Ben de naam "Ministerie van Veiligheid" krijg ik een zeer onprettig gevoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Toad het volgende:
Henk Kamp wordt genoemd voor Veiligheid.
Past wel bij de obsessie van VVD en PVV voor straffen en tuchtigen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben de naam "Ministerie van Veiligheid" krijg ik een zeer onprettig gevoel
Onveilig zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal een bewering, die je ongetwijfeld kunt staven met bewijzen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De meeste VVD'ers zijn dan ook verkapte racisten, in plaats van openlijke zoals bij de PVV.
Simpel: ze willen met Wilders samenwerken. Als je dat wilt ben je het dus eens met zijn racistische en discriminerende nonsens, want dat is alles wat hij heeft. Ergo, de VVD is net zo erg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal een bewering, die je ongetwijfeld kunt staven met bewijzen.
Krijgen we Tamara Zorgvliedquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Arme Jobquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Toad het volgende:
Vanavond in DWDD Job Cohen en Jack de Vries.
En straks na 16u op Radio 1 lekker babbelen over de formatie met: Joost Vullings (NOS), Marcia Nieuwenhuis (De Pers) en Tweede Kamerlid Ronald van Raak (SP).
De hoeveelheid stemmen voor Wilders komt meer voort uit een afwijzen van de 'oude politiek' dan het daadwerkelijk steunen van de anti-islampunten. Tuurlijk voelen een hoop PVV-kiezers zich met Nederland vervreemd door de migratie-invloeden en het feit dat Opsporing Verzocht wordt gedomineerd met Marokkaanse medelanders. Maar het zal Henk en Ingrid echt een worst zijn of de Koran wel of niet verboden moet worden, als er gewoon maar hogere straffen komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Simpel: ze willen met Wilders samenwerken. Als je dat wilt ben je het dus eens met zijn racistische en discriminerende nonsens, want dat is alles wat hij heeft. Ergo, de VVD is net zo erg.
Dat PVV'ers racisten zijn met een hekel aan bruine mensen moge duidelijk zijn. Of geloof je echt dat mensen PVV stemden om zijn plannen voor onderwijs?![]()
Ik heb gisteren V for Vendetta gekeken. Ben direct bang geworden dat ons land er zo uit gaat zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook aan hem is weinig liberaalsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lijkt me geen verkeerde keuze. Sympathieke man ook.
Wat dus prima bij de VVD past. Die partij is namelijk niet meer liberaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook aan hem is weinig liberaals
Ik zou graag een keer een econoom op Justitie zien. En dat zeg ik als jurist. Er wordt soms veel te naïef gedacht over de mogelijkheid om problemen wel even met een wetje op te lossen, zonder te letten op de onbeoogde neveneffecten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Arme Job
En Henk Kamp heb ik liever op Veiligheid dan Fred Teeven. Maar Kamp heeft geen Rechten gestudeerd en dat lijkt me niet handig als Justitie ook bij Veiligheid zit.
Het is tegenwoordig meer een Volkspartij voor Veiligheid en Demagogiequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat dus prima bij de VVD past. Die partij is namelijk niet meer liberaal.
10-10-10 toch? Oftewel over twee weken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Henk Kamp, was die niet commissaris voor Bonaire, Sint Eustatius en Saba?
Per wanneer worden die "gemeenten"? Als dat al snel is zou het idd zomaar kunnen dat Kamp in het neiuwe kabinet komt..
10 oktober, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Henk Kamp, was die niet commissaris voor Bonaire, Sint Eustatius en Saba?
Per wanneer worden die "gemeenten"? Als dat al snel is zou het idd zomaar kunnen dat Kamp in het neiuwe kabinet komt..
Een schoolvoorbeeld daarvan is natuurlijk de wetgeving voor subsidie op gastouderopvang. Die was zo ontzettend naief dat er echt een paar mensen heel erg rijk geworden zijn met die gastouderbureaus die als intermediair fungeerden terwijl het maar 3 uur per jaar per klant kostte.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef Pool het volgende:
Ik zou graag een keer een econoom op Justitie zien. En dat zeg ik als jurist. Er wordt soms veel te naïef gedacht over de mogelijkheid om problemen wel even met een wetje op te lossen, zonder te letten op de onbeoogde neveneffecten.
Ik vraag me nu ook af wat ze met Fred Teeven doen. Waar zou die komen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wel, maar ook aan hem is weinig liberaals
Staatssecretaris kan nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ook af wat ze met Fred Teeven doen. Waar zou die komen?
Ja, want partijen aan de linkerkant discrimineren natuurlijk nooit (quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Simpel: ze willen met Wilders samenwerken. Als je dat wilt ben je het dus eens met zijn racistische en discriminerende nonsens, want dat is alles wat hij heeft. Ergo, de VVD is net zo erg.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
10-10-10 toch? Oftewel over twee weken.
Dan lijkt het me heel plausibel.. Henk Kamp is dan net aan een nieuw baantje toe...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |