dan druk ik wel gewoon lukraak wat van je knopjes inquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ik... en ik heb geen handleiding
Daar hoef je geen heel dik boek over te schrijven hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is de Vlaamse term voor wat elders "rooie klats" genoemd wordt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan druk ik wel gewoon lukraak wat van je knopjes inKijken wat er gebeurt
mag ik ook stukkie choco?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen heel dik boek over te schrijven hoor.
'Iets met chocola'. Klaar.
* MPG noteert: '- altijd reservevoorraad chocola achter de hand houden'quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen heel dik boek over te schrijven hoor.
'Iets met chocola'. Klaar.
ook hoiquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Vlaamse term voor wat elders "rooie klats" genoemd wordt
mogguhquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan druk ik wel gewoon lukraak wat van je knopjes inKijken wat er gebeurt
Kopiëren, in Word plakken, op 'extra' klikken, op 'woorden tellen' klikken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe kan ik nou weten hoeveel woorden mijn tekst heeft zonder ze allemaal te moeten tellen?
schatjequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe kan ik nou weten hoeveel woorden mijn tekst heeft zonder ze allemaal te moeten tellen?
Links onderaan in de statusbalk van Word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
16 aldus http://www.websonic.nl/pctips/diversen/woordenteller.phpquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, dat zal wel...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat nu heus niet het topic volspammen om 1980 te krijgen hoor![]()
Nee echt niet, zag je wel, ik zei best een tijdje nietsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:52 schreef MPG het volgende:
Nee, dat zal wel...
Ik durf te wedden dat SpamMart ook startklaar zit nu....
Heel goed, heel goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee echt niet, zag je wel, ik zei best een tijdje niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |