Al was het maar voor de show.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Toad het volgende:
Het zou mij trouwens niet verbazen als de fractie van het CDA of de PVV hun onderhandelaars nog een keertje terugsturen.
Van 2014?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef remlof het volgende:
Ik denk serieus dat ze het kerstreces niet eens halen.
Idd, geweldige dat de extreem-rechtse partijen VVD en CDA weer samen gaan regerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Altijd fijn hè, als je gedroomde extreem-rechtse kabinet er komt?
Aangezien ze door de PVV gegijzeld worden is het een extreem-rechts kabinet ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, geweldige dat de extreem-rechtse partijen VVD en CDA weer samen gaan regeren
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Aangezien ze door de PVV gegijzeld worden is het een extreem-rechts kabinet ja.
Zijn er eigenlijk CDA zwaargewichten zich hebben uitgesproken voor dit kabinet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of het CDA bestuur ook nog wat prominenten weet op te trommelen die voor het akkoord zullen zijn op het congres.
Niet echt. Wel een zooitje dat zich uberhaupt niet heeft uitgesproken. Misschien dat dat gebeurt op het congres dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk CDA zwaargewichten zich hebben uitgesproken voor dit kabinet?
Gerrit Braks is zo'n voorstander had ik begrepen, maar de moeilijkheid om man een paard te noemen is dat de media meer geïnteresseerd zijn in de tegenstanders.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Mike het volgende:
Ik ben benieuwd of het CDA bestuur ook nog wat prominenten weet op te trommelen die voor het akkoord zullen zijn op het congres.
Misschien moet je dat even aan het CDA-bestuur vragen (bellen/mailen)?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ik op zaterdagen niet kan, anders had ik wel naar het congres gegaan... Is er ook de mogelijkheid om online te stemmen?
Nee, daar heeft het CDA geen systeem voor en het lijkt me sterk dat ze dat binnen drie dagen kunnen implementeren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ik op zaterdagen niet kan, anders had ik wel naar het congres gegaan... Is er ook de mogelijkheid om online te stemmen?
Die stilte binnen de VVD en de achterban is er niet voor niets lijkt me, waarschijnlijk vindt de overgrote deel dit gewoon primaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Toad het volgende:
Open brief van Winsemius:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_op_aanpak_van_Rutte
Hij wil ook een ledenraadpleging bij de VVD.
Kijk, kijk, ook bij de VVD roert men zich weer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Toad het volgende:
Open brief van Winsemius:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_op_aanpak_van_Rutte
Hij wil ook een ledenraadpleging bij de VVD.
De meeste VVD'ers zijn dan ook verkapte racisten, in plaats van openlijke zoals bij de PVV.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die stilte binnen de VVD en de achterban is er niet voor niets lijkt me, waarschijnlijk vindt de overgrote deel dit gewoon primaIk zie een ledenraadpleging bij de VVD niet echt als een toegevoegde waarde, het is wel overduidelijk dat die in zullen stemmen
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Toad het volgende:
Henk Kamp wordt genoemd voor Veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |