quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fantasie is leuk, maar dit is wanstaltelijk.
ik miste de ervaring erachterquote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een heel weekend lang een stijve kunnen krijgen van de lichtste beroering?
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef Merel- het volgende:
[..]
Het is echt ranzig, dat merk je wel.. Maar goed, er zijn sommigen die dan alsnog hun drankje opdrinken natuurlijk, ook al smaakt het raar..
weird
Als je wakker blijft bij rhohypnol wordt je hyperactief,dat is iets totaal anders toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ghb in iemands drinken doen zonder dat ze het merken, yeah right.. Men verwart het altijd met rhohypnol...
Haha, ja dat is veel waarschijnlijker dan daadwerkelijk ghbquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een grote Singles-orgieIk sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Klinkt allemaal heel spannend, maar ik ga geloof ik toch maar voor puur natuur
Blowtjequote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Naja, hooguit een blowtje
Op voorraadquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
het stinkt wel enorm!quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
lunch meet veranderen naar een blowmeet? want savonds heb ik sowieso meer tijdquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Yuki het volgende:
Naja, hooguit een blowtje
Ik heb van mijn 19e tot mijn 27e heel incidenteel geblowd (3 blows per jaar ofzo) en van mijn 27e tot 31e ongeveer 1 keer per maand. Ik voel er pas meer van sinds ik regelmatig rook (sinds vorig jaar dus) en vooral mentol (sinds knuffelmeisje).quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
je blowt regelmatig toch? snap echt niet dat je daar nog zo een ervaring bij hebt....
Neequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha, ja dat is veel waarschijnlijker dan daadwerkelijk ghb
quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 19e tot mijn 27e heel incidenteel geblowd (3 blows per jaar ofzo) en van mijn 27e tot 31e ongeveer 1 keer per maand. Ik voel er pas meer van sinds ik regelmatig rook (sinds vorig jaar dus) en vooral mentol (sinds knuffelmeisje).
De laatste maanden blow ik als ik thuis ben een aantal keer per week en elke keer voel ik nog steeds goed. En ik word er altijd heel geil van, dus een typisch avondje bij ons is: plakje kaas, filmpje en dan na 20-30 minuten liggen we te seksen. En dan weer film kijken en weer... Heerlijke avonden zijn dat.![]()
![]()
?quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef habbeflats het volgende:
[..]
je profiel foto liegt er niet om
ligt er aan wat je hebt en hoe dronken je bent.. dat proef je echt niet zo 1 2 3quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij gewoon meisjes die na het weekend spijt hebben van hun gedrag en dan maar heel hard 'ghb' roepen!
Kan beiden anders...quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ghb in iemands drinken doen zonder dat ze het merken, yeah right.. Men verwart het altijd met rhohypnol...
Ik zou als ik jou es maar eerst gewoon beginnen met seks. Dat is bijzonder genoeg hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd maar die poppers wil ik wel een keer uitproberen.
Minder misselijkmakendquote:
Zodra het fleske leeg is, is er al weer een volle in huis gehaaldquote:
je homepage anders welquote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder misselijkmakend
Da's gewoon een UI, geen UIers
En dan met die lucht in m'n kleren thuiskomen? Denk het nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
lunch meet veranderen naar een blowmeet? want savonds heb ik sowieso meer tijd
Nou sorry hoor, maar een zodanige hoeveelheid dat je er 'out' van gaat, proef je toch echt wel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan wat je hebt en hoe dronken je bent.. dat proef je echt niet zo 1 2 3
[..]
Kan beiden anders...
Als je een beetje neemt is het snel uitgewerkt, ga je wat langer snuiven, dan werkt het ook langerquote:Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
poppers werkt toch maar ff.. als in een minuutje ofzo? wij snoven dat geloof ik vroeger
ligt er maar net aan wat je drinkt en hoe dronken je bent nogmaals..quote:Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar een zodanige hoeveelheid dat je er 'out' van gaat, proef je toch echt wel.
Welke doos klikt er dan ook op die link waar zo overduidelijk instaat wat het isquote:
was benieuwd of er een foto van jezelf op stondquote:Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke doos klikt er dan ook op die link waar zo overduidelijk instaat wat het is
Als je onze homo gaat afzeiken, kun je net zo goed gelijk weer oprotten. Dagquote:
Was op het foboknopje klikken dan niet handiger geweest?quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef habbeflats het volgende:
[..]
was benieuwd of er een foto van jezelf op stond
quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je onze homo gaat afzeiken, kun je net zo goed gelijk weer oprotten. Dag
quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik, overalquote:
hij zeikt me ui af dus bemoei je met je eigen zakenquote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
klinkt wel goed ineensquote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan met die lucht in m'n kleren thuiskomen? Denk het niet
Bovendien weet ik welk effect het op me heeft, dat lijkt me niet verstandig
Elke keer op alles "xxxxxx sowiesoquote:
Facebook, Twitter en Linked In zijn net zo erg.quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik vind het leuk dus care wat anderen ervan vinden
Ik heb ook facebook hoor
Als het goed is gaat dat heel snel gebeuren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou es maar eerst gewoon beginnen met seks. Dat is bijzonder genoeg hoor.
Niet dat ik geen nuchtere seks meer heb, vaak genoeg. Maar met kaas erbij is het extra lekker.![]()
![]()
Iedere keer weer te drang hebben om mij dat te vertellen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer op alles "xxxxxx sowieso" antwoorden
.
Nok er dan gewoon eens mee...quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedere keer weer te drang hebben om mij dat te vertellen.
Ok, als jij het zegt..quote:Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je drinkt en hoe dronken je bent nogmaals..
Dat zou je wel willenquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt wel goed ineens![]()
nee oke blijft ie bij lunch. ik durf wel te zeggen dat ik zaterdag kan, de race is verplaatst naar 16-10.. dus?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Zodra het fleske leeg is, is er al weer een volle in huis gehaald
wie probeerd mijn taak over te nemen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oke, dat verzacht de pijn een beetjequote:
Nee, je UIersquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef habbeflats het volgende:
[..]
hij zeikt me ui af dus bemoei je met je eigen zaken
quote:
"me UI'quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef habbeflats het volgende:
Ja hoe durven ze? Straks moet je je witte kap nog inleveren ook!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
wie probeerd mijn taak over te nemen?
Zo erg origineel is je UI anders nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef habbeflats het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen al snel ja, maar jullie kennen mij nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen
Zaterdag klinkt goed!
Ik moet van sommigen UIen gewoonweg jankenquote:
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oke, dat verzacht de pijn een beetje
Volgens mij kan je beter gaanquote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ja Usericon ben je te pauper dom om dat te begrijpen?
Probably notquote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef habbeflats het volgende:
[..]
kom maar een keer een weekendje langs
Yes, niet dat Den Helder nou zo geweldig is hoor, maar ik ben er nou eenmaal geboren en getogen.quote:
Een week mag ook!quote:
mag ik de fakkel wel houden?quote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze? Straks moet je je witte kap nog inleveren ook!!!
jawel horquote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter gaanJij maakt haar uit voor dom maar je snapt niet eens waar ze het over heeft
Best heurquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Murmeli het volgende:
t is hier weer lekker gezellig zie ik?
Daarom ook een heel weekendquote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik doe niet aan one night stands
quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
jij lijkt de ervaringsdeskundige te zijn
Dat wasx het wel, het ging overquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Murmeli het volgende:
t is hier weer lekker gezellig zie ik?
Tuurlijk, maar dan moet er wel mee worden geholpen met schoon maken hoorquote:
ik lees allemaal blije berichten van jou hier! cool!quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het goed is gaat dat heel snel gebeuren.
dan batsen we toch het hele jaar door?quote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet aan.
[..]
I like it
Mietjequote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet er wel mee worden geholpen met schoon maken hoor
Miss mag je wel elk weekend langs komen van hemquote:
Die allemaal met elkaar batsenquote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja leuk om over seks te praten terwijl naast mij lekkere dokters bezig zijn met snijden in iemands lichaam.
Nee, je leest het goed.quote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik lees allemaal blije berichten van jou hier! cool!
baan, sex![]()
ofzoiets. of ik interpreteer het verkeerd dat kan ook nog
maar: tof! ik blij voor RZ
Geen idee, moet je aan de organisatie vragenquote:
HHHMMMMFFFPPPRRRFFPPHHHquote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet van sommigen UIen gewoonweg janken
Ja, dat was de reden inderdaad dat ik dat quootte.quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef habbeflats het volgende:
ja Usericon ben je te pauper dom om dat te begrijpen?
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef habbeflats het volgende:
[..]
dan batsen we toch het hele jaar door?
jup.. en dat is niet heel erg positief ergens..quote:
heeft je activiteitenbegeleider je Fok! account voor je aangemaakt?quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HHHMMMMFFFPPPRRRFFPPHHH
[..]
Ja, dat was de reden inderdaad dat ik dat quootte.
Elkaar schoon maken in de douche bedoel ikquote:
Dat kost me teveel geldquote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miss mag je wel elk weekend langs komen van hem
Snoof je?quote:
Waarom stuur je dat er niet nog achteraanquote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
ES EM ES NOU EENS TERUG JONGEMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Absoluutquote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja![]()
Daarom is het ook zo'n geweldige serie
zo lekker dat je er bang van word of wordtquote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid.
Maar dan moet je wel lekker zijn
Dicteer je je jostibroertje al je posts?quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef habbeflats het volgende:
[..]
heeft je activiteitenbegeleider je Fok! account voor je aangemaakt?
Bijna iedereen behalve ik, overalquote:
Inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef rival het volgende:
hoe is het van de sex ineens naar "rellen" gegaan?
Dankzij een verdwaalde ONZ/KLB klapmongool.quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom stuur je dat er niet nog achteraan
quote:
Ik weet dat mensen close kunnen zijn met hun huisdier maar dit...quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Er staat een heel mooi kontje voor mn neus.. Ik zie alleen de voorkant niet
ik heb geen broertje anders had ik wel pics voor aan je muur gestuurd ouwe gaylordquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dicteer je je jostibroertje al je posts?
Picsquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef habbeflats het volgende:
[..]
zo lekker dat je er bang van word of wordt
Nee dankzij anderen die op iets irrelevants als hij ingaan.quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dankzij een verdwaalde ONZ/KLB klapmongool.
Pure onzin.quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef RealZeus het volgende:
Dankzij een verdwaalde ONZ/KLB klapmongool.
Doe jij dat nooit na de seks?quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef rival het volgende:
Ik rijd dubbelbemand bloemen en planten op Frankrijk.quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
wat voor werk? (ja oud nieuws inmiddels geloof ik, maar ik weet het nog niet)
en met wie ga je sexen? en is dat als in verliefd en wederzijds enzo?![]()
(nja voor zover je wilt antwoorden dan he)
Ja ja.. Dat maak je er nu vanquote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elkaar schoon maken in de douche bedoel ik
jij hebt dezelfde UI als ehm ik weet niet meer wie, heette die lichtekooi ofzoiets?quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef habbeflats het volgende:
[..]
zo lekker dat je er bang van word of wordt
roep bukken en steek em erin... oh wacht...quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Er staat een heel mooi kontje voor mn neus.. Ik zie alleen de voorkant niet
Naja, ik roep niets waar ik niets van weet hoor. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het niet merkt als er ghb in je glas zit, en ja ik weet dus hoe het smaakt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
jup.. en dat is niet heel erg positief ergens..![]()
Daarom vind ik het zo enorm jammer dat mensen dingen roepen waar ze geen weet of idee van hebben.. waarmee ze in feite een boel onrecht aandoen en onzin verkondigen..![]()
en aan de andere kant weet ik er wat meer van maar dat is studie gerelateerd..
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee dankzij anderen die op iets irrelevants als hij ingaan.![]()
Ik ben nog steeds geil.
Ik denk dat ie knapper zou zijn dan jij , dus leek me een leuke optie jaquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ik heb geen broertje anders had ik wel pics voor aan je muur gestuurd ouwe gaylord
Zo jij maakt vrienden hier......quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef habbeflats het volgende:
[..]
heeft je activiteitenbegeleider je Fok! account voor je aangemaakt?
Houd op, joh. Je bent hier niet de ´leider´ ofzo van dit topic.quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben hartstikke aardig.quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin.
Door een aantal mensen dat constant zit te stangen op mensen ´buiten het kliekje´. Daardoor.
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geil.
ik ben er ook niet op uit om nieuwe vrienden te maken op Fok.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo jij maakt vrienden hier......
Heb je de memo niet gehad dan?quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Houd op, joh. Je bent hier niet de ´leider´ ofzo van dit topic.
Omdat jij een engerd bent die vrouwen vasthoudt als ze langskomen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef habbeflats het volgende:
[..]
kom maar langs dan kun je zelf bepalen of je weer omdraait ( NOT )
Als je dat dus nog niet weet en je drank is erg erg erg sterk dan proef je dat dus niet perse..quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Naja, ik roep niets waar ik niets van weet hoor. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het niet merkt als er ghb in je glas zit, en ja ik weet dus hoe het smaakt.
mooi dat je weer blij bentquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Lotusss het volgende:
Het is weer rellen en ik ben te verliefd en vrolijk om mee te doen gewoon!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik rijd dubbelbemand bloemen en planten op Frankrijk.![]()
Dat doet er niet toe en nee , geen relaties,. Gewoon feest.![]()
Maar goed, eerst zien of het ook echt gebeurt.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin.
Door een aantal mensen dat constant zit te stangen op mensen ´buiten het kliekje´. Daardoor.
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook
Hopelijk nog een paar dagen...
Je hebt al genoeg inmates leren kennen waarmee je dikke "vrienden" bent?quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ik ben er ook niet op uit om nieuwe vrienden te maken op Fok.
nee ik ben een hele lieve jongenquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Omdat jij een engerd bent die vrouwen vasthoudt als ze langskomen?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja.. Dat maak je er nu vanEerder zal je je huis bedoelt hebben
zekerquote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg inmates leren kennen waarmee je dikke "vrienden" bent?
bushaltequote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen close kunnen zijn met hun huisdier maar dit...
Bij de één is het wat concreter dan bij de ander, maar zoals ik al zei: eerst maar afwachten of het echt door gaat want ik kan er met de kop nog niet bij.quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mooi dat je weer blij bent![]()
![]()
[..]nice! is al bekend wanneer? of is het nog in de plannenmakerij fase?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij de één is het wat concreter dan bij de ander, maar zoals ik al zei: eerst maar afwachten of het echt door gaat want ik kan er met de kop nog niet bij.
Kan me voorstellen dat je niks merkt als ze het in je "long Island" cocktail dumpen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je dat dus nog niet weet en je drank is erg erg erg sterk dan proef je dat dus niet perse..
Het is namelijk niet bepaald een "fabeltje" dat het in de boeken staat als rapingdrug
Aj, klinkt alsof het voor jou iets te dichtbij is gekomenquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Als je dat dus nog niet weet en je drank is erg erg erg sterk dan proef je dat dus niet perse..
Het is namelijk niet bepaald een "fabeltje" dat het in de boeken staat als rapingdrug
quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
roep bukken en steek em erin... oh wacht...
quote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef habbeflats het volgende:
[..]
nee ik ben een hele lieve jongen
meerderequote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij de één is het wat concreter dan bij de ander, maar zoals ik al zei: eerst maar afwachten of het echt door gaat want ik kan er met de kop nog niet bij.
jup of koffielikeur of een ander sterker mixdrankje..quote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je niks merkt als ze het in je "long Island" cocktail dumpen.
of als je met zijn allen shotjes aan het wegwerken bentquote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je niks merkt als ze het in je "long Island" cocktail dumpen.
Ik vind rellen leukerquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef rival het volgende:
nee meestal slapen of een excuus zoeken om weg te gaan
oh en qua er met de kop niet bij kunnen: ik hoor alleen maar van mensen dat je een leuke vent bent, dus t zal wel goedkomenquote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Aj, klinkt alsof het voor jou iets te dichtbij is gekomen.
Heb rond middernacht een halfje oxa op en super geslapen... die 2 dingen maken me duf en knuffelig. En ik zit met een bepaald persoon op msn, dat maakt me ook intens gelukkig nuquote:
In bier kan ook ghb toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
jup of koffielikeur of een ander sterker mixdrankje..dan merk je dat dus echt niet.. en daarom moet je nooit je ogen van je glas afhalen of gewoon bier drinken
Dat zal ik dan wel verdiend hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee.. Ik zou jou negeren
een excuus zoeken? Gewoon jezelf aankleden, wat geld op het nachtkastje achterlaten, bedankt mompelen en weggaanquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
nee meestal slapen of een excuus zoeken om weg te gaan
dat proef of merk je wel.. iets stroperiger iets bitterder en je bier slaat enigszins dood..quote:
Same!quote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb rond middernacht een halfje oxa op en super geslapen... die 2 dingen maken me duf en knuffelig. En ik zit met een bepaald persoon op msn, dat maakt me ook intens gelukkig nu
Wat allemaal niet kanquote:
Je staat er zelf bij als ze de shotjes voor je inschenken. Lijkt me niet plausibel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
of als je met zijn allen shotjes aan het wegwerken bent
Dat zal Lotusss leuk vindenquote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Same!
Heb maandag een date met hem.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef habbeflats het volgende:
goed Fok!kers het was me weer een waar genoegen, tot ziens
jaquote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verdiend hebben
Dat zal ze niet toelaten denk ikquote:
Ik kan hem 99% zeker ophalen op Schiphol zaterdagquote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Same!
Heb maandag een date met hem.
Je inbox = volquote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verdiend hebben
met 5 minuten nadenken kom ik ermee weg zonder geld neer te leggen, kan ik weer blowenquote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een excuus zoeken? Gewoon jezelf aankleden, wat geld op het nachtkastje achterlaten, bedankt mompelen en weggaan
Tof!quote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan hem 99% zeker ophalen op Schiphol zaterdag
kijk, daar heb je het alquote:
Scherp!quote:
quote:
hahaha, verliefdelingquote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb rond middernacht een halfje oxa op en super geslapen... die 2 dingen maken me duf en knuffelig. En ik zit met een bepaald persoon op msn, dat maakt me ook intens gelukkig nu
oh, dus dat doe ik fout?quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
met 5 minuten nadenken kom ik ermee weg zonder geld neer te leggen, kan ik weer blowen
je slaapt wel lekker op die shit.. maar euh.. wel eens meegemaakt dat een barkeeper die grapjes uithaalde.. mja gelukkig merk ik het dan wel weer snel genoeg.. dan ga ik tamelijk dubbel zien en dat heb ik niet van drank...kwestie van vrienden vertellen en je naar huis laten brengen.. zo heb ik ooit het allerlekkerste geslapen op mn vloerquote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je staat er zelf bij als ze de shotjes voor je inschenken. Lijkt me niet plausibel.
rival is een geil sletje met dikke tettenquote:
Dat doe ik alleen maar op donderdag.quote:
Hij is Nederlander, maar hij heeft 6 jaar in Brazilië gewoond.quote:
Dan had ik toch ff die gast voor zijn bek getimmerd.quote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Evie het volgende:
[..]
je slaapt wel lekker op die shit.. maar euh.. wel eens meegemaakt dat een barkeeper die grapjes uithaalde.. mja gelukkig merk ik het dan wel weer snel genoeg.. dan ga ik tamelijk dubbel zien en dat heb ik niet van drank...kwestie van vrienden vertellen en je naar huis laten brengen.. zo heb ik ooit het allerlekkerste geslapen op mn vloer
Oeh dat laatste is echt wel lief!quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is Nederlander, maar hij heeft 6 jaar in Brazilië gewoond.
Hij komt nu definitief terug naar NL. Hij mist zijn familie en vrienden hier toch teveel. En ook een beetje voor mij :$
ja. Daar moet ik nog even over nadenkenquote:
Nee ik heb een zachte gayquote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wat allemaal niet kan
Maar, dat proef je waarschijnlijk eerder dan wanneer het in übersterke drankjes zit!
Btw, was jij niet ook een echte Grunneger?
Ja.. af en toe kom ik hier en dan herken ik echt bijna niemand.quote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
in een topic waar ooit bekenden zaten
Ik wil de fun niet bederven en ken jullie natuurlijk niet, maar is hij hier echt oprecht in of "houdt ie zijn Braziliaanse vrouwtje aan"?quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is Nederlander, maar hij heeft 6 jaar in Brazilië gewoond.
Hij komt nu definitief terug naar NL. Hij mist zijn familie en vrienden hier toch teveel. En ook een beetje voor mij...
is al gebeurdquote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan had ik toch ff die gast voor zijn bek getimmerd.
Aangenaam ik ben Rups/Rupsje/Rupsebeest/Sas whateverquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja.. af en toe kom ik hier en dan herken ik echt bijna niemand.
Ow ja dat komt wel goed hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is echt wel lief!
Hoop voor je dat het wat wordt, wel blijven posten hè!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij wel snapt hoe het werkt?
Maar maar maar...quote:
ja soms wel..quote:
Anders pm jij mij maar.quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook PM'en met Rival? Ik wil erbij horen.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar op donderdag.
IK WIL NU OOK ZEKER LID WORDEN VAN RIVAL ZIJN CLICK !!!!!!!!quote:
Beter zoquote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rival is wilt een geil sletje met dikke tetten
Ik niet. Aangenaamquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Aangenaam ik ben Rups/Rupsje/Rupsebeest/Sas whatever
Daaaaaaaaaaaaar zit je!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
IK WIL NU OOK ZEKER LID WORDEN VAN RIVAL ZIJN CLICK !!!!!!!!
quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik doe al weken niks anders dan jou pm-en en sms-en.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik doe al weken niks anders dan jou pm-en en sms-en.
als ik niet meer met andere mag pm-en.. zeg dat dan..... dan kan ik daar rekening mee houdenquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Daar moet ik nog even over nadenken
Haaaaai!!!!quote:
zo krijg je natuurljk nooit een geile PM van RZquote:
Hij vindt je lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dr zit een dude me de hele tijd aan te kijken in de bus, en nu twijfel ik of ik m 'ken'
Nou sinds je mijn foto's hebt gezien is het overquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook PM'en met Rival? Ik wil erbij horen.
nee, en alle andere mannen ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
als ik niet meer met andere mag pm-en.. zeg dat dan..... dan kan ik daar rekening mee houden
Ik blijf je toch wel berichtjes sturen!quote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
als ik niet meer met andere mag pm-en.. zeg dat dan..... dan kan ik daar rekening mee houden
ben ik ookquote:
oke, is het nu weer goed dan?quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, en alle andere mannen ook niet
neequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef Catkiller het volgende:
Ze is een vrouw, natuurlijk is het nooit goed
Godtje, van het weekend weer zwaardvechten schat?quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blijf je toch wel berichtjes sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |