Je gullipquote:
Staat je goed die bootcutquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer een bootcut aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En had mn Ray Ban natuurlijk op de hele dag.
quote:
Nee niet eens, eig. perfectquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]![]()
Zijn de mouwen je niet te lang als je 'normaal' draagt?
is dat een nieuwe model broek of een ouwe bootcut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik droeg tot een paar jaar geleden alleen maar bootcut, toen overgestapt naar (slim) straight en (baggy) skinny. Tijdje terug deze gekocht en die draag ik zo nu en dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:27 schreef gold-rush het volgende:
[..]
is dat een nieuwe model broek of een ouwe bootcut.
ik draag de laatste paar jaar zoeizo vaker bootcuts.
Monki, wel van 2 jaar geleden, maar het is een basic shirtje, dus dat zullen ze vast nog wel hebben.quote:
Ja maar wie draagt de mouwen van zn houthakkersoverhemd nou lang...?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]![]()
Zijn de mouwen je niet te lang als je 'normaal' draagt?
Eig. nooit idd.. Maarrrre waar blijven jouw foto'squote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja maar wie draagt de mouwen van zn houthakkersoverhemd nou lang...?
Wat heb je onder je overhemd aan? Is dat een basic wit shirtje of hemd ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heb je onder je overhemd aan? Is dat een basic wit shirtje of hemd ofzo?
Nou, ik zit dus een maand in Parijs, en ik heb geen camera bij me. En het snoertje van mn mobiel heb ik thuis laten liggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eig. nooit idd.. Maarrrre waar blijven jouw foto's
Foto maken en mailen naar jezelf en dan uploadenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef Marouska het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus een maand in Parijs, en ik heb geen camera bij me. En het snoertje van mn mobiel heb ik thuis laten liggen.
zo'n hip mobieltje heb ik niet. Of, beter gezegd: ik zou niet weten hoe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Foto maken en mailen naar jezelf en dan uploaden
Precies. Vind dat ook wel tof staan. Heb nu zelf een trui die een hele open hals heeft, dus twijfel over wat ik daaronder aan doe. Wit v-hals shirtje staat niet echt mooi, maar denk dat een hemd net te laag valt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een hemd.Staat net wat beter als je een vintage look overhemd aan hebt imo. De lage hals doet et em.
Gezichtsbedrogquote:
busenitz's?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Mijn eerste bijdrage hier (nog geen topkwaliteit):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee dit is niet mijn Don-diablo imitatie.
Het is een overhemd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Nozomi21 het volgende:
@PintuR mooie blouse, van welk merk is dat?
Het hemd is van LOGG, van bij de H&M.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Nozomi21 het volgende:
@PintuR mooie blouse, van welk merk is dat?
Lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Pics van je gezicht mag ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Mijn eerste bijdrage hier (nog geen topkwaliteit):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag ze ook PMen naar ons. Als je leuk bent hebben wij dibs op je. Win win situatie dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef PintuR het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig blijf ik nog even anoniem op Fok.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef choclat het volgende:
[ afbeelding ]
ewa niggers, ben ik weer
Oh wow, wat heerlijk fout! Hij past je wel heel mooi zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb mijn jurk voor mijn verjaardagsfeest maar eens gekocht vandaag. Mijn oog viel op een vintage 80's jurk.
Ik lijk op een slagroomsoesje. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Dit dus, maar dat wist je alquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wow, wat heerlijk fout! Hij past je wel heel mooi zeg.
Dit, you pull '' em offquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Het was ook een beetje een bruidsjurk ervaring (Je weet dat het de juiste is, dat voel je). It fits like a glove.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wauwquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Suit up!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blousje trekt alleen een beetje raar op de foto..
Gaafquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb mijn jurk voor mijn verjaardagsfeest maar eens gekocht vandaag. Mijn oog viel op een vintage 80's jurk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:06 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 80's.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef brushaway het volgende:
Leuk, alleen jammer van die schouders.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag had ik dit aan voordat ik de deur uitging om boodschappen te doen..Vlug deze pic gemaakt met mijn camera.
Felgele skinnyjeans
Wijde bordeauxrode ''alternatieve heksenjas'' met lange mutsen (het onderste stukje van de lange muts is zichtbaar op de foto)
Arafat sjaal met kleurige ''pompoenen'' (had ik gisteren binnengekregen via arafatsjaals.com)
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
Groen tuniek shirt, zeg maar een soort mini jurkje
Onder de tuniek had ik aan een felgeel topje
[ afbeelding ]
Jij bent een lekker wijfquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag had ik dit aan voordat ik de deur uitging om boodschappen te doen..Vlug deze pic gemaakt met mijn camera.
Felgele skinnyjeans
Wijde bordeauxrode ''alternatieve heksenjas'' met lange mutsen (het onderste stukje van de lange muts is zichtbaar op de foto)
Arafat sjaal met kleurige ''pompoenen'' (had ik gisteren binnengekregen via arafatsjaals.com)
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Je lijkt op een elfje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Felgele skinnyjeans
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Zeker zijn andere topics niet gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ja echt, doe normaal zeg allemaal. Iemand draagt eens iets anders dan een cardigan en sneakersOOH NOES.
Wanstaltig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Felgele skinnyjeans
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Heb je ook oorbellen in?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Felgele skinnyjeans
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Behalve zichzelf dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:56 schreef JAY-T het volgende:
Laat die gast lekker zn gang gaan, als hij zich er fijn bij voelt.. Hij doet er toch verder niemand kwaad mee?
Felgele skinnyjeans
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Felgele skinnyjeans
Felgroene beenwarmers
Rode All Stars
[ afbeelding ]
Waar heb je die jas vandaan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:46 schreef gold-rush het volgende:
met en zonder jas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker simpelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:46 schreef gold-rush het volgende:
met en zonder jas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Nice, ik vind alleen je schoenen heel apart staan in combinatie met je jas.
Thanks!quote:
Oude collectie van Chasin.quote:
Geloof het of niet, dat is het modelquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bro, je jas is te groot... Maar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |