Foto maken en mailen naar jezelf en dan uploadenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef Marouska het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus een maand in Parijs, en ik heb geen camera bij me. En het snoertje van mn mobiel heb ik thuis laten liggen.
zo'n hip mobieltje heb ik niet. Of, beter gezegd: ik zou niet weten hoe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Foto maken en mailen naar jezelf en dan uploaden
Precies. Vind dat ook wel tof staan. Heb nu zelf een trui die een hele open hals heeft, dus twijfel over wat ik daaronder aan doe. Wit v-hals shirtje staat niet echt mooi, maar denk dat een hemd net te laag valt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een hemd.Staat net wat beter als je een vintage look overhemd aan hebt imo. De lage hals doet et em.
Gezichtsbedrogquote:
busenitz's?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Mijn eerste bijdrage hier (nog geen topkwaliteit):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee dit is niet mijn Don-diablo imitatie.
Het is een overhemd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Nozomi21 het volgende:
@PintuR mooie blouse, van welk merk is dat?
Het hemd is van LOGG, van bij de H&M.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Nozomi21 het volgende:
@PintuR mooie blouse, van welk merk is dat?
Lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Pics van je gezicht mag ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef PintuR het volgende:
Mijn eerste bijdrage hier (nog geen topkwaliteit):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag ze ook PMen naar ons. Als je leuk bent hebben wij dibs op je. Win win situatie dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef PintuR het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig blijf ik nog even anoniem op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |