jaaa zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een filmpje van Thijs die 'olifantje in het bos' zingt
die is ze kwijt. Dus heb die nooit kunnen lezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel in de handleiding stond...
Dus... ehm... je hebt oook geen garantiebewijs meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is ze kwijt. Dus heb die nooit kunnen lezen
Vrouwen hebben geen handleidingquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel in de handleiding stond...
Nee die heb je me nooit gestuurd. en fabrieksgarantie na 24 en half jaar zal wel niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus... ehm... je hebt oook geen garantiebewijs meer?
volgens mij moet ik dat ook doen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
jaaa zien
Ik heb een liedje samen met Koen maar dat filmpje moet dus gedraaid worden... nog niet voor gekeken
hoe noem je dat grote boek dat je er bij krijgt dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen handleiding
ik heb zoiets met acetonquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:
toen ik nog een hele kleine Toek was hebben ze me letterlijk blauw geprikt met infusen en zooi tot ze zelfs in mn kop moesten prikken. En op de 1 of andere manier ben ik er als de dood voor.
haar regels.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe noem je dat grote boek dat je er bij krijgt dan?
Oei. Dat klinkt nog veeeeeel dwingenderquote:
dat heb ik ook ontdektquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen handleiding
Ik heb geen boekquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoe noem je dat grote boek dat je er bij krijgt dan?
Eng he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef MPG het volgende:
Oei. Dat klinkt nog veeeeeel dwingender...
heel easyquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een film? een website? of ben je gewoon easy?
Ik ben alles behalve easyquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
een film? een website? of ben je gewoon easy?
Dat is de Vlaamse term voor wat elders "rooie klats" genoemd wordtquote:
Ik ben ik... en ik heb geen handleidingquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
wat ben je dan? behalve mijn koffie-dame
flesquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de Vlaamse term voor wat elders "rooie klats" genoemd wordt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ik... en ik heb geen handleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |