Dankje, heb 'm net en al er al zeker 10 keer mee gecomplimenteerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dit vinnik wel leuk. Vooral het hoedje!
Mooi donker lang haarquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van vandaag, maar van afgelopen donderdag
en ik had mijn marc jacobs armband nog om
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Heel leuk as alwaysquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is je ketting van?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, ik zag er laatst een met een felblauwe en een roze gekleurd vest.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind het van Johnny D wel stoere kleding
Beter van die broodmagere homo's in een skinny jeans
Is dat jurkje van de H&M?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie jeansquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef don-diablo het volgende:
Less jibber jabber, more outfits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa eindelijk weer streepjes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi jasje ook! Waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom kijk je zo engquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is z'n antiSC stink-eyequote:Op maandag 4 oktober 2010 13:58 schreef electronique het volgende:
[..]
waarom kijk je zo eng![]()
maar je outfit is
I like, I likequote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Danielle83 het volgende:
In het kader van meer foto's doe ik ook ff mee
[ afbeelding ]
Heb je nou zulke witte benen ofquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Danielle83 het volgende:
In het kader van meer foto's doe ik ook ff mee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |