Yeaaah pak is altijd goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke laarzen
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke laarzen
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke laarzen
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wat houdt dat in? dit ben ik casual denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:15 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik krijg niet echt een goed gevoel bij de combinatie dit keer
Om een of andere reden vind ik de All Stars niet bij de rest van de outfit staan. Ik kan niet zeggen waarom, een gevoelquote:
Mwoah, ben ik niet met je eens. Andere sneaker was misschien leuker geweest maar ik vind dit zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik de All Stars niet bij de rest van de outfit staan. Ik kan niet zeggen waarom, een gevoel
Het zijn Gravis choenen, de naam ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Betere foto's van schoenen?
Wat voor schoenen zijn dat.
Ach ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk, All Stars vind ik altijd wel kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik de All Stars niet bij de rest van de outfit staan. Ik kan niet zeggen waarom, een gevoel
Thanks!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mwoah, ben ik niet met je eens. Andere sneaker was misschien leuker geweest maar ik vind dit zeker niet verkeerd![]()
Nou ik vind de kledingstukken allemaal leuk als ik ze apart bekijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:32 schreef n8n het volgende:
[..]
Haha wat houdt dat in? dit ben ik casual denk ik
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke laarzen
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat je echt een toffe smaak hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:13 schreef n8n het volgende:
bedankt nog voor eerdere complimenten en opbouwende kritiek, vandaag basic;
[ afbeelding ]
Geen jasje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef don-diablo het volgende:
Een beurs bezoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee vandaag niet.. Het is lekker weer, het is binnen en het gross komt toch 'casual'quote:
Okeequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee vandaag niet.. Het is lekker weer, het is binnen en het gross komt toch 'casual'
fap fap fap fapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef don-diablo het volgende:
Een beurs bezoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor, wat voor jas heb je aan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef don-diablo het volgende:
Een beurs bezoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mooi hoor, wat voor jas heb je aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |