Succes vanmiddag... als ze klaar zijn krijg je vast een leuke pleister met een beertje erop en vraag je je af wanneer ze eens gaan beginnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gister gewoon een beetje de bibbers ook, het komt heus goed.
Heus.
Ik heb alleen een beetje slecht gepland, want ik moet vanavond naar yoga
tuurlijk komt het goed, je geestelijke bij stand van KSCquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gister gewoon een beetje de bibbers ook, het komt heus goed.
Heus.
Ik heb alleen een beetje slecht gepland, want ik moet vanavond naar yoga
Dat! al die lieve personen die aan je denken vanmiddag... Mental Supportquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk komt het goed, je geestelijke bij stand van KSC
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes vanmiddag... als ze klaar zijn krijg je vast een leuke pleister met een beertje erop en vraag je je af wanneer ze eens gaan beginnen.
Haha, geeft niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vergeet enfermera goeiemorgen te zeggen...Goeiemorgen mop! hoe gaat het vandaag?
Ja, maar de zin er in is na 100 sollicitaties echt zooooooooooo verdwenenquote:
Neequote:Ja maar als dat echt niet gaat zeg je toch wel af... ?
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vergeet enfermera goeiemorgen te zeggen...Goeiemorgen mop! hoe gaat het vandaag?
Ik denk dat ik de verdovingsspuit wel voelquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Succes vanmiddag... als ze klaar zijn krijg je vast een leuke pleister met een beertje erop en vraag je je af wanneer ze eens gaan beginnen.
ik ga zometeen naar zwolle om een goeie vriendin van me op te zoekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
En hoi Giertje![]()
Wat ga je doen, iets leuks?
hangt ervan af waar dat impalon kreng zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verdovingsspuit wel voel![]()
En als ik geen mooie berenpleister krijg, dan plak ik er thuis wel eentje op
Oh, leuk, zullen we even zwaaien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef Giertje het volgende:
ik ga zometeen naar zwolle om een goeie vriendin van me op te zoeken
Hoe bedoelt u?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt ervan af waar dat impalon kreng zit
ik heb geen idee wel redelijk in een flattenwijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, leuk, zullen we even zwaaien?
(in welke buurt woont ze?)
ze zullen toch niet je hele arm verdoven?quote:
bedankt schatquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet een bakkie voor TJ neer
[..]
ja? je ontslag procedure is gestart en gaat voortvarendquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bedankt schat![]()
had even overleg met manager, hij is tevreden met progressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |