Dat kun je niet menen? We moeten je opnieuw opvoeden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Echt vreselijk die serie.
Voor het krijgen van dates of tijdens je date met Nataliequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarvoor? Weet je nog wat leuks?
Dus: opleiding is overrated als het geen universitaire betaopleiding betreft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
Opleiding is zo overrated, er zijn mensen met MBO die nadenken over het leven, en er zijn oppervlakkige trutjes die dankzij mama en papa uiteindelijk wel naar de universiteit kunnen, dat maakt ze nog niet slim en nadenkend....
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodigquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Voor het krijgen van dates of tijdens je date met Natalie
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodig.
maar ehm...mag ik nog wel filmen? een beetje don en ad stijl zeg maar....quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodig.
Ik HAAT die vent, die Mr Bean, gadverdamme echt niet grappig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen? We moeten je opnieuw opvoeden!![]()
Ik heb het wel vooral over de latere series.
Mr. Bean en Blackadder zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HAAT die vent, die Mr Bean, gadverdamme echt niet grappig.
Mr Bean ben ik met je eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Rowan Atkinson, niet als Mr Bean, maar als Blackadder. Verder Stephen Fry, Hugh Laurie en Rik Mayall. Wat is daar nou niet leuk aan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddeldequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Rowan Atkinson, niet als Mr Bean, maar als Blackadder. Verder Stephen Fry, Hugh Laurie en Rik Mayall. Wat is daar nou niet leuk aan?
Stuur maar even een cv naar mijn inbox, overleg ik het met Natalie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ehm...mag ik nog wel filmen? een beetje don en ad stijl zeg maar....
Dit topic heeft soms hele rare wendingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stuur maar even een cv naar mijn inbox, overleg ik het met Natalie.
Ik snap die humor niet, ik dacht dat ik hier met een stel mensen zat die ouder en verstandiger waren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, maar heel veel mensen wijken af van de humor van Blackadder. Alleen niet potentiėle dates hoop ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddelde
cv...ik heb geen camera-ervaring ,maar ben zeer bereid om te leren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit topic heeft soms hele rare wendingen
2 vrouwen die gaan daten, wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Kom op zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik snap die humor niet, ik dacht dat ik hier met een stel mensen zat die ouder en verstandiger waren.
Dan wordt er ineens gevraagd of er gefilmd kan worden bij een date tussen 2 meiden, wtf man?
Ik weet ook wel dat die date niet gaat komen maar dan die kinderachtige reacties erop..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
2 vrouwen die gaan daten, wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Kom op zeg.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die date niet gaat komen maar dan die kinderachtige reacties erop..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddelde
Dit bedoel ik nou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
jullie denken toch niet dat ik serieus wil gaan filmen? hoewel ik natuurlijk geen nee zou zeggen tegen t aanbod :p
Voor beta's heb ik i.i.g. 10x meer respect, maar ook dat is uiteraard niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef Mister1977 het volgende:
Dus: opleiding is overrated als het geen universitaire betaopleiding betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |