Van de Zara! Maar wel al ergens aan het begin van de zomer..quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Dat rokje is echt pure liefde![]()
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Leuk zo samen hèquote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eekhoorn
Uil
Wat ben je slank zo!!
Ah oké, dankje!quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Van de Zara! Maar wel al ergens aan het begin van de zomer..
Nou ik dacht dat je korter/breder wasquote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk zo samen hè?
En dat klinkt of ik normaal heel dik lijk. Ik doe dit voortaan AL-TIJD aan
.
Deze was sowieso maar 10 euroquote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Ah oké, dankje!
Jaa, Zara rokjes zijn sowieso liefde![]()
Heb er een keer een droomrokje voor 6 euro (sale) gekocht.
Ik ben wel ietsjes afgevallen de laatste tijd, maar sowieso val ik geloof ik wel in de categorie slankquote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat je korter/breder wasNu lijk/ben je iig heel slank
Ja welke uil is dat? Ook van de H&M?
Ik had deze foto in mijn hoofd:quote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben wel ietsjes afgevallen de laatste tijd, maar sowieso val ik geloof ik wel in de categorie slank. Jup, ¤ 3,95 is 'ie.
Zit 'm idd in de hoek, sowieso is mijn camera lastig om zo van dichtbij foto's te maken want groothoeklens.quote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had deze foto in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Lijkt imo wel 5 kilo verschil, maar dat is misschien de hoek.
Superleuk en simpelquote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Debsterr het volgende:
P.F., leuk outfitje hoor met dat shirtje/jurkje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, geen Timberlands fan maar ze staan je goed!quote:
*loopt trap af en doet deur open* *stapt in auto* *rijdt naar werk* *loopt kantoor in* *en 's avonds omgekeerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Superleuk en simpel
Alleen ik raak al onderkoeld bij de aanblik van je outfit
Dan valt t meequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, geen Timberlands fan maar ze staan je goed!
[..]
*loopt trap af en doet deur open* *stapt in auto* *rijdt naar werk* *loopt kantoor in* *en 's avonds omgekeerd*.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Stekelbees het volgende:
jezus wat ziet pumpkinsoup er goed uit
offtopic maar moest het even melden.
Geef je gelijk. Stoere schoenen en lopen heerlijk. Krijg wel echt van alle kanten commentaar als ik ze een keer draag, weet ook niet waarom(normaal allstars/gympies). Ligt een beetje aan welke broek ik op dat moment draag. Meestal baggy/wijdere broek bij mn Timberlands.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:02 schreef Johnny.D het volgende:
Timberlands inderdaad, en wel meer mensen zullen ze lelijk vinden, ik niet.
NBquote:Op woensdag 29 september 2010 02:00 schreef vault_tec het volgende:
Scheenbeschermer steez kwam door het fietsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
NB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Normaal ben ik niet van zulke schoenen maar ik vind deze wel mooi.
En de jas is natuurlijk
quote:
I like.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
excuses voor de vage foto, en sieraden zijn hetzelfde als bij een andere outfit dus ik heb het even gekopieerd
Mooie jeansquote:Op woensdag 29 september 2010 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
NB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx dude.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mooie jeansWelke is dat?
Nicequote:Op woensdag 29 september 2010 17:40 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Tof electronique! [ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |