Awhquote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...
...de realiteit doet pijn :p
Jaja veeg het maar weer onder het tapijt onder het mom van humor, doe je ook nooit namelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Wat is hier gebeurd? Ik vind je ineens grappig omdat bovenstaande post humor bevat in plaats van flauwekul! Verschuiving van de realiteit!!
slaap zacht!quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Ik hoop dat ik in slaap kom na al die koffie. Weltrusten!
trustenquote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafelquote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
Slaap lekker.quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Koffie en cake bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
wat liefquote:
Tijd om wat sterkers tevoorschijn te halen dan koffie dus!quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
.quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
.
wel goed kauwen he! anders kun je morgen aarsmitrailleurtje spelen! (ofisda alleen bij pindas?)
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?
Ik word er altijd misselijk van als ik een bak van die dingen opeetquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mijquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noten bevatten veul kcal.quote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
ja, wacht even...eerst waren het alleen cashewnoten, maar chocopinda's lust ik ook! handjevol ruilen tegen een stroopwafel?quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?
Laat eens 2 dames om jou battle-en!quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Neelix het volgende:
Zow, kansloos verloren op een battledate net...
Was vanaf het begin al vrij duidelijk...
Waar komen jullie vandaan? Hij: Den Haag, Zij: Den Haag, ik: Utrecht
Hoe oud zijn jullie? Hij 25: Zij: 24 ik: 32
Mja, dan is het wel duidelijk he?
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
Komt ie, vangen hè.quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |