heey das niet waar ik kan prima koken heb er alleen niet altijd even veel zin inquote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd, anders vind ik het zo smaakloos
[..]
Ik ben niet getrouwd en ik moet ook altijd koken![]()
Mijn vriend wilde laatst dus gehaktballetjes zo in de pan gooien... op zich niks mis mee, maar het was handiger geweest om het vuur aan te zetten en de boter op temperatuur te laten komen
Mannen zijn niet gemaakt om te koken
Nee, want toen werden er mongolen geboren die "je bedoeld" uit hun toetsenbord durven persenquote:
dan kan ik nog wel meer jaren opnoemenquote:Op maandag 27 september 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, want toen werden er mongolen geboren die "je bedoeld" uit hun toetsenbord durven persen
ja, want jij bent vrouwquote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Mijn vriend wilde laatst dus gehaktballetjes zo in de pan gooien... op zich niks mis mee, maar het was handiger geweest om het vuur aan te zetten en de boter op temperatuur te laten komen
Precies. EN bier halen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
daarom zijn er ook zoveel vrouwelijke chefkoksquote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde laatst dus gehaktballetjes zo in de pan gooien... op zich niks mis mee, maar het was handiger geweest om het vuur aan te zetten en de boter op temperatuur te laten komen
quote:
quote:
wat zeg je nou op het eind? op de schop in een dalinkie?quote:
travelquote:
Hey Wokquote:Op maandag 27 september 2010 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hoi
[..]
wat zeg je nou op het eind? op de schop in een dalinkie?
[..]
travel
"Op de Stockton and Darlington"quote:Op maandag 27 september 2010 18:13 schreef wel.o.k het volgende:
wat zeg je nou op het eind? op de schop in een dalinkie?
trevquote:
er zal eens geen bier aan te pas komenquote:
Hey GFquote:Op maandag 27 september 2010 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
er zal eens geen bier aan te pas komen
quote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
dat is dan weer grootheidswaanzinquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
daarom zijn er ook zoveel vrouwelijke chefkoks
Hey dat heb ik ook gehadquote:
Denk je niet dat het per persoon verschilt?quote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd, anders vind ik het zo smaakloos
[..]
hai snoesquote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dan weer grootheidswaanzin
Oh ik heb ook dyslexie maar het gaat wel goed en anders vraag ik mijn ma hoe het moetquote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef Enfermera het volgende:
Hoi iedereen
Mannen kunnen best koken, ze moeten alleen wel lezen. Mn man leest niet altijd even goed (komt door z'n dyslexie maar ook door z'n adhd xD), en dan gaat er soms wat fout he
Hey STquote:Op maandag 27 september 2010 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dan weer grootheidswaanzin
huilenquote:Op maandag 27 september 2010 18:28 schreef wel.o.k het volgende:
hai snoeswat gaan we vanavond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |