Hadden jullie allemaal geen flatrate shipping optiequote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben hier mensen al een factuur van TD gehad die Burlesque besteld hebben?
Voor mij nu dusquote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Nee dank je.. dat is alleen voor bij tapas en vakantie.
Vakantie vakantie vakantiequote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ja jaaaa het was al duidelijk hè...
Het regentquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vakantie vakantie vakantie
Hoe gaat ie in nl?
Ahwww !quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het regent. Heel de tijd
. En het was fokking druk op 't werk vandaag.
Oh! Daar moet ik altijd zo stiekem om lachen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de hond niet uit hoef te laten
Mijn moeder is er fanmatiek genoeg voorquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh! Daar moet ik altijd zo stiekem om lachen.Fiets ik in regenpak in dat flutweer rond, en dan altijd van die mensen met honden die zeiknat staan te worden. xD
Sangriaatje?quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh hai.
Wachten op uitzending gemist.
Ja, jij wel. Vakantiegangert.quote:
Zitter formaldehyde in? Want das toch slecht?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Mirjam het volgende:
say, ik heb nagelverharder van p2 he.
nu staat er op dat je die 1 keer per week op moet doen, 4 weken lang, dan 4 weken pauze.
1 keer per week klinkt als heel weinig, is dat dan zúlk sterk spul ofzo?
kon er op de site niks over vinden verder
yup.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zitter formaldehyde in? Want das toch slecht?
Ik kijk ook. Wat een gezeik over die kleurlenzen. Vette onzin dat ze ontkent. Het is zoooo duidelijk!quote:
neem eens wat anders, neem een piercingquote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb zin een je weet wel tas te kopen!
wat een stom wijf he! echt en ze spreekt ook nog eens debiel fransvlaams.quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Wat een gezeik over die kleurlenzen. Vette onzin dat ze ontkent. Het is zoooo duidelijk!
die heb ik al en mag ik niet meerquote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neem eens wat anders, neem een piercing
what she saidquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
wil iemand die BAstiaan een nekschot geven? Ktnxbai
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
wat een domme trienen ook weer zeg. Waarom heb ik dat gevoel bij ANTM altijd veel minder
quote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Little Drummer Boy from the 2010 Holiday Promotion. Navy shimmer...very unique for the holidays
Moddol.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het zó irritant hoe Daphne model zegt. De moddelmansion, next top moddel. Bluh
Deze vind ik mooi.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Mommy Kissing Santa from the 2010 Holiday Promotion. A deep, cherry-red shimmer...very pretty!
het zijn ook van die omhooggevallen Hollandse kut-kutjes allemaal, en dan die vage Vlamingen er doorheenquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdIk vind dit eigenlijk een heel slecht programma, mede door de taal. Lekker krom
Oeh! Blauw. ;D Maar ik heb al teveel blauwe lakjes die op zoiets lijken xDquote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ChG Little Drummer Boy from the 2010 Holiday Promotion. Navy shimmer...very unique for the holidays
die zijn nog erger hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
wat een domme trienen ook weer zeg. Waarom heb ik dat gevoel bij ANTM altijd veel minder
Prettyquote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
de Belgen? Die zijn intellectueel vergeleken bij die hollandse verwende kuttenquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zijn nog erger hoor
alleen die belgen hier.....![]()
![]()
welk programma kijk jij?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de Belgen? Die zijn intellectueel vergeleken bij die hollandse verwende kutten
Moddol indd, nog beterquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moddol.Niet dat Yfke veel beter was. Maar wel beter dan dit.
[..]
Deze vind ik mooi.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welk programma kijk jij?
ze zijn allemaal dom. Maar die belgen. Zomg.
Die blonde nederlandse, die de mooiste foto had bi jde laatste shoot. Die gaat nog wel.
Laat het me ff weten dan, ik wil het ook wel zienquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Met een beetje mazzel staat het straks op uitzendinggemist.
Maar het is altijd hetzelfde, een paar mooie arrogante meiden die schreeuwerig zijn en te veel zuipen en stille die alleen kunnen zeiken. En af en toe een photoshoot of een show van de C&A. Bahh C&Aquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn ook van die omhooggevallen Hollandse kut-kutjes allemaal, en dan die vage Vlamingen er doorheen
Laat dit jaar maar een Belg winnen trouwens.
DISCRIMINATIEquote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, als man/jochie moet je daar helemaal niet over in discussie gaan hier![]()
deze mensen kunnen tenminste nog ietsquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moddol indd, nog beter
Nu krijigen we Heidi met haar one day you're in, the next day you're out. Who will be in, who will be out.. out out out out out out
wat dacht je van gratis shoppen bij tumdumdum. Kruidvat! *hysterisch krijst*quote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar het is altijd hetzelfde, een paar mooie arrogante meiden die schreeuwerig zijn en te veel zuipen en stille die alleen kunnen zeiken. En af en toe een photoshoot of een show van de C&A. Bahh C&A
Tim is tof!quote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moddol indd, nog beter
Nu krijigen we Heidi met haar one day you're in, the next day you're out. Who will be in, who will be out.. out out out out out out
Ja, ik dacht echt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze mensen kunnen tenminste nog iets
[..]
wat dacht je van gratis shoppen bij tumdumdum. Kruidvat! *hysterisch krijst*
quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Dat!quote:
Je snapt ut niej, dat is hun imaaagoooo.quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ohnoes, die mannelijke gaydesigner heeft afgebladderde nagellak
Volgend jaar gaat de Action meesponsoren denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik dacht echt.No. Doe damn nog een Etos ofzo, maar Kruidvat?
Deprimerend imagoquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je snapt ut niej, dat is hun imaaagoooo.
gaydesigners zijn ook niet te snappen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je snapt ut niej, dat is hun imaaagoooo.
Whahaha, dat was zo vreselijk.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat de Action meesponsoren denk ik.
Dát maakt niet uit!quote:
Beter dan heterodesigners. Vind ik. Als er bij mij op school een normaal uitziende gozer in een Mode & Trends lokaal zit, kijk ik todch even heel krom naar binnenquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gaydesigners zijn ook niet te snappen.
hmmm ja. daar heb je een puntquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beter dan heterodesigners. Vind ik. Als er bij mij op school een normaal uitziende gozer in een Mode & Trends lokaal zit, kijk ik todch even heel krom naar binnen
16 lakjesquote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die blauwe is wel gaaflijkt me een grote collectie trouwens?
quote:
Bestaat de Breakout eigenlijk nog wel?quote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
en de winnares krijgt een contract voor drie jaar bij moddelsonline.nl, een foto in de Breakout en voor 50 euro aan Zeeman lingerie!
*hysterisch krijst*
Noes!quote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bestaat de Breakout eigenlijk nog wel?
Rtlgemist is traag. Ik wil ook moddols kijken.
In de breakout stonden altijd blote jongens met piem0lzquote:Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen. Onderstaand de wervingstekst voor het weekblad Break Out:
Weekblad Break Out!, dat is hot news, spetterende foto's, de beste backstage reportages en waanzinnige prijzen. Dit alles op een openhartige en weinig verhullende manier, maar zonder ordinair te zijn.
In muziekblad Break Out! lees jij wekelijks alles over popsterren, showbizz, films, sex en relaties, trends, soap, sport en mode/shopping. Bovendien krijg je bij Break Out! vele extra's zoals megaposters, tattoos, deurhangers, enz.
Wat een verlies.quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noes!
[..]
In de breakout stonden altijd blote jongens met piem0lz
Ach, denk dat er een hoop ouders blij waren met de Breakout, hoefden zij geen seksuele voorlichting te geven.quote:
Ik kreeg mijn factuur vanochtend! Gelijk maar betaald (:quote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben hier mensen al een factuur van TD gehad die Burlesque besteld hebben?
nee man, vette oldskool paintz!quote:Op maandag 27 september 2010 22:31 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn factuur vanochtend! Gelijk maar betaald (:
I lol'd @ die Zeeman foto whahaha! Photoshop skills reizen de pan uit
Volgens mij worden deze tot nu toe alleen op de eigen site verkocht, en als je specifiek de Tudors wil hebben zou ik er snel bij zijn voordat ze uitverkocht rakenquote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef Miasan het volgende:
Hoi![]()
Waar kopen jullie Rescue Beauty Lounge-lakjes? Gewoon op hun website zelf of is er een goedkopere betere plek om deze te halen? Ik vind die Tudor-collectie erg mooi.
Argh, ik wist niet dat die LE waren. Ik had gehoopt die op te kunnen pikken met de salequote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Volgens mij worden deze tot nu toe alleen op de eigen site verkocht, en als je specifiek de Tudors wil hebben zou ik er snel bij zijn voordat ze uitverkocht raken
Bruin past er idd beter bijquote:Op maandag 27 september 2010 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
hoop trouwens wel dat het lintje bruin is en niet zwart, ik vind het op deze foto mooier:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |