Haha, ik heb ze nu echt 24/7 aanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Omg pumpkin.Ik word helemaal hebberig van je Dakota's.
Vind die trui echt heel erg vrouwelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:14 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het maar frisjes - ben ook enkel 's avonds zo weggegaan.
Ik moet eigenlijk m'n trui nog enigszins warmpjes wassen, hopelijk krimpt-ie dan genoeg.
Hue? Vrouwelijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind die trui echt heel erg vrouwelijk. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Denk dat ze de kraag bedoeld (lijkt op zo'n poncho trui voor vrouwen) + de pasvorm is niet echt je van het...quote:
Hetgeen ik zelf al had aangegeven, terwijl het toch m'n maat is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk dat ze de kraag bedoeld (lijkt op zo'n poncho trui voor vrouwen) + de pasvorm is niet echt je van het...
Doelde meer op de zandloper-vorm dat de trui heeft. Maar kan inderdaad zo vallen omdat het te groot isquote:Op donderdag 30 september 2010 13:20 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Hetgeen ik zelf al had aangegeven, terwijl het toch m'n maat is.
We zien wel wat het doet na een warme wasbeurt.
Hehe, 18.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
Vette sponsor ouwe. Wat is je rugnummer?
Oh dit vinnik wel leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:56 schreef n8n het volgende:
nare fotokwaliteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens nieuw op de schoenen na
Was ik deze gewoon door het staren vergeten te complimenterenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Wat betreft Johnny D. kan ik me alleen maar aansluiten bij de dames die boven mij postten
Ik heb wel meer van die broeken, mensen op straat kijken soms weleens raar ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Aight, zulke broeken zou ik eigenlijk niet echt durven dragen.
Hehe dankje!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was ik deze gewoon door het staren vergeten te complimenteren.
Goed gezien, dat klopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zit er nou een hempje onder je tshirt?
Ja, ik heb zelf 1 broek met alleen maar 1 soort van klein gaatje net die stijl en een beetje onderaan versleten-achtig, het ziet er wel vet uit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Johnny.D het volgende:
Ik heb wel meer van die broeken, mensen op straat kijken soms weleens raar ja.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |