Zomer in mijn huis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef friekin_ het volgende:
Oh. Heb ik de memo gemist? Is het zomer?
Je bent iig niet de enigequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef friekin_ het volgende:
Oh. Heb ik de memo gemist? Is het zomer?
Dankjewel, tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt een toffe smaak hebtLaat ze maar lullen.
fap fapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef don-diablo het volgende:
Een beurs bezoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schönquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag binnenzitten.
[ afbeelding ]
Je moet wel handsfree foto's maken he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag binnenzitten.
[ afbeelding ]
Nee. (ben nog steeds aan het bellen)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet wel handsfree foto's maken he.
Ik vroeg het me al af, hoezo hou jij je telefoon aan je oor tijdens een foto makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee. (ben nog steeds aan het bellen)
Op een of andere manier vind het niet staan. Die rok vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de combinatie van de kleur van de laarzen en de rok niet zo mooi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook net niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van de kleur van de laarzen en de rok niet zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |