Het zijn geen glazenwassers.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Is dat niet een wereldje met figuren uit woonwagenkampen? goede kans dat ze een nieuweling niet zullen verwelkomen.
Het is maar een idee hoor.
Dat is weinig zeg. Klinkt wel veel, maar het is maar 300 euro per dag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
Mn ouders verdienen met hun patatkraam rond de 10k per maand . Gaat 2k vanaf voor standplaatsen .
Winter natuurlijk oliebollen
Het is heel behoorlijk als je je bedenkt dat de kosten meevallen en dat je geen personeel hoeft te betalen. Het ligt er ook maar aan waar je staat, maar eigenlijk zijn het maar een paar uurtjes per dag dat er echt vlot valt te verdienen met zo'n patatkraam.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat is weinig zeg. Klinkt wel veel, maar het is maar 300 euro per dag.
Voor een frietkraam vind ik dit erg weinig. No offense verder hoor, maar ik dacht altijd dat die frietbakkers wel iets meer verdiende dan dat
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Is dat niet een wereldje met figuren uit woonwagenkampen? goede kans dat ze een nieuweling niet zullen verwelkomen.
Het is maar een idee hoor.
mijn god wat klinkt dit als een kloon of iemand die niet al te snugger is...quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon ergens staan en loempia's verkopen?
Dan moet je toch wel naar de KvK of niet? Dat vroeg ik aan haar en ik kreeg een verhaal over de groothandel en hoe fijn dat was.
Ik wil dit ook..
of je leest het topic nog even verder dan de eerste postquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef trekker25 het volgende:
[..]
mijn god wat klinkt dit als een kloon of iemand die niet al te snugger is...
ja hele topic gelezen en het klinkt niet echt snugger... Een bedrijfje starten loopt meer in de papieren dan je denkt... Boekhouding, fatsoenlijke kassa, diploma's etc etcquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of je leest het topic nog even verder dan de eerste post
En je wist net dat ene vraagje eruit te pikken? Gisteren wist ik helemaal nog van niets trouwens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef trekker25 het volgende:
[..]
ja hele topic gelezen en het klinkt niet echt snugger... Een bedrijfje starten loopt meer in de papieren dan je denkt... Boekhouding, fatsoenlijke kassa, diploma's etc etc
Een low-profile ICT bedrijfje opzetten daar komt echt alleen KvK / BTW bij kijken. Maar als je eten gaat leveren....
en de verdiensten liggen echt niet veel hoger dan een kantoor-kruier...
Vlaamse Friet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef ChickenTonight het volgende:
Ben erg benieuwd, vind het een leuk plan!
De lekkerste frieten vind ik de verse, dikke frieten waar je de aardappel nog van proeft. Zag op deze site waarderingen staan voor friettenten in Nederland. De beste frituren "verantwoord".
Het "handboek ondernemen" van de Belastingdienst, geheel gratis hier te downloaden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:14 schreef Stali het volgende:
...
Als iemand iets aan dit lijstje kan of wil toevoegen, ik hou me van harte aanbevolen.
...
Oeh, vaste klant meldt zich alvastquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Vlaamse Friet..
Ik wil juist van het verantwoorde af. In de Randstad zijn biologisch trends wel lukratief maar ik denk in deze omgeving juist weer lekker ouderwetse frieten. Ossewit is duurder maar geeft het wel een andere smaak.
Heb vierkante ogen inmiddels dus ga morgen je link lezen, dank je wel. Trouwens sowieso weer allemaal bedankt. Ook voor de kritiek uiteraard..
@DonJames, bedankt, ga ik downloaden en lezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Poffertjes of friet bakken is natuurlijk wel een wereld van verschil.
Wanneer je geen verse aardappelen gebruikt, maar kant en klare friet moet je dit wel kunnen invriezen. Daarnaast gaan mensen ook vragen om kroketten en frikandellen.
Alles staat en valt met een goede aardappel. Ga je die zelf schillen en prepareren? Dat kost natuurlijk wel wat tijd. Voor poffertjes draai je een beslagje en je bent klaar.
- Wat voor omzet beoog je? Klantenbinding in het plaatselijke dorp is leuk, maar het moet natuurlijk, na aftrek van alle kosten, wel wat opleveren.
- Wat is de kostprijs van een door jou gebakken bakje/zakje friet?
- Heb je een auto om die patatkraam te kunnen verplaatsen?
- Ga je ook reclame maken?
Ja, maar jij mag er niet voor betalen. Maar er is hier ook nog eens een heel mooie aquariumwinkel. Dat is mooi combineren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Oeh, vaste klant meldt zich alvast
Bijvoorbeeld dat gefituurde poffertjes niet lekker zijn, en ik denk dat de vraag voor poffertjesvormige friet ook niet zo heel groot is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:18 schreef Sessy het volgende:
Vraagje hoor, zo maar even. Waarom combineer je dat niet met die kraam van die kennis van je? Als je dit naast je dagbaan wilt gaan doen en zij als dagbaan dan hebben jullie waarschijnlijk niet op dezelfde tijden de kraam nodig, en de apparatuur is waarschijnlijk wel hetzelfde voor jullie beide ideeen...
Er kunnen best goede redenen zijn om het niet te doen, maar ik vraag me dat gewoon zo af.
Dit zou een heel goed idee kunnen zijn. Maar ze is een excollega en we hebben ons wrs. allebei wel aangepast maar er is nooit een klik geweest. Als je zo verschillend bent kan dat an sich juist heel goed gaan. Nee, niet met haar. Anders had ik haar allang gebeld ook en zou zij ook wel wat meer open zijn geweest, denk ik. We verschillen als dag en nacht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:18 schreef Sessy het volgende:
Vraagje hoor, zo maar even. Waarom combineer je dat niet met die kraam van die kennis van je? Als je dit naast je dagbaan wilt gaan doen en zij als dagbaan dan hebben jullie waarschijnlijk niet op dezelfde tijden de kraam nodig, en de apparatuur is waarschijnlijk wel hetzelfde voor jullie beide ideeen...
Er kunnen best goede redenen zijn om het niet te doen, maar ik vraag me dat gewoon zo af.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat gefituurde poffertjes niet lekker zijn, en ik denk dat de vraag voor poffertjesvormige friet ook niet zo heel groot is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |