Ik vind het te vaag wat je zegt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef expiratorial het volgende:
[..]
als je dat zo goed door hebt..............help me dan ff
Hakkuhbar - gabbertje?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef een2drie het volgende:
[..]
Dat zal hem wel zijn
Hij valt wel tegen... ik had iets anders verwacht
ik kom niet verder dan deze:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:55 schreef expiratorial het volgende:
[..]
als je dat zo goed door hebt..............help me dan ff
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:05 schreef EggsTC het volgende:
Dit nummer, in het fimlpje op 49:30, die performance van lorenzo.
Komop jongenser is toch wel iemand die het kent?
Dat heeft weinig met muziek te maken hè? Open er een topic over, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een sound effect.
Zo'n geluidje dat je iemand aan de andere kant van de lijn wat hoort brabbelen.
Wat je ook weleens in tekenfilmpjes hoort.
Ik heb al gegoogled... maar ik kom alleen uit op telefoons die overgaan, of die rinkelen.
Kan iemand me helpen?
Oehh, fuck yea.quote:
Ja ik heb ook google afgetypt met die tekst maar hij komt er maar niet op uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb hem met Midomi 'getaged' maar geen resultaat, ook even goed naar de lyrics geluisterd en die gegoogeld ook dat zonder succes.
cookie18, heb je ooit al eens een nummer gevonden met die vage omschrijvingen van je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef cookie18 het volgende:
Haay !
ik zoek een nederlands nummer word door een man gezongen
weet alleen dat er in de tekst voor komt: eejah hallo a
is vrij nieuw
???quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:15 schreef Ananajasje het volgende:
Ik zoek een heel bekend liedje/deuntje wat vaak in reclames/films e.d. wordt gebruikt. Western / Cowboy achtig, alleen instrumentaal (fluit ofzo).
Waarom denk je dat ik het hier vraag dan???quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:33 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
cookie18, heb je ooit al eens een nummer gevonden met die vage omschrijvingen van je?
Hier kunnen ze er ook vrij weinig mee met zo weinig tekst. Want de meeste nederlandse nummers met een man erin heeft die tekst. Als je iets meer tekst hebt kunnen ze er ook wat meer mee, waar heb je hem gehoord bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef cookie18 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het hier vraag dan???
100 procent nl ik kan ff kijken of ik de playlijst kan terughalen!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hier kunnen ze er ook vrij weinig mee met zo weinig tekst. Want de meeste nederlandse nummers met een man erin heeft die tekst. Als je iets meer tekst hebt kunnen ze er ook wat meer mee, waar heb je hem gehoord bijvoorbeeld?
Haha die zocht ik ook al, die is echt nergens te vinden. Dat wordt rtl 5 maar emailen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zoek een nummer wat in Oh Oh Cherso was,
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a5.xml
Rond 5:30, het rustige nummer. It's the way you hold my hand blabla.
Wie kent het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |