Hadden jullie allemaal geen flatrate shipping optiequote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben hier mensen al een factuur van TD gehad die Burlesque besteld hebben?
Voor mij nu dusquote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Nee dank je.. dat is alleen voor bij tapas en vakantie.
Vakantie vakantie vakantiequote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ja jaaaa het was al duidelijk hè...
Het regentquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vakantie vakantie vakantie
Hoe gaat ie in nl?
Ahwww !quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het regent. Heel de tijd
. En het was fokking druk op 't werk vandaag.
Oh! Daar moet ik altijd zo stiekem om lachen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de hond niet uit hoef te laten
Mijn moeder is er fanmatiek genoeg voorquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh! Daar moet ik altijd zo stiekem om lachen.Fiets ik in regenpak in dat flutweer rond, en dan altijd van die mensen met honden die zeiknat staan te worden. xD
Sangriaatje?quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
Wachten op uitzending gemist.
Ja, jij wel. Vakantiegangert.quote:
Zitter formaldehyde in? Want das toch slecht?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
say, ik heb nagelverharder van p2 he.
nu staat er op dat je die 1 keer per week op moet doen, 4 weken lang, dan 4 weken pauze.
1 keer per week klinkt als heel weinig, is dat dan zúlk sterk spul ofzo?
kon er op de site niks over vinden verder
yup.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zitter formaldehyde in? Want das toch slecht?
Ik kijk ook. Wat een gezeik over die kleurlenzen. Vette onzin dat ze ontkent. Het is zoooo duidelijk!quote:
neem eens wat anders, neem een piercingquote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb zin een je weet wel tas te kopen!
wat een stom wijf he! echt en ze spreekt ook nog eens debiel fransvlaams.quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Wat een gezeik over die kleurlenzen. Vette onzin dat ze ontkent. Het is zoooo duidelijk!
die heb ik al en mag ik niet meerquote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neem eens wat anders, neem een piercing
what she saidquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
wil iemand die BAstiaan een nekschot geven? Ktnxbai
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
wat een domme trienen ook weer zeg. Waarom heb ik dat gevoel bij ANTM altijd veel minder
quote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Little Drummer Boy from the 2010 Holiday Promotion. Navy shimmer...very unique for the holidays
Moddol.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het zó irritant hoe Daphne model zegt. De moddelmansion, next top moddel. Bluh
Deze vind ik mooi.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Mommy Kissing Santa from the 2010 Holiday Promotion. A deep, cherry-red shimmer...very pretty!
het zijn ook van die omhooggevallen Hollandse kut-kutjes allemaal, en dan die vage Vlamingen er doorheenquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdIk vind dit eigenlijk een heel slecht programma, mede door de taal. Lekker krom
Oeh! Blauw. ;D Maar ik heb al teveel blauwe lakjes die op zoiets lijken xDquote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Little Drummer Boy from the 2010 Holiday Promotion. Navy shimmer...very unique for the holidays
die zijn nog erger hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
wat een domme trienen ook weer zeg. Waarom heb ik dat gevoel bij ANTM altijd veel minder
Prettyquote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
de Belgen? Die zijn intellectueel vergeleken bij die hollandse verwende kuttenquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zijn nog erger hoor
alleen die belgen hier.....![]()
![]()
welk programma kijk jij?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de Belgen? Die zijn intellectueel vergeleken bij die hollandse verwende kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |