Als je gitaren overhebt:quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef KaMo het volgende:
Ik wil voor een talentenjacht iets doen met gitaren. Niet dat ik talent heb.
Wat zal ik eens doen
Goed idee, alleen jammer dat er 2 voorstellingen komen. 2 gitaren kan ik niet missenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je gitaren overhebt:
en niet aardig genoeg bent om ze mij te geven
Nu met orgel en gitaar loopje...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies ! Samples moeten we dan horen.
Weer een intro dingetje af en een stukje chorus.
http://www12.speedyshare.(...)wnload/intording.mp3
Is dat wat ?
Is het zo'n vaste aansluiting?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Iemand91 het volgende:
Moeke op gitaarkabel gestapt: aansluiting en kabel zijn na een hecte relatie van 2,5 maand uit elkaar![]()
Heb dus nu mijn soort-van-semi-akoestische gitaar
't is opzich geen probleem, gewoon koperdraad in de kabel weer even vast solderen aan de aansluiting. Heb alleen geen soldeerbout en tijd in de buurt....quote:
Ah, balen in dat geval!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
't is opzich geen probleem, gewoon koperdraad in de kabel weer even vast solderen aan de aansluiting. Heb alleen geen soldeerbout en tijd in de buurt....
Ik schrijf af en toe teksten als ik inspiratie heb wat tot nu toe bout is geweestquote:Op donderdag 30 september 2010 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat kan ook neit hier
Hoe schrijven jullie eigenlijk je muziek, ga je gestructureerd te werken, met je theorie en toonladders erbij, bouw je alles netjes op. Waarmee begin je als basis, zang, drums, melodietjes enz
Ben wel benieuwd hoe mensen hier dat doen.
Zelf pak ik altijd maar m'n gitaar en begin er net zolang op de slaan totdat er toevallig wat leuks uit komt. Of ik heb een melodietje in m'n hoofd en dat poep ik er dan uit. Theorie of iets zit er nooit achter, eigenlijk altijd het idee van
Als het okee klinkt dan kan het
Zonde iddquote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
't is opzich geen probleem, gewoon koperdraad in de kabel weer even vast solderen aan de aansluiting. Heb alleen geen soldeerbout en tijd in de buurt....
ach, heb wel andere dingen waar ik me druk over maak. Speel ook niet zoveel.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zonde idd![]()
Ik heb gelukkig een stuk of 5 kabels in voorraad dus ik heb nooit echt een tekort
Oefenen is overrated.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, laat ik maar eens wat gaan oefenen voor morgen in de studio. Wat we op willen nemen heb ik al 0 keer geoefend.
Ik heb net 5 minuutjes naar de tabs gekeken. Moet dus helemaal goed komen.quote:
Wel posten hier, he?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuutjes naar de tabs gekeken. Moet dus helemaal goed komen.
Natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuutjes naar de tabs gekeken. Moet dus helemaal goed komen.
Wacht jij maar rustig afquote:
Explain further...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:28 schreef RickL het volgende:
Ik moet wat toegeven. Ik ga misschien deze week weer een nieuwe gitaar aanschaffen.
We hebben heel lang gestunteld met een goede werkmethode en eindelijk begint er een structuur in te komen. Het begint meestal zo:quote:Op donderdag 30 september 2010 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat kan ook neit hier
Hoe schrijven jullie eigenlijk je muziek, ga je gestructureerd te werken, met je theorie en toonladders erbij, bouw je alles netjes op. Waarmee begin je als basis, zang, drums, melodietjes enz
Ben wel benieuwd hoe mensen hier dat doen.
Zelf pak ik altijd maar m'n gitaar en begin er net zolang op de slaan totdat er toevallig wat leuks uit komt. Of ik heb een melodietje in m'n hoofd en dat poep ik er dan uit. Theorie of iets zit er nooit achter, eigenlijk altijd het idee van
Als het okee klinkt dan kan het
Als je hem goed omhangtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:45 schreef Braddie het volgende:
In die nieuwe Tyros 4 zitten ook een stel verschrikkelijk goede gitaren.
Toch gaat er niks boven een echte gitaar.....
|^^^^^^^^^^^^^^||____quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:45 schreef Braddie het volgende:
In die nieuwe Tyros 4 zitten ook een stel verschrikkelijk goede gitaren.
Toch gaat er niks boven een echte gitaar.....
Verkeerde topic...quote:
Heb twee van hem gevangen laatst in de Ahoy... als deze net zo lekker spelen als die, dan is dat wel interessantquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nieuwe signature picks van James Hetfield![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn afgeleid van de Tortexquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb twee van hem gevangen laatst in de Ahoy... als deze net zo lekker spelen als die, dan is dat wel interessant
Maar het liefst nog JazzIII, Heb mijn huidige al sinds 2007, en doet het nog
quote:Based on a vintage tortoise-shell pick, the Black Fang is made of tough, sturdy Ultex material with a defined tone and sharp attack. Its pointed and contoured tip gives you ultimate speed and control!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze zijn afgeleid van de TortexGauges .73, .94, en 1.14
[..]
In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar haal je zoiets? Metallica
Heb je voorlopig even genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In ieder geval in de store van Metallica. Zie nu dat er 2 verschillende doosjes zijn. Of een doosje van 6 of eentje van 108
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |