stomme arm, stom werk, stomme verkoop, stomme avonddiensten, stomme 9 uur per dag daar moeten zijn en maar 8 uur betaald krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k zet tissues klaar
wat is er dan
moet je dan ook die ene uur die je niet betaalt krijgt paraat staan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stomme arm, stom werk, stomme verkoop, stomme avonddiensten, stomme 9 uur per dag daar moeten zijn en maar 8 uur betaald krijgen
nee, dat is pauze.quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
moet je dan ook die ene uur die je niet betaalt krijgt paraat staan?
Haha ja, iddquote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik heb ook dyslexie maar het gaat wel goed en anders vraag ik mijn ma hoe het moet
[..]
Hey ST![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stomme arm, stom werk, stomme verkoop, stomme avonddiensten, stomme 9 uur per dag daar moeten zijn en maar 8 uur betaald krijgen
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 27 september 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is pauze.
dan reageer ik niet.
Eetsequote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
En mijn brouwsel mag uit de oven, dus eten![]()
tenniselleboogquote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, iddIk lees het ook vaak voor en dan gaat hij het doen, vind hij ook fijner
Meestal koken we toch samen
[..]Wat ist met je arm?
Wat een stom werk zeg.![]()
![]()
Eetze
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zal eens geen bier aan te pas komen
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trev. Kun je me een baantje regelen bij je baas? Ik heb het zo gehad met mijn studie vandaag.
Zo'n lange dag en zo weinig uit kunnen halen. Juck. Eerst 2x 2 uur hoorcollege, daarna de hele middag intervisie gesprekken gehad. Stel je voor dat je een relatie hebt met een meisje, dat jullie ruzie hebben en alles wat er gebeurd ruzie over gaan maken en analyseren, dan heb je een aardig idee van intervisie.quote:
Dat is school maar ik dacht al dat jij dat wel wistquote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n lange dag en zo weinig uit kunnen halen. Juck. Eerst 2x 2 uur hoorcollege, daarna de hele middag intervisie gesprekken gehad. Stel je voor dat je een relatie hebt met een meisje, dat jullie ruzie hebben en alles wat er gebeurd ruzie over gaan maken en analyseren, dan heb je een aardig idee van intervisie.Leuk om te doen, maar 5 uur lang is echt overkill.
Zo'n kutwijf trap je toch gewoon je huis uit? Analyseren donderopzegquote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n lange dag en zo weinig uit kunnen halen. Juck. Eerst 2x 2 uur hoorcollege, daarna de hele middag intervisie gesprekken gehad. Stel je voor dat je een relatie hebt met een meisje, dat jullie ruzie hebben en alles wat er gebeurd ruzie over gaan maken en analyseren, dan heb je een aardig idee van intervisie.Leuk om te doen, maar 5 uur lang is echt overkill.
Ja, maar ik had wel iets meer practische inslag verwacht. Dit was zelfs voor mij teveel geneuzel.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is school maar ik dacht al dat jij dat wel wist
Zie boven?quote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ik had wel iets meer practische inslag verwacht.
Ik vind het niet verkeerd om te doen, maar dit was echt zo'n gevoel van... "het is een eindeloos cirkeltje waar het gesprek vandaag in zit" en dan zit je maar te luisteren hoe 2 vrouwelijke klasgenoten het zwaar oneens met elkaar zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n kutwijf trap je toch gewoon je huis uit? Analyseren donderopzeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |