Dan heb ik geen zin je antwoord te geven.quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef RickL het volgende:
Weet iemand uit z'n hoofd hoe James van Metallica z'n amp settings heeft staan? Geen zin om te googlen
Nouja het gaat er meer om de combinatie tussn welke gitaar je hebt, welke versterker, welke effecten, je speelmanier.quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef RickL het volgende:
Nou moet je niet meteen huilie doenik denk misschien was er een die hard metallica fan in de zaal maarja.
Fucking nice jawohl!quote:
Nee man!quote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Fucking nice jawohl!
Al vind ik die DC 59 mooier![]()
Qua looks dan he:quote:
Zo precies bedoelde ik het niet, gewoon zeg maar wat ze bij ''de gitarist'' ook hebben achterin over een speler:)quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja het gaat er meer om de combinatie tussn welke gitaar je hebt, welke versterker, welke effecten, je speelmanier.
Er is niet een setting dat je zo in de buurt komt
Dat moet je gewoon zelf utivogelen daar kan niemand je hier mee helpen
Als je eens verteld wat voor spullen je gebruiktquote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef RickL het volgende:
[..]
Zo precies bedoelde ik het niet, gewoon zeg maar wat ze bij ''de gitarist'' ook hebben achterin over een speler:)
Twee kanaals Marshall versterker (of eventueel Roland cube) en m'n Les paulquote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eens verteld wat voor spullen je gebruikt
Ze zetten het nog zelf online ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
Master 10; Preamp 10; Bass 7; Mid 2; Treble 8; and Presence 4. Ongeveerquote:Op maandag 27 september 2010 17:32 schreef RickL het volgende:
[..]
Twee kanaals Marshall versterker (of eventueel Roland cube) en m'n Les paulgeen pedalen
Zo'n tof nummer!quote:
Is dat serieus ?quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Master 10; Preamp 10; Bass 7; Mid 2; Treble 8; and Presence 4. Ongeveer
En hoe!quote:
quote:
ik wist niet dat jochem meijer ook gitaar speeldequote:
Ooit ook nog zo een mooie, oude, verrotte raggitaar erbij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op dit moment veruit mijn favoriet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goede keus. Die van mij staat ook hoog op de lijst!quote:Op maandag 27 september 2010 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Op dit moment veruit mijn favoriet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet dribbel ik mis wat. Net ff die extra bite of rauwheid. Zang vind ik persoonlijk goedquote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer opzetje gemaakt voor nieuw nummer. Lekker basic nog maar alle tips zijn welkom.
http://www.speedyshare.co(...)_take_it_anymore.wma
HEt gaat vooral om de grote lijnen. Gitaarwerk is nog heel basic, nog geen 2e gitaar erbij, zang niet echt optimaal omdat het in de slaapkamer is opgenomen en er toch wat rekening gehouden moet worden met de buren.
Intro ben ik nog niet zo zeker vna, het chorus vind ik wel tof
Ja het gaat ook echt om de grote lijnen nuquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef RickL het volgende:
[..]
Ik weet het niet dribbel ik mis wat. Net ff die extra bite of rauwheid. Zang vind ik persoonlijk goed
Heb 'm beluisterd... maar het ligt absoluut niet in mijn straatje, dus ik voel me niet de geschikte persoon om tips de geven. De baslijn vond ik wel leuk!quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer opzetje gemaakt voor nieuw nummer. Lekker basic nog maar alle tips zijn welkom.
http://www.speedyshare.co(...)_take_it_anymore.wma
HEt gaat vooral om de grote lijnen. Gitaarwerk is nog heel basic, nog geen 2e gitaar erbij, zang niet echt optimaal omdat het in de slaapkamer is opgenomen en er toch wat rekening gehouden moet worden met de buren.
Intro ben ik nog niet zo zeker vna, het chorus vind ik wel tof
Wat dacht je van géén flangerquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het gaat ook echt om de grote lijnen nuMaar bedankt voor het luisteren
Het wordt voor 2 gitaren nog geschreven nu zit er 1 partij onder, en ipv het cleane stuk komt waarschijnlijk een solo.
Nog tips verder wat anders zou kunnen ?
ik vind een flanger eigenlijk bijna altijd overheersend lees: overbodig :pquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
OkeeJa die flanger is té overheersend nu
Kijk eens naar digitechquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Cynic het volgende:
Weet iemand delay-pedalen waarbij je meerdere delay-settings kan opslaan?
Ja, da's waar. Alleen is de loop daarvan volgens mij niet goed, dus ik krijg hem nooit echt goed aangeslotenquote:
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Alleen is de loop daarvan volgens mij niet goed, dus ik krijg hem nooit echt goed aangesloten
Dat kan op zich wel, maar dan gebruik je ook de preamp van de digitech en dat wil ik dan niet. Ik wil alleen de effecten gaan gebruiken. Dus van de voortrap naar de return van de digitech. Anders zit je ook weer met de levels (input en output) van de digitech te klooien, met clippen enzo.quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
Gaat toch gewoon via je send/return van je versterker? (Teminste dat is gebruikelijk met delay)
Wees eens duidelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef Cynic het volgende:
Mijn huidige digitech bedoel ik dan, zou perfect zijn als ik die goed kon aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |