onze Poit nog niet zo vaak Poit genoemd werd en meer als een Flodder door het leven ging plaatste hij wel eens berichten onder de naam C0ns01e-B0y. Ik had in m'n hoofd dat in het fotoboek nog dezelfde foto's opstonden als op m'n huidige fobo maar dat is niet het geval (shame on me). Ook heb ik nooit met dat account in de GAM SC gepost. Duidelijk te moeilijk :)

Anyhow... Gefeliciteerd Spankert!
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:28:18 #107
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86952199
De eerste had ik moeten kunnen gokken en 2de ook :P
pi_86952224
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
De eerste had ik moeten kunnen gokken en 2de ook :P
Dat was ook mijn gok geweest inderdaad :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:29:51 #109
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86952261
Ook haar mocht ik in het echt aanschouwen :D
pi_86953262
Bwhehe gefeliciteerd Spank, het worden gek genoeg nog aardig wat bekenden voor mij volgende week.
pi_86953511
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Allemaal te makkelijk!

Antwoord 3: Vroeger, toen onze Poit nog niet zo vaak Poit genoemd werd en meer als een Flodder door het leven ging plaatste hij wel eens berichten onder de naam C0ns01e-B0y. Ik had in m'n hoofd dat in het fotoboek nog dezelfde foto's opstonden als op m'n huidige fobo maar dat is niet het geval (shame on me). Ook heb ik nooit met dat account in de GAM SC gepost. Duidelijk te moeilijk :)

C0ns01e-B0y

Hoe heb je met zo'n username ooit voor Poit hebben kunnen kiezen? :N
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:59:01 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_86953644
Hey waar zijn alle oude bazen van de SC dan ;(. Bernie? Chanty? Roy? Douwe?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_86953931
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey waar zijn alle oude bazen van de SC dan ;(. Bernie? Chanty? Roy? Douwe?
Vergane glorie..
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

C0ns01e-B0y

Hoe heb je met zo'n username ooit voor Poit hebben kunnen kiezen? :N
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:08:15 #115
258885 Solique
I Kill You !
pi_86954152
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:48 schreef koei het volgende:
:'( Sorry hoor

Ah, aardig wat een spierpijn aan gisteren over gehouden. :{
pi_86954856
Mis ik nou bijna een heel topic :D?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:24:04 #117
182714 RitseB
pi_86954999
Zo, ff een HTC Desire besteld. O+
pi_86955164
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Nebo het volgende:
Auw :(

quote:
Dan zou AQ toch een kloon zijn :D?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_86955210
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef RitseB het volgende:
Zo, ff een HTC Desire besteld. O+
Hier vandaag 1tje aan mijn vriendin meegegeven, voor 200 euro had je hem wel mogen hebben :P!
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:32:20 #120
187674 Sigmund666
pi_86955438
Borderlands DLC is lekker pittig. Zelfs op playthrough 1 begin je op level 61 :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:49:25 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86956220
quote:
Ik wist het maar ik zou toch niet mee mogen :P
pi_86956987
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Borderlands DLC is lekker pittig. Zelfs op playthrough 1 begin je op level 61 :')
Is dat niet het laatste lvl dat je haalt dan?!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:09:16 #123
187674 Sigmund666
pi_86957234
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is dat niet het laatste lvl dat je haalt dan?!
Jep. Maar het is een soort playthrough 3.0 :)
(Zo eindigt General Knoxx ook als je hem hebt gespeeld. Rond 12 oktober (als de GOTY uitkomt) komt er nog een update met een level 69 cap. :) )

Voor het idee trouwens: Mad Moxxi's Underdome levelt gewoon met je mee :')
(als je op level 5 bent, is de Underdome ook op level 5, etc. etc. )
pi_86957392
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jep. Maar het is een soort playthrough 3.0 :)
(Zo eindigt General Knoxx ook als je hem hebt gespeeld. Rond 12 oktober (als de GOTY uitkomt) komt er nog een update met een level 69 cap. :) )

Voor het idee trouwens: Mad Moxxi's Underdome levelt gewoon met je mee :')
(als je op level 5 bent, is de Underdome ook op level 5, etc. etc. )
Uhm ging alles niet mee kwa level?! Of was dat bij Oblivion?
Wtf weer een dlc in oktober :)? Nja heb hier de vanilla nog liggen :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:18:27 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86957756
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat was Oblivion en dat was ook meteen kut :r

Ik wil Morrowind Remake op de 360 :9~
pi_86958552
Heeft er iemand hier nog meer Ziggo tv?! Kanaal 170, Mongrols :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:33:30 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86958606
Ze zijn er uit jongens!

VDD - CDA + PVV is er
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:35:54 #128
187674 Sigmund666
pi_86958778
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat was bij Oblivion. :)
Borderlands stopt qua level bij het level waar je bent gebleven in je 1e en 2e playthrough. (1e playthrough eindig je rond level 35/40, 2e playthrough rond 50 zoiets)
pi_86959999
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Ow fuck die is vandaag verschenen! Tijd om maar eens te downloaden dan :)
pi_86960121
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ze zijn er uit jongens!

VDD - CDA + PVV is er
mooi *O* nu afwachten wat het akkoord exact inhoudt :D
pi_86960428
quote:

[..]

Allemaal te makkelijk!

Maar ik ga er een einde aan breien. Die laatste vraag is te moeilijk en schrap ik daarom. Desalniettemin is er maar 1 persoon geweest die mij per PM, inclusief juiste onderwerp, zijn antwoord heeft laten weten en tevens is hij ook de enige die (zij het na een aantal pogingen) 2 vragen correct heeft beantwoord.

Dus met tromgeroffel deel ik uw mede dat SpankmasterC de gelukkige is die mijn bierslaaf mag zijn de 5e.

IIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Wel gezellig inderdaad daar bij Sony!! En bierslaaf :9~
pi_86960615
Feli Spank :P! En natuurlijk Poit :)!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:31:55 #133
187674 Sigmund666
pi_86961812
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

mooi *O* nu afwachten wat het akkoord exact inhoudt :D
Iedereen gaat er hard op achteruit, en iedereen slaakt een zucht van verlichting als Rutte-Verhagen 1 is gevallen, zodat een andere partij de puinhopen weer mag op gaan ruimen.
pi_86961953
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Iedereen gaat er hard op achteruit, en iedereen slaakt een zucht van verlichting als Rutte-Verhagen 1 is gevallen, zodat een andere partij de puinhopen weer mag op gaan ruimen.
in welk opzicht gaat iedereen er hard op achteruit?
pi_86962025
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

En bierslaaf :9~
Als je dat maar niet vergeet })
pi_86962080
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Mentaal...
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:37:10 #137
187674 Sigmund666
pi_86962087
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Vooral financieel en qua gezondheidszorg. De PVV is toch een partij die bij alles ja en amen roepen, dus ja.
pi_86962191
Jongens jongens, het wordt steeds beter met die prijsvragen op FOK!games. Lukt het niet op Enslaved te winnen met de ene prijsvraag, dan ga je toch gewoon naar de andere? :D

http://games.fok.nl/siten(...)ry-win-enslaved.html
pi_86962225
Hmm prijsvragen :')
pi_86962239
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:37 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Vooral financieel en qua gezondheidszorg. De PVV is toch een partij die bij alles ja en amen roepen, dus ja.
Hypotheekrente blijft voorlopig staan, financieel moeten we sowieso inleveren als gevolg van de financiële crisis. Qua gezondheidszorg volg ik je niet, ik weet niet exact hoe de partijen er in staan, maar heb meerdere malen vernomen dat juist de PVV goed was voor gezondheidszorg. :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:43:37 #141
187674 Sigmund666
pi_86962466
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Hypotheekrente blijft voorlopig staan, financieel moeten we sowieso inleveren als gevolg van de financiële crisis. Qua gezondheidszorg volg ik je niet, ik weet niet exact hoe de partijen er in staan, maar heb meerdere malen vernomen dat juist de PVV goed was voor gezondheidszorg. :)
Terwijl de banken wel fijn doorgaan met het betalen van bonussen en hun staatsleningen traag terug hoeven te betalen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als je zelf een maandje niks betaald. Dan staan ze vooraan om je huis leeg te halen en beslag te leggen op je bankrekening :')

Trouwens: Wat heb je aan een HRA als je uit je huis wordt getrapt omdat je door allerlei extra kosten je hypotheek niet meer kunt betalen, en je wordt ontslagen omdat ze gewoon geen werk voor je hebben? De naïeve gedachte de economische crisis bezworen te hebben, en dat dat niet alle sectoren treft. :')
Een chemokuur garandeert ook niet dat je van de kanker af bent.
pi_86962678
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Nebo het volgende:
Jongens jongens, het wordt steeds beter met die prijsvragen op FOK!games. Lukt het niet op Enslaved te winnen met de ene prijsvraag, dan ga je toch gewoon naar de andere? :D

http://games.fok.nl/siten(...)ry-win-enslaved.html
Ik heb alweer meegedaan :D :o I'm on a killing spree! ~O>
pi_86963256
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Terwijl de banken wel fijn doorgaan met het betalen van bonussen en hun staatsleningen traag terug hoeven te betalen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als je zelf een maandje niks betaald. Dan staan ze vooraan om je huis leeg te halen en beslag te leggen op je bankrekening :')

Trouwens: Wat heb je aan een HRA als je uit je huis wordt getrapt omdat je door allerlei extra kosten je hypotheek niet meer kunt betalen, en je wordt ontslagen omdat ze gewoon geen werk voor je hebben? De naïeve gedachte de economische crisis bezworen te hebben, en dat dat niet alle sectoren treft. :')
Een chemokuur garandeert ook niet dat je van de kanker af bent.
Mja, maar dat banken doorgaan met betalen van bonussen is niet de schuld van de politiek. Zoals je vanmorgen kon lezen heeft bijvoorbeeld ABN Amro weldegelijk maatregelen getroffen tegen bonussen die door een rechter in enkele specifieke gevallen teniet gedaan zijn.

Als je een maand je hypotheek of lening niet betaalt krijg je hooguit een herinnering of aanmaning, echt niet dat er binnen een maand een deurwaarder op de stoep staat :') En ja, mocht je failliet gaan dan staan banken en overheid vooraan, maar dat is al decennia het geval ;)

En als je jouw huis uit getrapt wordt omdat je de hypotheek niet meer kunt betalen dan is dat erg naar, maar ook daar kan de politiek lang niet altijd iets aan doen. Ook dat is al decennia het geval. Veel branches zijn of worden getroffen door de crisis, erg zuur voor veel mensen die er ook lang niet altijd wat aan kunnen doen. Gelukkig wordt het gros van de Nederlanders niet of nauwelijks financieel geraakt door de crisis ;) Verder is het een eigen keuze van bepaalde mensen om een tophypotheek af te sluiten. Als je zonder de HRA je hypotheek niet kunt betalen heb je in 99% van de gevallen toch ergens een oerstomme denkfout gemaakt :)
pi_86963429
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik heb alweer meegedaan :D :o I'm on a killing spree! ~O>
Je vraag exact wat ik me van het eerste moment dat ik hem zag al afvraag _O-
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:05:59 #145
187674 Sigmund666
pi_86963623
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Mja, maar dat banken doorgaan met betalen van bonussen is niet de schuld van de politiek. Zoals je vanmorgen kon lezen heeft bijvoorbeeld ABN Amro weldegelijk maatregelen getroffen tegen bonussen die door een rechter in enkele specifieke gevallen teniet gedaan zijn.

Als je een maand je hypotheek of lening niet betaalt krijg je hooguit een herinnering of aanmaning, echt niet dat er binnen een maand een deurwaarder op de stoep staat :') En ja, mocht je failliet gaan dan staan banken en overheid vooraan, maar dat is al decennia het geval ;)

En als je jouw huis uit getrapt wordt omdat je de hypotheek niet meer kunt betalen dan is dat erg naar, maar ook daar kan de politiek lang niet altijd iets aan doen. Ook dat is al decennia het geval. Veel branches zijn of worden getroffen door de crisis, erg zuur voor veel mensen die er ook lang niet altijd wat aan kunnen doen. Gelukkig wordt het gros van de Nederlanders niet of nauwelijks financieel geraakt door de crisis ;) Verder is het een eigen keuze van bepaalde mensen om een tophypotheek af te sluiten. Als je zonder de HRA je hypotheek niet kunt betalen heb je in 99% van de gevallen toch ergens een oerstomme denkfout gemaakt :)
Nou. Zo zijn niet alle incassoburo's. Ik had een keer een rekening van 200 euro ergens open laten staan (nee, niet handig, maar ik was hem gewoon vergeten) kreeg ik een incassoburo achter me aan die echt met niks akkoord gingen. :')
Nee, ze moesten en zouden het bedrag in één keer hebben. :')
(Ik heb het uiteindelijk ook in een keer terugbetaald, maar dat terzijde)
pi_86963774
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nou. Zo zijn niet alle incassoburo's. Ik had een keer een rekening van 200 euro ergens open laten staan (nee, niet handig, maar ik was hem gewoon vergeten) kreeg ik een incassoburo achter me aan die echt met niks akkoord gingen. :')
Nee, ze moesten en zouden het bedrag in één keer hebben. :')
(Ik heb het uiteindelijk ook in een keer terugbetaald, maar dat terzijde)
oh daar heb ik echt van genoten tijdens mijn studententijd :') die incassobureaus die niet akkoord gingen met mijn alleszins schikkingsvoorstellen. Dan betaalde ik gewoon niet en belde ik na een nieuwe aanmaning opnieuw en bevestigde dat per brief en deed ik een schikkingsvoorstel dat mij nog beter uitkwam. Slechts twee keer iemand aan de deur gehad die me een brief in naam der Koningin overhandigde :D Was uiteraard een hobby ontstaan uit pure laksheid.
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:11:11 #147
187674 Sigmund666
pi_86963824
Het is soms wel eens leuk om met zulke bedrijven te dollen. Een rekening niet betalen van iemand die je niet mag, ze daar een hele hoop moeite voor laten doen en dan de rekening in een keer betalen _O-

De intimiderende toon van 'betaal, anders komen er hogere kosten en gerechtelijke stappen bij kijken en we maken je finaal kapot' kunnen hier in ieder geval op een ' :') ' -reactie rekenen.
(de enigen die je echt niks kunt maken zijn de IB Gestapo en de Belastingdienst)
pi_86964361
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef Nebo het volgende:

[..]

Je vraag exact wat ik me van het eerste moment dat ik hem zag al afvraag _O-
GMTA ;)
pi_86965036
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is soms wel eens leuk om met zulke bedrijven te dollen. Een rekening niet betalen van iemand die je niet mag, ze daar een hele hoop moeite voor laten doen en dan de rekening in een keer betalen _O-

De intimiderende toon van 'betaal, anders komen er hogere kosten en gerechtelijke stappen bij kijken en we maken je finaal kapot' kunnen hier in ieder geval op een ' :') ' -reactie rekenen.
(de enigen die je echt niks kunt maken zijn de IB Gestapo en de Belastingdienst)
jij betaalt rekeningen van mensen die je niet mag? :o

Ik ben ook echt zo blij dat ik mijn studielening geheel afbetaald heb _O_
pi_86965149
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

jij betaalt rekeningen van mensen die je niet mag? :o

Ik ben ook echt zo blij dat ik mijn studielening geheel afbetaald heb _O_
Ik ben echt zo blij dat ik voorlopig nog geen studielening heb staan _O_
pi_86965319
Ziet er goed uit!
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:51:50 #152
187674 Sigmund666
pi_86965411
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef Nebo het volgende:
Ziet er goed uit!
OMFG! Tofheid! _O_
(Dat wordt weer naar de bioscoop gaan)
pi_86965843
quote:

[..]

Allemaal te makkelijk!

Spanky *O* Gaan we weer samen naar Sony O+

Dat gaat sowieso gezellig worden volgende week! Spanky, als je wil dan mag je zelfs naar het voorfeestje in de trein komen door bij Roy en mij te zitten :o :o :o Maar dat moet ik nog wel even overleggen uiteraard!
pi_86969148
Goedemorgen *)

Heb heerlijk geslapen en nog 6 uur ook :D Best netjes voor een doordeweekse dag :Y
pi_86969540
Goedemorgen :W

Maar eens mee gedaan aan de FOK actie voor bioskaarten, ga weer eens r'dam Kuip bezoeken. 8-)
Gelukkig eindelijk van die nekpijn af, nu nog de rest van de spierpijn weg laten trekken.
pi_86969647
moggel!
  woensdag 29 september 2010 @ 08:52:29 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86969895
quote:

[..]

Allemaal te makkelijk!

Ha! Ik wist dat het lani was :D Die andere twee wist ik niet. Alhoewel ik vond dat ik met mijn poging tot breezerusernaam aardig in de buurt kwam _O-
pi_86970684
C0ns01e-B0y :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86970689
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:03 schreef koei het volgende:

[..]

Spanky *O* Gaan we weer samen naar Sony O+

Dat gaat sowieso gezellig worden volgende week! Spanky, als je wil dan mag je zelfs naar het voorfeestje in de trein komen door bij Roy en mij te zitten :o :o :o Maar dat moet ik nog wel even overleggen uiteraard!
:o dat zou pas een feestje zijn!!
pi_86970755
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:32 schreef Tain het volgende:
  woensdag 29 september 2010 @ 09:38:22 #161
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86970818
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:32 schreef Tain het volgende:
Zelfs de grootste goden maken wel een eens een foutje :D
pi_86970988
Nieuwe UI *O*
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86971036
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Tain het volgende:
Nieuwe UI *O*
die is gezellig! *O*
pi_86971059
Elmo O+
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:48:57 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86971089
Wat een ongelofelijke baas _O_

Deze moves wil ik ook leren :D
  woensdag 29 september 2010 @ 09:49:28 #166
182714 RitseB
pi_86971102
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Tain het volgende:
Elmo O+
:9
  woensdag 29 september 2010 @ 09:59:50 #167
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86971373
quote:
Elmo O+
:D so true
pi_86971620
quote:
Elmo O+
_O_
pi_86971691
Zojuist iemand gesproken met het Capgras syndroom. Dat is echt bijzonder :o
pi_86971764
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef Nebo het volgende:
Voor de luie mensen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Capgras
pi_86971776
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef Nebo het volgende:
apart syndroom als ik het zo lees
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86971913
Yeah, moet je nagaan hoe zuur het is voor de geliefden om hem heen waarvan hij denkt dat het allemaal plaatsvervangers zijn. Lijkt me best zwaar als moeder om te horen dat je kind er heilig van overtuigd is dat je nep bent ;(
pi_86971977
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
Yeah, moet je nagaan hoe zuur het is voor de geliefden om hem heen waarvan hij denkt dat het allemaal plaatsvervangers zijn. Lijkt me best zwaar als moeder om te horen dat je kind er heilig van overtuigd is dat je nep bent ;(
Yeah wel bizar idd!
pi_86972635
Lijkt me dan trouwens niet zo'n geslaagd idee om iets als Terminator of V met die mensen te kijken ;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86972761
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
Lijkt me dan trouwens niet zo'n geslaagd idee om iets als Terminator of V met die mensen te kijken ;(
pi_86973423
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Tain het volgende:
Niet de laatste nee, die mensen worden al genoeg gekweld!
  woensdag 29 september 2010 @ 11:26:24 #177
182714 RitseB
pi_86973713
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef Nebo het volgende:

[..]

Niet de laatste nee, die mensen worden al genoeg gekweld!
Gelooft hij dan ook in complot theorieën?
pi_86974396
goedemorgen :W
  woensdag 29 september 2010 @ 11:47:58 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86974451
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef RitseB het volgende:

[..]

Gelooft hij dan ook in complot theorieën?
Was het Djeez? :o
pi_86974656
nog meer mensen met hun bakkus in de zon?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86975064
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef badboynova het volgende:
nog meer mensen met hun bakkus in de zon?
Met mn bakkus achter de PC op mn werk!
pi_86975133
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Met mn bakkus achter de PC op mn werk!
pi_86975169
quote:

[..]

Met mn bakkus achter de PC op mn werk thuis!
Maar zo richting UB
pi_86975585
quote:

[..]

Met mn bakkus achter de mac op mn werk!
pi_86975861
pi_86975900

Hehe
pi_86985174
quote:

[..]

Met mn bakkus achter de mac in de trein! :9
pi_86985318
Mijn concentratie is op voor vandaag. Tijd voor chillos met die billos!
pi_86986382
Pfff, heel wat leeswerk verricht. Nu even wat pauzeren en dan door met de Zee-Straet, een lofdicht van dik 1000 regels in wat ouders Nederlands. Pittig? Ja! Ter afleiding dus maar even stofzuigen en andere geestdodende activiteiten.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:06:51 #190
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86986901
quote:
Elmo O+
Elmo is in 1x 200% toffer geworden! :D
pi_86987002
quote:

[..]

Met mn bakkus in de zon op weg naar werk!
pi_86987027
Nintendogs gevaar voor de volksgezondheid!!1!

Laten we een campagne beginnen! Dit kan echt niet :N
pi_86987195
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Morthill het volgende:
Nintendogs gevaar voor de volksgezondheid!!1!

Laten we een campagne beginnen! Dit kan echt niet :N
Dikke tieten, dat zijn pas aanslagen op de volksgezondheid! *VVD lach*
  woensdag 29 september 2010 @ 17:15:20 #194
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86987203
Eisen voor gebruik van Kinect... :')
Of je misschien ook even de temperatuur vast wil stellen op 19'C, de luchtvochtigheid op xx% en niet te gezellig moet doen. Anders werkt het niet.... :P
pi_86987380
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Fallen het volgende:
Eisen voor gebruik van Kinect... :')
Of je misschien ook even de temperatuur vast wil stellen op 19'C, de luchtvochtigheid op xx% en niet te gezellig moet doen. Anders werkt het niet.... :P
Kinect moet eerst 72 uur acclimatiseren.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:22:13 #196
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86987460
javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);

Even kopieëren en plakken in je adresbalk :D

Bron
pi_86987700
  woensdag 29 september 2010 @ 17:31:22 #198
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86987797
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Kinect moet eerst 72 uur acclimatiseren.
Ja, dat zal het zijn.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beschamend filmpje,

quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:
javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);

Bron
Awesome! _O_
pi_86988373
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:

Bron
Geweldig! Ik heb je post kapot geschoten :P Alleen hoe weet je dat er niet stiekem een virus in zit...
  woensdag 29 september 2010 @ 17:49:39 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86988467
Echt briljant Viktor _O_
pi_86988596
Dat ding werkt met 1 fps hier in FireFox. Niemand last van? ;(
  woensdag 29 september 2010 @ 17:59:12 #202
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86988851
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Geweldig! Ik heb je post kapot geschoten :P Alleen hoe weet je dat er niet stiekem een virus in zit...
Soms moet je risico nemen in je leven :P
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef Nebo het volgende:
Dat ding werkt met 1 fps hier in FireFox. Niemand last van? ;(
Tijd om je pc eens te upgraden, Pentium 2 is toch alweer een paar jaartjes oud
pi_86989421
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Een virus in JavaScript? :o
pi_86989570
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:59 schreef Gamer_V het volgende:
Tijd om je pc eens te upgraden, Pentium 2 is toch alweer een paar jaartjes oud
Ooooooooooooooooooooeeeeeh, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! De pijn!
pi_86990108
FYI: dit weekend kun je op het NS station Amersfoort spelen met MS Kinect :) (NS Try Out Festival)
  woensdag 29 september 2010 @ 19:25:02 #206
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_86992136
Hoi allemaal :W

Hé Rossefloss, moet je me iets uitleggen? :D
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_86992289
BREAKING NEWS

Flodder stapt over op de Xbox360 of Wii
pi_86992315
Vanavond maar eens beginnen met de medicijnen :). Vandaag dokter geweest, darm/maagonsteking of toch buikgriep :)
pi_86992357
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
BREAKING NEWS

Flodder stapt over op de Xbox360 of Wii
Wii dus :').....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86992369
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Egamer het volgende:

:D oeh, vertel egamer!
pi_86994403
Roddels *O*
pi_86994510
quote:

mag ik gokken, mag ik gokken? *O*
pi_86994555
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

doe doe!!
pi_86994569
quote:

[..]

Oe mag ik ook, mag ik ook? *O*
pi_86994677
nieuwe HIMYM was wederom niet heel boeiend :{
pi_86994759
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef Morthill het volgende:
Nah, ik vond de taferelen van Barney wel wat toffer deze keer, maar er wordt teveel nadruk op het moraal gelegd tot nu toe :N
pi_86994953
quote:

Nou gooi het eruit
pi_86995127
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Nah, ik vond de taferelen van Barney wel wat toffer deze keer, maar er wordt teveel nadruk op het moraal gelegd tot nu toe :N
Moraal is voor zwakke mensen!
pi_86995967
quote:
Nee, spijtig!! Robin had teveel kleren aan! :N
pi_86996152
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

woensdag 29 september 2010 @ 20:57:56 #221
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_86996816
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nou gooi het eruit
Hij mag het zelf zeggen :P
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  woensdag 29 september 2010 @ 20:58:15 #222
182714 RitseB
pi_86996831
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ik weet wat het is.
pi_86996956
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik weet wat het is.
ik ook :o
  woensdag 29 september 2010 @ 21:00:22 #224
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_86996957
Oh en Spanky, het is niet wat je hoopt - hij is niet uit de kast gekomen hoor
pi_86996990
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Egamer het volgende:
Oh en Spanky, het is niet wat je hoopt - hij is niet uit de kast gekomen hoor
-O-
  woensdag 29 september 2010 @ 21:02:03 #226
182714 RitseB
pi_86997047
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86997059
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef RitseB het volgende:

[..]

SPOILER
Yeaaaah... My bad :')
pi_86997156
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef RitseB het volgende:

[..]

SPOILER
pi_86997188
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

nee, ik spreek 'm zelf ook nog wel eens :')
pi_86997253
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Yeeaaaaaaah.... not my bad! 8-)
pi_86997309
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Nebo het volgende:

[..]

Yeeaaaaaaah.... not my bad! 8-)
nee, deze "moet je me iets vertellen" niet, de vorige wel :P
pi_86997871
Waar is Rossdale eigenlijk als het over hem gaat :P?
pi_86997942
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
ook niet online op XBL zeker? :P
pi_86998093
quote:
I think the final stage has already been started :o
pi_86998136
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ook niet online op XBL zeker? :P
Kan wel ff kijken :P! Lag forum er net uit :o?
pi_86998173
Hier heeft het toch niks mee te maken he :)?

http://m.fok.nl/nieuws/407092
pi_86998307
Hij is duke nukem aant spelen :P
pi_86998356
stuur 'm eens een berichtje of ie zich hier met spoed wil melden :P
pi_86998443
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
stuur 'm eens een berichtje of ie zich hier met spoed wil melden :P
Al gedaan ;)
pi_86998515
Nu Pan's Labyrinth op Canvas! Net begonnen
pi_86998562
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef koei het volgende:
staat aan :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_86998601
quote:
Ow fuck
snel kijken!
pi_86998632
quote:
Zo goed dan :)?
pi_86998742
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo goed dan :)?
ja.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 29 september 2010 @ 21:33:48 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86998769
I was summoned.

Ik werd gestoord in mijn dosis Duke Nukem awesomeness, this better be good... }:|
pi_86998881
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef Rossdale het volgende:
I was summoned.

Ik werd gestoord in mijn dosis Duke Nukem awesomeness, this better be good... }:|
Dat moet nog blijken :)
  woensdag 29 september 2010 @ 21:40:48 #247
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86999147
quote:

Nope, maar heuj Eke :P

quote:

[..]

Nee, je weet het toch al

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Nebo het volgende:

[..]

Oe mag ik ook, mag ik ook? *O*
Jij kan het ook wel raden

quote:
Ik vind HIMYM sinds vorig seizoen al erg tegenvallen
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volledig mee eens

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niks, heeft de rest (nog) geen fuck mee te maken :P

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik weet wat het is.
Klopt

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Je bent echt zo'n vreselijke roddelmiep :')

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jij bent al bijna net zo erg :P

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Wanneer je nieuwtjes probeert los te peuteren ja :P

quote:
F1 2010 aan het spelen

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier heeft het toch niks mee te maken he :)?

http://m.fok.nl/nieuws/407092
Nope, gelukkig niet zeg :')

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hij is duke nukem aant spelen :P
Was ja...

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Al gedaan ;)
Moest dat nou? Dacht dat het wat boeiends was

Goed ik ga weer verder met leukere dingen :W
pi_86999341
Ga je crew worden bij XGN Rossdale?

Dat is het enige wat in me opkomt...
pi_86999552
Wat een mysterie hangt er toch weer om rossjeflossje O+
  woensdag 29 september 2010 @ 21:49:16 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86999623
Ik ben deals aan het sluiten met externe partijen om Cutscene gebruik te laten maken van onderdelen van andere sites, zodat we een zo groot mogelijke collectie van relevante gamesinformatie en nonsense kunnen brengen.
pi_86999716
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben deals aan het sluiten met externe partijen om Cutscene gebruik te laten maken van onderdelen van andere sites, zodat we een zo groot mogelijke collectie van relevante gamesinformatie en nonsense kunnen brengen.
Goed bezig ^O^
pi_86999738
dat is helemaal geen spannende roddel -O-

Maar wel slim! Ik kon me ook al niet voor gaan stellen dat je voor een andere site (met nieuwsquotum!) ging schrijven. Maar goed, ik heb me al voor lul gezet in het welkomsttopic van PSP daarmee :')
pi_86999746
Xbox live gold tot midden 2013 verlengd :') :P
pi_86999766
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^
zo istie ja ^O^
pi_86999822
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanavond maar eens beginnen met de medicijnen :). Vandaag dokter geweest, darm/maagonsteking of toch buikgriep :)
Ik heb nooit eens iets ;(
pi_86999828
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nope, maar heuj Eke :P
[..]

Nee, je weet het toch al
[..]

Jij kan het ook wel raden
[..]

Ik vind HIMYM sinds vorig seizoen al erg tegenvallen
[..]

Volledig mee eens
[..]

Ik zeg helemaal niks, heeft de rest (nog) geen fuck mee te maken :P
[..]

Klopt
[..]

Je bent echt zo'n vreselijke roddelmiep :')
[..]

Jij bent al bijna net zo erg :P
[..]

Wanneer je nieuwtjes probeert los te peuteren ja :P
[..]

F1 2010 aan het spelen
[..]

Nope, gelukkig niet zeg :')
[..]

Was ja...
[..]

Moest dat nou? Dacht dat het wat boeiends was

Goed ik ga weer verder met leukere dingen :W
Wat een post! Maar goed, poedersuiker wou je hier hebben ;)
pi_86999868
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

gewoon omdat het gezellig is hoor :{w
pi_86999922
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb nooit eens iets ;(
Wees blij gek :). Maag/Darm onsteking, of toch een buikgriep atm :(
  woensdag 29 september 2010 @ 21:53:48 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86999931
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En je luistert gewoon naar hem? :'( Ik verwacht beter van je Nick...
pi_86999932
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

gewoon omdat het gezellig is hoor :{w
Ja inderdaad! Heeft flodder een computerverbod? :@
pi_87000072
OMB 10 things I hate about you is weer begotten!! *O*
pi_87000360
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En je luistert gewoon naar hem? :'( Ik verwacht beter van je Nick...
Hmm daar zit wel iets in ;)!! Nou ga maar weer F1 spelen :). Eens kijken of we dit weekend een race kunnen doen :)
pi_87000401
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
OMB 10 things I hate about you is weer begotten!! *O*
Oh My Belly?!
pi_87000574
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh My Belly?!
Die kut iPad denkt slimmer te zijn dan ik en me te corrigeren!
pi_87000638
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Stiekem istie dat ook :P
pi_87000730
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Aha! Nog een iPad gebruiker :)
  woensdag 29 september 2010 @ 22:06:57 #268
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_87000812
Best wel makkelijk om jullie gek te maken :')
pi_87000921
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Egamer het volgende:
Best wel makkelijk om jullie gek te maken :')
Zit jij nou een beetje misbruik te maken van je positie is alwetende?? :o
  woensdag 29 september 2010 @ 22:12:47 #270
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_87001217
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef Poit het volgende:

[..]

Zit jij nou een beetje misbruik te maken van je positie is alwetende?? :o
Rossdale heeft al gezegd en ik maak een relletje *O*
pi_87001300
rellen? dan wacht ik nog even met slapen :o

*O*
pi_87001425
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Egamer het volgende:

[..]

Rossdale heeft al gezegd en ik maak een relletje *O*
Jij bent flauw!
pi_87001461
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Stiekem istie dat ook :P
Bij deze ga ik 1 biertje minder voor je halen als bierslaaf!!
  woensdag 29 september 2010 @ 22:18:42 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87001518
Hadden jullie niet door dat ik loog?
pi_87001519
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Aha! Nog een iPad gebruiker :)
Is van mn huisgenoot, ideaal spul om op de bank te hebben lignin terwijl je n top film kijkt!!!
pi_87001555
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Hadden jullie niet door dat ik loog?
Ik niet in ieder geval....
pi_87001574
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Is van mn huisgenoot, ideaal spul om op de bank te hebben lignin terwijl je n top film kijkt!!!
Werkt wel lekker dus :)? Nja nu nog wachten tot ze iets cheaper worden :)
pi_87001652
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Werkt wel lekker dus :)? Nja nu nog wachten tot ze iets cheaper worden :)
gaat niet gebeuren, ze brengen wel een gereviseerde ipad uit komende zomer voor ongeveer dezelfde prijs :)
  woensdag 29 september 2010 @ 22:21:18 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87001655
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval....
ah nee, jij bent een cs deserteur :P
pi_87001876
Jongens jongens, ik moet jullie even onderbreken voor....

SPOILER
pi_87001976
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef Nebo het volgende:
Jongens jongens, ik moet jullie even onderbreken voor....

SPOILER
Leven de layout die meteen spoilers laat zien :N. Gelukkig zit ik nu op een telefoon met wifi :)
pi_87002067
Spanky! Ik heb met Roy overlegd en je mag bij ons zitten in de trein!1!!
pi_87003109
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef koei het volgende:
Spanky! Ik heb met Roy overlegd en je mag bij ons zitten in de trein!1!!
Als jullie hem maar niet weerhouden van z'n bierslaafverplichtingen!!
pi_87003315
bierslaaf in majo? :o
pi_87003385
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Als jullie hem maar niet weerhouden van z'n bierslaafverplichtingen!!
Valt er geen dealtje te maken dat hij ook mijn bier haalt?
pi_87004116
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef koei het volgende:

[..]

Valt er geen dealtje te maken dat hij ook mijn bier haalt?
Jij hebt Roy toch?
pi_87004682
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Jij hebt Roy toch?
Ja, maar die is een beetje rebels de laatste tijd...
pi_87005243
Zullen we na Room 299 maar even met zijn alleen een biertje doen ergens, het lijkt erop dat het gezellig gaat worden? :D Of was dat het plan al? :')
pi_87005319
je bedoelt of je ook mag komen als men al bier ging drinken samen? :+
pi_87005336
Ik heb geen idee waar het precies is. In zo'n industriewijk daar net als waar EA zit, of in de stad zelf?

Ik heb plannen om door te gaan naar de sneak in Den Haag, maar ik ben ook wel voorstander van wat drinken, dan zie ik de film wel regulier.
pi_87005403
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef koei het volgende:
Ik heb geen idee waar het precies is. In zo'n industriewijk daar net als waar EA zit, of in de stad zelf?

Ik heb plannen om door te gaan naar de sneak in Den Haag, maar ik ben ook wel voorstander van wat drinken, dan zie ik de film wel regulier.
zit in schiphol oost volgens mij, iig niet echt in de bewoonde wereld
pi_87005427
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je bedoelt of je ook mag komen als men al bier ging drinken samen? :+
Ik kan jullie ook gewoon naar Room 298 sturen en Room 299 een middagje voor mezelf houden :D
pi_87005447
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef koei het volgende:

Badhoevedorp. Klein dorpje waar weinig te beleven is, maar je bent zo op Schiphol natuurlijk!
pi_87005537
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:

[..]

Badhoevedorp. Klein dorpje waar weinig te beleven is, maar je bent zo op Schiphol natuurlijk!
Maar Schiphol is nou ook niet echt het toppunt van gezelligheid :D Meer een plaats waar je nou eenmaal soms moet zijn...

Overigens reis ik wel via Schiphol dus voor mij is het prima. Ik weet alleen niet of Poit per auto gaat, want dan is Schiphol voor hem niet praktisch. Maar met auto heb je sowieso ook weinig aan een bierslaaf...
pi_87005538
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik kan jullie ook gewoon naar Room 298 sturen en Room 299 een middagje voor mezelf houden :D
gezellig :')
pi_87005774
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

gezellig :')
Zolang de airco maar aan staat deze keer :o
pi_87006062
Schiphol? Waarom niet gewoon A'dam? Of Den Haag? Ook prima om bier te drinken toch?
pi_87006162
Dan stem ik op Den Haag uiteraard! :D Of misschien Leiden? Dat ligt voor Roy, Spanky en mij (en Poit?) op de route en is vanaf Schiphol ongeveer net zo ver als Amsterdam dacht ik?
pi_87006416
Voor mij is beide niet op de route maar voor een biertje met jullie rij ik wel een stukje om :)
pi_87006643
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:07 schreef Poit het volgende:
Voor mij is beide niet op de route maar voor een biertje met jullie rij ik wel een stukje om :)
:o Het lijkt nu net alsof je ons aardig vindt...
  donderdag 30 september 2010 @ 00:15:08 #301
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_87006678
gezellig
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties