Haha, het is bijna winter dus heb ik een excuus voor witte beentjes. Maar ik moet ook zeggen dat het licht niet goed valt.. Maar ik begrijp je punt met een donkerder shirt. Alleen word het dan helemaal zo donker en ik ben nog niet toe aan de herfst/winterquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je nou zulke witte benen of? Ik vind het denk ik mooier met een dunne zwarte panty, of in ieder geval een donkerder shirt (of lichtere schoenen
) nu heb je zoveel contrast. Maar dat rokje is wel goed, en de schoenen ook
.
Die sieraden zijn erg tof. Ik zie weinig dat mis is aan je haar. Voor de rest; likequote:Op maandag 4 oktober 2010 15:27 schreef electronique het volgende:
niet echt speciaal + bad hair day
[ afbeelding ]
het zit nogal wild. normaal zit het wel wild maar niet zó wildquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die sieraden zijn erg tof. Ik zie weinig dat mis is aan je haar. Voor de rest; like
Oh ja.. en je hebt wederom een broek aan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:40 schreef electronique het volgende:
[..]
het zit nogal wild. normaal zit het wel wild maar niet zó wild
en dankjewel![]()
Het begint zo koud te worden, en dan is een jeans fijner dan een 20 denier pantyquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh ja.. en je hebt wederom een broek aan!
Very welcome.
Betere foto van je schoenenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:27 schreef electronique het volgende:
niet echt speciaal + bad hair day
[ afbeelding ]
oh hi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ok ok
quote:omdat het moet van ps:Ik vind het niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:47 schreef electrocrash het volgende:
@ pumpkinsoup : dat zijn toch die nieuwe vans?
Een handvol goedgeklede gasten, dit valt nog steeds in het niet bij al die slechtgeklede paupers...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef brushaway het volgende:
Ik zie niet zo goed in waarom. Zie toch dagelijks wel makkelijk een handvol gozers met exact dezelfde kleding
I guess so. Ik zie niet anders dan houthakkersblousjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Een handvol goedgeklede gasten, dit valt nog steeds in het niet bij al die slechtgeklede paupers...
Het draait niet alleen om 1x een houthakkershemd, het is de outfit + uitstralingquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:48 schreef brushaway het volgende:
[..]
I guess so. Ik zie niet anders dan houthakkersblousjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |