Ik niet snapquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij snapt al die nieuwe knopjes niet
Vandaar die TR in FOK...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
* LovelyLady zet een bakkie voor TJ neerquote:
* LovelyLady zet een bakkie cappuccino voor ST neerquote:
Senks beeb!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet een bakkie voor TJ neer
[..]
* LovelyLady zet een bakkie cappuccino voor ST neer
STquote:
quote:
spannend dagje vandaag voor jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Senks beeb!![]()
![]()
Volgens mij ga ik 1980 niet eens echt meekrijgen vandaag
MPGquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt anwezigheids premie opstrijken
checkquote:
OAquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:06 schreef DaMart het volgende:
Zo, eindelijk op werk. We mochten 25 minuten wachten voor we station Leiden in mochten. En dan kom je in een gerenoveerde Koploper te zitten met internet... kun je via de NS-wifi alleen www.ns.nl benaderen.
Ik had ineens per ongeluk een crewtopic in PTA staanquote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Senks beeb!![]()
![]()
Volgens mij ga ik 1980 niet eens echt meekrijgen vandaag
Wordt spannend vanmiddag he... Ik ga aan je denken en voor je duimen enzoquote:
Ja, en nu moet ik ook nog eens een motivatie schrijven zodat ze me kunnen voorstellen voor een nieuwe baanquote:
Ja, maar druk druk druk enzoquote:
Ik had gister gewoon een beetje de bibbers ook, het komt heus goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef MPG het volgende:
Wordt spannend vanmiddag he... Ik ga aan je denken en voor je duimen enzo![]()
.
"Ik ben suikerbeeb en ik ben mooi en lief en ontzettend goed, dus pick me! Pick me!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik ook nog eens een motivatie schrijven zodat ze me kunnen voorstellen voor een nieuwe baan
Hihi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef MPG het volgende:
"Ik ben suikerbeeb en ik ben mooi en lief en ontzettend goed, dus pick me! Pick me!"
Komt wel goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik ook nog eens een motivatie schrijven zodat ze me kunnen voorstellen voor een nieuwe baan
Ja maar als dat echt niet gaat zeg je toch wel af... ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gister gewoon een beetje de bibbers ook, het komt heus goed.
Heus.
Ik heb alleen een beetje slecht gepland, want ik moet vanavond naar yoga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |