quote:
flattenwijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee wel redelijk in een flattenwijk in ieder geval
nee, ze willen me als ik deze groei blijf laten zien in vaste dienstquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja? je ontslag procedure is gestart en gaat voortvarend
Gaat wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, geeft niet!Het topic gaat weer snel vandaag
Met mij gaat 't goed, beetje stijf van slapenDaar gaan we weer, is herkenbaar zeg.
Hoe ist met jou?
Dat snap ik meisquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar de zin er in is na 100 sollicitaties echt zooooooooooo verdwenen![]()
[..]
NeeVorige week was ik er ook al niet ivm vakantie, dus ik ga gewoon en zie wel wat ik kan doen
Graag gedaan mopquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bedankt schat![]()
had even overleg met manager, hij is tevreden met progressie.
kijk, goed bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee, ze willen me als ik deze groei blijf laten zien in vaste dienst
oooh, daaaar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee wel redelijk in een flattenwijk in ieder geval
ik vond hem de vorige keer in mijn bovenarm best naar andersquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
ze zullen toch niet je hele arm verdoven?
zit ie bij je pols is het wat gevoeliger dan in b.v. je boven arm
Sorry, ik heb een vol hoofdquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jullie zijn wel vergeetachtig vandaag zeg.![]()
Nou, ik vergeef het jullie, omdat jullie zo lief zijn.![]()
![]()
[..]
flattenwijk
applaus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
nee, ze willen me als ik deze groei blijf laten zien in vaste dienst
Ik heb juist een leeg hoofdquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een vol hoofd![]()
En jij bent ook lief
ik zal wel vragen eenmaal daarquote:
ik ben zo vaak geprikt in mijn arm en elleboogquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vond hem de vorige keer in mijn bovenarm best naar anders
Ik ook in mijn been, maar dat wil niet zeggen dat ik het fijn vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zo vaak geprikt in mijn arm en elleboogmaakt mij niet meer uit
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
dank allen een hand voor wok
ST doe je beetje kalm aan?
het is miet mijn hobby nee, maar ik zie er totaal niet tegen opquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook in mijn been, maar dat wil niet zeggen dat ik het fijn vind
Ik heb jou anders niet gezien op kantoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bedankt schat![]()
had even overleg met manager, hij is tevreden met progressie.
ik ben sneller dan het geluid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb jou anders niet gezien op kantoor...
Zal Muck blij mee zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben sneller dan het geluid.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
dank all![]()
en een hand voor wok
ST doe je beetje kalm aan?
Holtenbroek. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
ik zal wel vragen eenmaal daar
laatste keer dat ik me kan herinneren zat er een miniwinkelcentrum in de buurt hele hoge flatten en veel turken en ander buitenlandsvolk
wat een rotzakken!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben zo vaak geprikt in mijn arm en elleboogmaakt mij niet meer uit
Ik dacht dat dat wel in de handleiding stondquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
s morgens vroeg niet zo.........had je me niet kunnen waarschuwen dat ze een slow-starter is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |