Dan heb ik geen zin je antwoord te geven.quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef RickL het volgende:
Weet iemand uit z'n hoofd hoe James van Metallica z'n amp settings heeft staan? Geen zin om te googlen
Nouja het gaat er meer om de combinatie tussn welke gitaar je hebt, welke versterker, welke effecten, je speelmanier.quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef RickL het volgende:
Nou moet je niet meteen huilie doenik denk misschien was er een die hard metallica fan in de zaal maarja.
Fucking nice jawohl!quote:
Nee man!quote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Fucking nice jawohl!
Al vind ik die DC 59 mooier![]()
Qua looks dan he:quote:
Zo precies bedoelde ik het niet, gewoon zeg maar wat ze bij ''de gitarist'' ook hebben achterin over een speler:)quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja het gaat er meer om de combinatie tussn welke gitaar je hebt, welke versterker, welke effecten, je speelmanier.
Er is niet een setting dat je zo in de buurt komt
Dat moet je gewoon zelf utivogelen daar kan niemand je hier mee helpen
Als je eens verteld wat voor spullen je gebruiktquote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef RickL het volgende:
[..]
Zo precies bedoelde ik het niet, gewoon zeg maar wat ze bij ''de gitarist'' ook hebben achterin over een speler:)
Twee kanaals Marshall versterker (of eventueel Roland cube) en m'n Les paulquote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je eens verteld wat voor spullen je gebruikt
Ze zetten het nog zelf online ookquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
Master 10; Preamp 10; Bass 7; Mid 2; Treble 8; and Presence 4. Ongeveerquote:Op maandag 27 september 2010 17:32 schreef RickL het volgende:
[..]
Twee kanaals Marshall versterker (of eventueel Roland cube) en m'n Les paulgeen pedalen
Zo'n tof nummer!quote:
Is dat serieus ?quote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Master 10; Preamp 10; Bass 7; Mid 2; Treble 8; and Presence 4. Ongeveer
En hoe!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |