Geen idee wat jij op vakantie doet, maar mijn vakanties zien er iets anders uit.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Overdag volvreten in de broodjes gyros en souvlaki's en 's avonds lamme Engelse meiden versieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
Damn, iets is niet helemaal goed gegaan dit jaar.Ben m'n winterkleren aan het uitzoeken, ik wist wel dat ik wat was aangekomen, maar de meeste kleren pas ik nog wel, zitten alleen iets strakker, maar deze broek zat toen al wat strakkig en nu krijg ik hem voor geen kilometer meer dicht,.kolere! Ik denk dat ik zelf wel even ga lowcarben.
Ik had best een goeie buik een jaar geleden zie ik zeg.
OMG CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nooit zo'n mooie buik gehadging direct door van babyvet naar gewoon vet
![]()
Ik ga voor de kerst nog weer zo'n bovenste foto plaatsen. Ik heb de boel laten verslonzen!quote:Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Nog steeds een mooi buikje, maar wel iets spekkiger ja
.
Zo zag de op een na laatste er uitquote:Op maandag 27 september 2010 15:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee wat jij op vakantie doet, maar mijn vakanties zien er iets anders uit.![]()
QFTquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG Co![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 15:59 schreef Swietje het volgende:
Co, met jouw buik van nu zou ik echt zielsgelukkig zijn!
QFTquote:Op maandag 27 september 2010 15:59 schreef Swietje het volgende:
QFTquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG Co![]()
Dat is niet zo gek, aangezien je daar de boobies beter ziet en Co haar slipje laat zienquote:
Nou ja, ik was er zelf eigenlijk ook niet ongelukkig mee, da's het erge.quote:Op maandag 27 september 2010 15:59 schreef Swietje het volgende:
Ja het gaat misschien wat ver. Ik sta gewoon in m'n onderbroek op internet. Misschien dat ik hem zo maar weghaal.quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, aangezien je daar de boobies beter ziet en Co haar slipje laat zien
quote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Co.... ik wil je buik kussen... wat een heerlijkheid
Nou, er is niks vunzigs aan de foto hoor, laten we dat voorop stellenquote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja het gaat misschien wat ver. Ik sta gewoon in m'n onderbroek op internet. Misschien dat ik hem zo maar weghaal.
Ik dacht het ook, hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens uit de kast.
Iets ertussen in denk ik. Tussen de ene en de andere foto zit maar 4 of 5 kilo, zie je best goed hè?quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Co! Ik heb je nog steeds in mijn hoofd als de bovenste foto! Je hebt wel een mooi lijf trouwens, ook als je voller bent. Wanneer is je hoofd eigenijk mooier?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, aangezien je daar de boobies beter ziet en Co haar slipje laat zien
Dikker dan die van Co dusquote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
QFT
voor mezelf dan, hèGeen idee hoe jouw buik er uit ziet!
![]()
Maar vijf kilo scheelt ook best veel hoor. Als ik vijf kilo minder weeg ben ik is mijn lichaam damn hotquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets ertussen in denk ik. Tussen de ene en de andere foto zit maar 4 of 5 kilo, zie je best goed hè?
Nou, vandaag vind ik er even niks aan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Tell me why I don't like Mondays, I wanna shoot the whoooooole day down! [/Boomtown Rats]
Ik like Mondays wel trouwens, tegenwoordig, terwijl ik er vroeger een enorme hekel aan had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nu weer even normaal doen want over 2,5 moet ik wat resultaten presenteren op lab meeting. Stelt niet veel voor maar het is voor het eerst, dus ik wil het toch een beetje goed doen.
*zen terugwil*Are you pondering what I'm pondering?
Diequote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje komt vannacht eindelijk weer thuis![]()
True, alleenquote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Het lijkt meer om eerlijk te zijn. Ik had je op 63 kilo ingeschat.quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets ertussen in denk ik. Tussen de ene en de andere foto zit maar 4 of 5 kilo, zie je best goed hè?
Mijn god, vrijdag ging nog wel maar sinds zaterdag is het al echt dramaquote:
Je kunt ook de OP goed doorlezen en dat in praktijk brengenquote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga dat SHE dieet maar eens proberen . Hopen dat het inmiddels niet achterhaald is
Beter! Lesbo's taking over the webzzz slanktopic!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef Perruche het volgende:co wat doe je nog hier
ik word er bijna lesbisch van.
Komt waarschijnlijk ook omdat m'n vet wat wordt ingedrukt door die broek, dat ziet er muffinerig uit.quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lijkt meer om eerlijk te zijn. Ik had je op 63 kilo ingeschat.
Die illegale palingrokers ook altijd!quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
CobuikFoto 2 is mijn ideaalbeeld
Zachte vrouwelijke rondheid zonder teveel spek!
En oh crisis ik ben moe![]()
Vandaag gedaan:
- Om 10.05 gaan lopen
- 11.10 ongeveer op bestemming gekomen (best netjes, want was ook een stuk verkeerd gelopen!)
- 11.30 solli (geen idee, af en toe voelde ik me wat stommig en op andere momenten leek het weer smooth te gaan)
- daarna bus gepakt naar city center
- boodschappen gedaan
- naar huis lopen
- 14.45 thuis![]()
Hijg pufEn lopen ga ik maar niet meer doen. Het was ongeveer een uurtje, maar wel ook een stukje door een uitgestorven stukje bos/park met stijle natuur-trappen en langs een paadje met allemaal huizen met glas en prikkeldraad langs de schuttingen en ondefinieerbare rookwalmen
Dan liever ongeveer 3 pond betalen voor een retourtje bus en dat eind vanaf het centrum lopen.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beter! Lesbo's taking over the webzzz slanktopic!!!.
oh, ben jij ook zo van de hese stemmen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, vrijdag ging nog wel maar sinds zaterdag is het al echt dramaGreys en ik zaten zaterdag al te kwijlen op onze sexy ober met hese stem
quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat m'n vet wat wordt ingedrukt door die broek, dat ziet er muffinerig uit.Ik woog net geen 61 vanochtend en op de bovenste 56 of zoiets.
Ga toch heenquote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat m'n vet wat wordt ingedrukt door die broek, dat ziet er muffinerig uit.Ik woog net geen 61 vanochtend en op de bovenste 56 of zoiets.
Klinkt als iets voor mij. Ik ga het even opzoeken op youtube en dan maar heel snel wegklikken zodat ik er alleen naar kan luisterenquote:Op maandag 27 september 2010 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
oh, ben jij ook zo van de hese stemmen?Heb je Ray Lamontagne weleens gezien? Die is lelijk en klein, maar als je hem hoort zingen is hij toch hot!
Houd je ook van John Mayer?quote:Op maandag 27 september 2010 16:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt als iets voor mij. Ik ga het even opzoeken op youtube en dan maar heel snel wegklikken zodat ik er alleen naar kan luisteren
Uhuhquote:
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met die iets te krappe broeken. Overigens straal je op de een of andere manier wel meer seks (naar believen met of zonder x) uit op foto 2.
Zou het?quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die illegale palingrokers ook altijd!
Dankje!quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, heb helemaal niks tegen een vrouw hoorVrouwen zijn mooi.. mannen zelden.
Maar sex wil ik toch het liefst met een man... en samenwonen al helemaal![]()
Creepy, neem maar lekker de bus voortaanquote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou het?
Het leek een beetje op vuilverbranding in de achtertuinIk was heel even bang dat ik de brandweer moest bellen.
quote:
Pics!quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Syrena het volgende:
[..]dat wilde ik al schrijven, mannen houden van buiken ala 2e foto.
De mijne is ook zo, maar ik wil er toch wat vanaf![]()
Gefeliciteerd!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
met een 7.3 voor m'n scriptie
Wat goed!! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
FELIII!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Gefeliciteerd, net cijfer ook voor je scriptie!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Ze heeft hem weer weggehaald en in plaats daarvan feliciteert ze Perruchequote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
Waar is de buik van uniek? ik zie niets?
wat goed, gefeliciteerdquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Ook nog 1 die geheel topless wasquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ghehehe, missen jullie ook eens foto's.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Foto? Waar dan??
Jaaaaaaaaaaa Perruche, gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk om het helemaal bevestigd te hebben he?
Ja is ook zo, ga het er maar even over hebben in mijn omgeving. Ik kan eventueel opperen of ze het alsnog op die manier willen doen. OF mijn studiekosten over willen nemenquote:
Nou, het is in ieder geval niet storend. You look goodquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is van 4 week geleden op Kos.
[ afbeelding ]
Dan is de overbodige vel wel wat te zien maar ja niks aan te doen...
Volgens mij had ik laatst ergens gelezen dat die maaltijdsalades echt way too much zout bevatten.quote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, lijst
O: banaantje, 100 gr magere kwark
T: punt kwarktaart (b-day van de boss)
L: bruin pistoletje jonge kaas, met honingmosterddressing, pijnboompitjes en avocado.
T: -
S: RPM
D: maaltijdsalade gegrilde groente a 520 kcal
Ik eet dan liever nietsquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Sorry, ik eet alleen heel saai pindakaas, appelstroop, hummus, sandwichspread en soms wat ham of salami
Ik eet wel altijd lekker brood. Serieus, dan is pindakaas of appelstroop echt héérlijkquote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik eet dan liever nietsAls het brood ook al matig is en dan van die eeuwig houdbare dingen er op
Dus ik toast nu alle broodjes dat is al een vooruitgang..
O maar hummus is wel lekkerSandwichspread... nee dank je
Kun je dat makkelijk zelf maken?
Ik heb een behoorlijk lage bloeddruk, dus dat zout is op zich niet zo erg..quote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij had ik laatst ergens gelezen dat die maaltijdsalades echt way too much zout bevatten.
Niet weer in dit oude patroon vallen, plz?
Natuurlijk. Maar het gaat meer om de afwisseling, bij mij persoonlijk. Niet elke dag zo'n maaltijdsalade maar gewoon één keer in de week/twee weken ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 17:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De kant en klaar maaltijden zijn in de bonusLiever zo iets dan niks/frietje/boterham lijkt mij?!!
quote:Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef conleche het volgende:
Damn, iets is niet helemaal goed gegaan dit jaar.Ben m'n winterkleren aan het uitzoeken, ik wist wel dat ik wat was aangekomen, maar de meeste kleren pas ik nog wel, zitten alleen iets strakker, maar deze broek zat toen al wat strakkig en nu krijg ik hem voor geen kilometer meer dicht,.kolere! Ik denk dat ik zelf wel even ga lowcarben.
Ik had best een goeie buik een jaar geleden zie ik zeg.
Vind het beide mooi, 1 is jeugdiger, 2 is wat meer... Je kan moeilijker om je heen, wel handig, natuurlijk overwicht (ik bedoel nu echt niet je gewicht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou liever 1 hebben maar het is niet erg dat je nu 2 bent!
Uit een potje vind ik het echt vies, volgens mij is het best lekker als je het zelf maakt..quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet wel altijd lekker brood. Serieus, dan is pindakaas of appelstroop echt héérlijk![]()
Huh? Sanwichspread wil je niet, maar je wil het wel zelf maken? Valt vast wel zelf te maken, maar geen idee hoe.
Ik heb al een hele tijd geen maaltijdsalade meer gehad!quote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het gaat meer om de afwisseling, bij mij persoonlijk. Niet elke dag zo'n maaltijdsalade maar gewoon één keer in de week/twee weken ofzo?
Nee nee, de kant en klaar maaltijden, een salade is geen maaltijdquote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het gaat meer om de afwisseling, bij mij persoonlijk. Niet elke dag zo'n maaltijdsalade maar gewoon één keer in de week/twee weken ofzo?
Uit een potje is inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uit een potje vind ik het echt vies, volgens mij is het best lekker als je het zelf maakt..
spread/dip gemaakt van kikkererwten, tahini, knoflook, olijfolie en citroensapquote:
Nee, dat is ook zo! Maar daarom zei ik van verval alsjeblieft niet weer in je oude patroon (waarin je dus wel bijna dagelijks zo'n salade at).quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd geen maaltijdsalade meer gehad!
Sorryquote:
Ik vind hem wel aantrekkelijk (niet voor mijzelf, meer voor DaDquote:Op maandag 27 september 2010 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
oh, ben jij ook zo van de hese stemmen?Heb je Ray Lamontagne weleens gezien? Die is lelijk en klein, maar als je hem hoort zingen is hij toch hot!
Laat me raden, hij heeft een baardjequote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk (niet voor mijzelf, meer voor DaD!!)
Echt he, lijkt ook nog niet echt een eind aan te komen. Net van school naar huis gefietst, 10 minuten ongeveer en helemaal natquote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! ik wil hardlopen maar het regent heel de tijd![]()
Uniek: valt heel erg mee hoor je buik! (ik had het veel erger verwacht afgaand op wat je er altijd over zegt), verder ben ik het met XM eens wat betreft extra vetjes die niet zouden misstaan en met Maria over je benen, echt mooi!
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik vrouwen ook mooier vind dan mannen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dankje!Zal het neen en boem dan ook maar vertellen
Nice!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Je mag zeggen wat je wilt hoor! We moeten boodschappen doen, dan eigenlijk nog koken en ik moet om 7 uur bij de sportschool zijn. En dus besloten om morgen in alle rust de boodschappen te doen en vandaag ff voor makkelijk te kiezenquote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo! Maar daarom zei ik van verval alsjeblieft niet weer in je oude patroon (waarin je dus wel bijna dagelijks zo'n salade at).
Maar zoals ik al zei, ik zeg wel niks meer.
En dat wil ik dus ook helemaal niet veroordelen!quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt hoor! We moeten boodschappen doen, dan eigenlijk nog koken en ik moet om 7 uur bij de sportschool zijn. En dus besloten om morgen in alle rust de boodschappen te doen en vandaag ff voor makkelijk te kiezen.
wauw! en verder wat de rest allemaal al gezegd heeftquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is van 4 week geleden op Kos.
[ afbeelding ]
Dan is de overbodige vel wel wat te zien maar ja niks aan te doen...
Klopt. Daar is het eerste waar ik het aan zie als ik niet meer sport. Een goede reden om bezig te blijvenquote:Op maandag 27 september 2010 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Van sporten krijg je wel een taille hoor! Ik sport nu minder en mijn taille wordt ook minder..
Ik las natuurlijk weer wat anders met neuquote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een rare man in zichzelf te neuriën in de trein... Heel typisch.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:48 schreef Laureline het volgende:
...
En een lekker houmousrecept is:
1,5 kopje kikkererwten
3 teentjes knoflook
beetje tamari (soort ketjap, puur soja)
sap van 2 citroenen
half kopje tahin ( sesampasta)
1 bosuitje
beetje peterselie
zout en veel zwarte peper, en een beetje cayennepeper
eerst erwten pureren, dan de rest erdoor, en goed koud laten worden
Is ketoembar niet gewoon koriander of ben ik nou gekquote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef Syrena het volgende:
Nee, in falafel zit weer koriander en ketoembarmaar de basis is hetzelfde (kikkererwten).
Studiegenote van me had morgen een date zei zequote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
Ik voel me zenuwachtig en ik weet niet waaromZo'n gevoel alsof ik een date ga hebben
Weird.
Zou het aan m'n appel hebben gelegen?
Kan best, ik moet steeds op de potjes kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef neen het volgende:
[..]
Is ketoembar niet gewoon koriander of ben ik nou gek
Ik weet ook niet wat ik moet eten, ik heb bami in de koelkast want dat kreeg ik van moeders. Maar ik heb ook nog soep en boerenkool in de vriezer.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk (niet voor mijzelf, meer voor DaD!!)
kloptquote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef neen het volgende:
[..]
Is ketoembar niet gewoon koriander of ben ik nou gek
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Nee, ik eet nooit zo vroeg...Ik eet meestal tussen zeven en acht ergens...quote:Op maandag 27 september 2010 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Wat eten jullie vroeg!
Het is dat ik straks moet zingen en dan eigenlijk al ruim voor die tijd gegeten wil hebben, maar meestal begin ik pas halfzeven met koken ofzo.
-edit- Ah, Nynke niet dus
quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef neen het volgende:
Anders heb ik 's avonds geen zin meer om te snacken.
Jeejquote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef conleche het volgende:
Iemand had mij gisteravond via internet benaderd voor een schilderij, ik ben er net naar toe geweest ermee en ze heeft het gekocht! Niet een hele grote deze keer, maar zonder galerie ertussen, dus 100% voor mij.Ik denk dat ik in een heel mooi hotel in Rome ga slapen!
Of ik moet sparen voor mindere tijden, maar da's minder leuk![]()
Wat een fijn doel voor dat geld!quote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef conleche het volgende:
Iemand had mij gisteravond via internet benaderd voor een schilderij, ik ben er net naar toe geweest ermee en ze heeft het gekocht! Niet een hele grote deze keer, maar zonder galerie ertussen, dus 100% voor mij.Ik denk dat ik in een heel mooi hotel in Rome ga slapen!
quote:Op maandag 27 september 2010 18:19 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Maar ik vind dat poeder helemaal niet meer op de real thing lijken eigenlijk! Ik heb ooit bij de toko allemaal kruiden gevraagd voor echt Indisch stoofvlees en ik kreeg: djinten, ketoembar, serreh, djahe, laos en koenjit. Is nu allemaal op, moet ik nog maar eens halen!quote:
Dan ga je tochquote:Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel gaat binnenkort met z'n werk een aantal dagen naar Italië. En ik blijf hier eenzaam achter![]()
.
En ben eigenlijk ook wel ff toe aan een uitje...
Ik heb niet genoeg verlofuren meer... en kan niet met hem mee helaas.quote:Op maandag 27 september 2010 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan ga je tochOf wil je niet alleen
Niet dat ik weet hoe/wat/waar
OWAP, 15 oktober is dat. Vorig jaar was dat in de Melkweg en dat was echt heel leuk, nu is het in de gashouder van de westergasfabriek, vind ik wel jammer, maar ik heb het kaartje al, omdat ik aan het begin van het jaar 4 van die Meubelstukkenfeestkaarten koop.quote:Op maandag 27 september 2010 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jeej!
Ga jij nog naar leuke feestjes? Ik wilde naar GZG maar dat was al uitverkocht voordat mijn stufi kwam!!
Dat plannen vind ik ook altijd zo leuk, want dan heb je voorpret en voorpret is fijn!quote:Op maandag 27 september 2010 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een fijn doel voor dat geld!![]()
Ik wil ook zo graag weer naar Italië.... ben er al veel te lang niet geweest (2 jaar geleden; ik ben echt verslaafd aan dat land)
Vriendje en ik gaan als compensatie voor deze gestrande vakantie begin volgend jaar (of hopelijk eerder) met de nachttrein naar Milaan, en dan naar Florence, maar we moeten het nog echt gaan plannen. Morgen maar eens doen
Ik vind westergas wel prima? Hmmm is nog niet uitverkocht.. Denk alleen niet dat ik mensen mee krijg, 'te oud'. Awake oktober is uitverkocht.. November nog niet... Hmmquote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
OWAP, 15 oktober is dat. Vorig jaar was dat in de Melkweg en dat was echt heel leuk, nu is het in de gashouder van de westergasfabriek, vind ik wel jammer, maar ik heb het kaartje al, omdat ik aan het begin van het jaar 4 van die Meubelstukkenfeestkaarten koop.
Waarom ga je niet mee? Als hij werkt struin je een beetje door de stad en 's avonds gaan jullie nog een beetje sightseeen en romantisch dineren!quote:Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel gaat binnenkort met z'n werk een aantal dagen naar Italië. En ik blijf hier eenzaam achter![]()
.
En ben eigenlijk ook wel ff toe aan een uitje...
quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mee? Als hij werkt struin je een beetje door de stad en 's avonds gaan jullie nog een beetje sightseeen en romantisch dineren!
quote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg verlofuren meer... en kan niet met hem mee helaas.
quote:
wat goed!quote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
![]()
![]()
ik heb mijn master
![]()
Klopt, het smaakt ook anders, hier dit verklaart wel een boel :quote:Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik vind dat poeder helemaal niet meer op de real thing lijken eigenlijk! Ik heb ooit bij de toko allemaal kruiden gevraagd voor echt Indisch stoofvlees en ik kreeg: djinten, ketoembar, serreh, djahe, laos en koenjit. Is nu allemaal op, moet ik nog maar eens halen!
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen!!quote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Co!Wat een lekker buikje.
Ik ben jaloers. Op beide buikjes.
Jezus, uniek, jij bent ook al zo'n lekker wijf
oh is het al weer uitverkocht... ik ga de vrijdag in oktober.quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind westergas wel prima? Hmmm is nog niet uitverkocht.. Denk alleen niet dat ik mensen mee krijg, 'te oud'. Awake oktober is uitverkocht.. November nog niet... Hmm
Ik weet alleen niet met wie ik zou gaan, ging altijd met vriendengroep van ene pannekoek.quote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef progje het volgende:
[..]
oh is het al weer uitverkocht... ik ga de vrijdag in oktober.
November ben ik nog niet uit of ik ga
Gewoon een tijdje mee kletsen in de UVT SC reeksquote:Op maandag 27 september 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet met wie ik zou gaan, ging altijd met vriendengroep van ene pannekoek.
nee, niet doen. met die salades krijg je weer meer honger, echt...quote:Op maandag 27 september 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Okéééééé dan. Ik kreeg ook al een protestmail van Duvel, dus vooruit dan maar
.
Plan: geen koekjes/snoep meer en misschien wel paar keer per week de broodlunch vervangen door een flinkse salade.
Hmm.... Ik wil liever met echte vrienden. Klinkt stom, maar ik word altijd een kleffie en dat wil ik niet met redelijk onbekendenquote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef progje het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje mee kletsen in de UVT SC reeks
Ik ga vaak naar awakenings met een grote groep uit die reeks
Ga je weer naar het buitenland? Niet via IBO zo te horen? (ik zit iedere dag te kijken of 2011 er al opstaat)quote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef neen het volgende:
Ik heb misschien ook al een bestemming voor weer een werkvakantieleuk
Bekenden die normaal niet naar zoiets toe gaan enthousiast maken? Kan me niet voorstellen dat alleen pannekoekvrienden zoiets leuk vindenquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmm.... Ik wil liever met echte vrienden. Klinkt stom, maar ik word altijd een kleffie en dat wil ik niet met redelijk onbekenden
Ja, is hij al aan het solliciteren?quote:Op maandag 27 september 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop volgend jaar ook met vakantie te kunnen. Dan moet Nachtwacht ook even een baan hebben.
Maar nog geen idee waarnaartoe. Italië lijkt me op zich wel leuk idd en dan met de nachttrein.
Nee ik bedoelde die pannekoek die nu in SF zitquote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bekenden die normaal niet naar zoiets toe gaan enthousiast maken? Kan me niet voorstellen dat alleen pannekoekvrienden zoiets leuk vinden
Ja, dat snapte ik. Lees de zin dan nog eensquote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die pannekoek die nu in SF zit
Ik ga liever met goede vriendin die wel altijd gaan. Ik ben wel eens met mensen die normaal daar nooit heen gaan naar iets wat ik heel erg leuk vind gegaan en toen had ik een paar zure/matige hoofden om mij heenquote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik. Lees de zin dan nog eens
Ja hij is al aan het solliciteren. En ik vind het al heel wat als ik in de zomer 2 weken ver weg kan (ipv een stedentrip van 5 dagenquote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is hij al aan het solliciteren?
Ik ga nu al standaard twee keer per jaar op vakantie, maar eigenlijk wil ik nog wel vaker
Ja, da's minder..quote:Op maandag 27 september 2010 18:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga liever met goede vriendin die wel altijd gaan. Ik ben wel eens met mensen die normaal daar nooit heen gaan naar iets wat ik heel erg leuk vind gegaan en toen had ik een paar zure/matige hoofden om mij heen
Ik zou voor optie twee gaan, mits je dan ook echt die slavenarmband vraagt voor je P, want die zijn mooiquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb 100 euro verjaardagsgeld
Ik twijfel tussen een slavenarmband van (80-90) + nog iets, 2 pip bekers zonder oor (10 per 2) of zo.
Of
een silk epil (49), een magnetron cappuccino opschuimer (14), slitbar mes (10-20 ) dan heb ik nog 17-27 euro over voor iets anders..
en dat ik die armband dan bewaar voor als ik mijn P heb gehaald..
Paar dingen zijn van de DDD, moet ik wel op tijd gaan en zo
Nee, een vriend van m'n vader is ergens mee bezig dus hopelijk kan ik daar dan terecht. Ik denk dat bij de IBO het wel even duurt voordat het programma erop komt hoor, sowieso dit jaar nog niet dus doe maar rustig aanquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga je weer naar het buitenland? Niet via IBO zo te horen? (ik zit iedere dag te kijken of 2011 er al opstaat)
Hallo, die middenweg is er. Die ligt bij je in de supermarkt, als je een beetje behoorlijke supermarkt hebt. Jumbo heeft vrij veel, AH was bezig dacht ik.quote:mjaah, het mooie zou een soort gulden middenweg. Beest wat een goed leven heeft gehad en een aai over zijn bolletje krijgt voor hij afgemaakt wordt. En dat 't vlees niet friggin duur is.
Totale overzicht wie verkoopt wat: http://beterleven.dierenbescherming.nl/aanbiedersquote:Beter Leven kenmerk
Het Beter Leven kenmerk is van de Dierenbescherming en toont één tot drie sterren, afhankelijk van de verbetering van het dierenwelzijn. Wat een ster precies betekent, hangt af van de diersoort waarvan het vlees afkomstig is, maar algemeen geldt: één ster staat op vleesproducten die een belangrijke stap in de goede richting doen. Twee sterren staan op producten die beter scoren op gebied van dierenwelzijn, maar nog niet zo goed als biologische producten. Drie sterren staan op biologische producten.
De Dierenbescherming wil met het Beter Leven kenmerk diervriendelijke producten ondersteunen. Het diervriendelijkste vlees is vaak ook het duurst. De Dierenbescherming streeft daarom naar tussensegmenten: vleesproducten waarvan het niveau van dierenwelzijn tussen dat van de gangbare en de biologische veehouderij in ligt, met een prijs die maar iets hoger ligt dan de gangbare producten.
Beter Leven 1 ster:
* Varkensvlees van Jumbo Supermarkt, onder de naam Jumbo Bewust. Dit vlees is afkomstig van varkens die gehouden zijn in een 'strooisel'-stal. Hierin hebben de dieren meer ruimte en strooisel (zaagsel). Dit strooisel biedt het nodige ligcomfort en wroetgelegenheid. De strooiselstal is niet alleen goed voor het welzijn van de varkens, maar is ook beter voor het milieu. Daarom heeft het houden van varkens in strooiselstallen ook het Milieukeurmerk.
* Blank kalfsvlees, te koop bij diverse supermarkten. Deze kalveren krijgen (ten opzichte van gangbare kalveren) meer ruwvoer binnen en daardoor meer ijzer. Deze kalveren kunnen daarnaast gelijktijdig eten en drinken, en er zijn afspraken over kortere transporttijden. Gangbaar rosé kalfsvlees is qua dierenwelzijn iets beter dan het blanke kalfsvlees met het Beter Leven kenmerk, omdat de dieren onbeperkt toegang tot ruwvoer hebben.
* De ‘Volwaardkip’. Te koop bij enkele supermarkten. De normen voor dierenwelzijn zijn bijna even hoog als die van scharrelkip. De kippen zijn van een langzamer groeiend en actiever ras dan de gangbare kippen. De kuikens krijgen veertig procent meer ruimte. De kippen hebben toegang tot een overdekte uitloop.
* Scharrelrundvlees Albert Heijn. Deze runderen lopen het grootste deel van het jaar buiten in de wei, en kalfjes mogen 6 maanden bij hun moeder zogen. De dieren worden niet onthoornd, gecoupeerd of gebrandmerkt, maar wel gecastreerd, en het transport naar het slachthuis duurt minder dan 2 uur.
* Scharrelkip van Albert Heijn. Deze kippen hebben meer ruimte, daglicht en een natuurlijk dag- en nachtritme en ze groeien langzamer. Ze krijgen dagelijks gestrooid graan en er zin strobalen. Transport naar het slachthuis duurt minder dan 3 uur. De scharrelkippen worden bedwelmd voor de slacht.
Beter Leven 2 sterren:
* Maïs-Scharrelkip van Kemper. Deze kippen hebben een vrije uitloop naar de buitenlucht.
* Scharrelvarkensvlees van Albert Heijn. De zeugen leven het hele jaar buiten, met schuilmogelijkheid. De mannelijke biggen worden niet gecastreerd. Er is een groepsstal met stro en overdekte uitloop en transport naar het slachthuis duurt meestal minder dan 4 uur.
Beter Leven 3 sterren:
* Logo Beter LevenDe meeste sterren staan op biologische producten die ook het EKO-keurmerk dragen, en op de Label Rouge kip
Ja ik wil wel zo een ding, maar dan met een soort betekenis (desnoods koop ik hem zelf)quote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou voor optie twee gaan, mits je dan ook echt die slavenarmband vraagt voor je P, want die zijn mooi
Hij is van aardewerk!quote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Magnetron opschuimer moet je bewaren voor SS
Voor 4 personen, 20 minuten met ongeveer 15 graden.quote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook wel eens hummus maken, maar dat recept van Laureline vind ik dan al veel te ingewikkeld. Heeft iemand een simpel recept voor hummus? Iets waarvoor je de ingrediënten gewoon bij de supermarkt kunt halen?
Oeh ja, dat recept gebruik ik ook altijdquote:Op maandag 27 september 2010 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Voor 4 personen, 20 minuten met ongeveer 15 graden.
- trek je schoenen aan
- pak je pinpas
- loop naar de albert heyn
- loop naar het koelvak
- pak de hummus
- loop naar de kassa
- reken af
- loop terug naar huis
Laat de tamari en tahin eruit, de rest kan je allemaal bij de supermarkt kopen (tahin bij een goedgesorteerde soms ook nog wel).quote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook wel eens hummus maken, maar dat recept van Laureline vind ik dan al veel te ingewikkeld. Heeft iemand een simpel recept voor hummus? Iets waarvoor je de ingrediënten gewoon bij de supermarkt kunt halen?
Neequote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het normaal dat van die pannensponsjes (van alleen maar staal) gaan roesten na 1x gebruik!
Ja. Dat zijn van die staalsponsjes met zeep. Die roesten direct (voor sommige toepassingen moet je per se die hebben).quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het normaal dat van die pannensponsjes (van alleen maar staal) gaan roesten na 1x gebruik!
Volgens mij mag je binnen Nederland legitimatie hebben wat maximaal vijf jaar geleden verlopen is ofzo? Sowieso heb je je rijbewijs nog!quote:Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuw paspoort aangevraagd want ik heb geen zin om mijn vingerafdruk af te gevenBen ik nu strafbaar? Nee toch?
Hmmmm... Ja ik heb er gewoon niet echt geld voor overquote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij mag je binnen Nederland legitimatie hebben wat maximaal vijf jaar geleden verlopen is ofzo? Sowieso heb je je rijbewijs nog!
Alleen naar het buitenland gaat wat moeilijker
Nou, dan doe je het toch lekker pas als je het nodig hebt!quote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmmmm... Ja ik heb er gewoon niet echt geld voor overEn ik heb toch niet echt geld om naar het buitenland te gaan
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef neen het volgende:
Ik heb misschien ook al een bestemming voor weer een werkvakantieleuk
Mijquote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Merel het volgende:
Pfff, net klaar met werken, sta op de trein te wachten. Lange dag, maar wel nuttigEn niet bijgelezen dus, jullie hebben een hoop gekletst vandaag! Heb ik nog iets gemist?
Hoi!quote:
Da's verstandigquote:Ik heb een vraagje over afvallen en ik denk dat ik daarvoor hier moet zijn.
Ik ben van plan om aan afvallen te beginnen omdat ik toch wel zwaar begin
te worden en ik heb nu een eetplan bedacht.
Goed dat je dat ziet, maar pas op dat je je niet vergist in wat je nodig hebtquote:Ik weet echter niet of het nou wel of niet goed is omdat ik eerder ook wel afgevallen
ben maar toen veel te weinig at, met als gevolg dat nu alles weer er aan is![]()
Maar ik twijfel of wat ik nu heb bedacht niet veel te veel is??
Twee!quote:Graag jullie mening over het volgende eetschema:
'S ochtends één of twee boterhammen met beleg naar keuze
Beide nutteloze bronnen van suiker en verre van gezond. Neem liever wat groente of fruit mee.quote:Rond tien uur één milkbreak koek en een pakje roosvicee
zeker twee boterhammen, maak er maar 3 van!quote:'S middags twee boterhammen met kipfilet of rookvlees
(ik lust geen kaas oid op brood als ik het mee moet nemen..)
Prima!quote:Rond 4 uur fruit of nog een boterham
Kook je dat zelf of woon je nog bij je ouders?quote:En dan 's avonds avondeten. (ik weet niet zo goed wat ik dan savonds moet nemen?)
Graag gedaanquote:Alvast heeeel erg bedankt!!
quote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Da's verstandig
[..]
Goed dat je dat ziet, maar pas op dat je je niet vergist in wat je nodig hebt
[..]
Twee!
Wissel ook eens af met wat (magere)yoghurt met muesli ofzo
[..]
Beide nutteloze bronnen van suiker en verre van gezond. Neem liever wat groente of fruit mee.
Lust je paprika's, bijvoorbeeld?
Paprika's lust ik wel, kan ik dat gewoon in stukken snijden en meenemen?? En gewoon water erbij drinken?
[..]
zeker twee boterhammen, maak er maar 3 van!
Ik ben nogal klein van stuk (1.50!! en dan smokkel ik er nog een paar cm bij)
Dus 3 lijkt me wel erg veel!
[..]
Prima!
[..]
Kook je dat zelf of woon je nog bij je ouders?
Ik moet zelf koken, maar kom alleen maar uit op knorr ovengerechten enzo, das
verre van goed, dat weet ik. maar ik weet echt niet wat ik moet maken anders!! Tips??[..]
Graag gedaan
Hoe oud ben je? Hoe lang ben je en hoe zwaar ben je nu?
Sport je of ga je erbij sporten?
Ik ben 22, 1.47 en 58 kg, echt te zwaar dus.
Ik wil wel sporten, maar heb geen idee wat ik moet doen, heb wel een crosstrainer thuis.
Maar dan ga ik er een week lang elke dag een uur op en dan ben ik het zat...![]()
![]()
Dat sowieso!quote:
Ik heb net heel onduidelijk gequote, maar heb nu alles dikgedrukt, haha,quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Knorr ovengerechten en zulks kun je allemaal zélf prima maken, lekkerder én bijna net zo makkelijk!
kom eens wat vaker in CUL posten
Zoek een leuke serie, zorg dat je de tv kan zien vanaf de crosstrainer en kijk driemaal per week een aflevering. Je moet de hele aflevering uitfietsenquote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef mango_cream het volgende:
Ik wil wel sporten, maar heb geen idee wat ik moet doen, heb wel een crosstrainer thuis.
Maar dan ga ik er een week lang elke dag een uur op en dan ben ik het zat...
Mijn BMR is 1169!!!!!!! is dat niet superweinig?????quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou eens uitrekenen wat je BMR is bij jouw gewicht en activiteiten op een dag (even googlen, zijn meerdere opties voor) en dan kijken met een caloriechecker of je daar in de buurt komt.
BMR is het onderhoudsgetal: het aantal Kcals dat je binnen moet krijgen om stabiel te blijven.
Voor afvallen zou je daar dan, denk ik, een Kcal of 100 a 200 onder moeten gaan zitten?
Maar er zitten hier veel meer mensen die daar meer van weten
Wauw wat een goed idee!!!! dr Phil ofzo kijken, goed idee!quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een leuke serie, zorg dat je de tv kan zien vanaf de crosstrainer en kijk driemaal per week een aflevering. Je moet de hele aflevering uitfietsen.
Je kan ook naar een sportschool gaan en daar gaan fietsen, en dan ook eens neuzen bij de andere programma's.
Of hardlopen, of touwtjespringen, of opdrukken. Of als je niet zo van sporten houdt: wandelen!
Alles helpt, en wat je nodig hebt is discipline. Dat is weer een stuk makkelijk als je het leuk vindt, dus zoek iets wat je leuk vindt! Alle middelen zijn toegestaan: stomme series, wedstrijdjes, sportmaatje, 1 euro in de kadopot voor elk uur sporten - zoek iets waar je het voor doet.
D'r zijn trouwens nog een paar kleintjes hier. misschien willen die zich even melden voor de hoeveelheden voor iemand van jouw lengte.
Hahaha, i knowquote:Op maandag 27 september 2010 20:10 schreef Laureline het volgende:
Woei, jij bent klein, mango_dream!
Als avondeten in ieder geval altijd veel groente, vers of diepvries, met nog iets van eiwit.
Paprika's zijn razend gezond, in stukjes snijden kan prima. Andere groenten die rauw eetbaar eetbaar zijn, kunnen als afwisseling (komkommer, tomaat).quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef mango_cream het volgende:
Paprika's lust ik wel, kan ik dat gewoon in stukken snijden en meenemen?? En gewoon water erbij drinken?
Wat vind je lekker?quote:Ik moet zelf koken, maar kom alleen maar uit op knorr ovengerechten enzo, das
verre van goed, dat weet ik. maar ik weet echt niet wat ik moet maken anders!! Tips??![]()
ook gewoon aardappelen, of pasta, of rijst, tenzij je gaat low-carben, maar da's opzich niet nodigquote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, i know![]()
![]()
Maar je neemt dus geen aardappelen ofzo? Alleen broccoli en vis ofzoiets??
Er is niet veel dat ik niet lust, alleen geen champignons en ik eet geen varkensvlees.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Paprika's zijn razend gezond, in stukjes snijden kan prima. Andere groenten die rauw eetbaar eetbaar zijn, kunnen als afwisseling (komkommer, tomaat).
[..]
Wat vind je lekker?
Oh gelukkig, ik zou dat echt niet kunnen, low carben! Haha!quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook gewoon aardappelen, of pasta, of rijst, tenzij je gaat low-carben, maar da's opzich niet nodig
Ow lekker, hoeveel per week?quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en avocado's zijn ook goed! Wel calorierijk, maar gezond en goede vetten!
en broccoli, natuurlijk!
Hahaha, dank je wel! Zal vast goedkomen met die lijstjes tochquote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Swietje het volgende:
Welkom mango_cream!Ik heb niet echt tips want ik zit hier ook nog maar net en heb altijd bagger lijstjes
Weekmenu's #5quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Er is niet veel dat ik niet lust, alleen geen champignons en ik eet geen varkensvlees.
Ik vind het alleen lastig om steeds te bedenken wat ik moet maken, ook omdat ik mezelf
heel slechte eetgewoontes heb aangeleerd..
Vast wel!quote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, dank je wel! Zal vast goedkomen met die lijstjes toch?
Tsja, beter ook nog iets van aardappelen, rijst of volkorenpasta. Hangt wel een beetje van de rest van je eetpatroon af. Uniekhoorn is +30 kg afgevallen door enorme hoeveelheden groente te eten overdag en 's avonds, iedere dag een uurtje te sporten, veel boterhammen overdag, en een biertje of wat op zijn tijd, maar geen carbs bij het avondeten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, i know![]()
![]()
Maar je neemt dus geen aardappelen ofzo? Alleen broccoli en vis ofzoiets??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |