abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87191546
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nja, aangezien ie zoveel met bloed omgaat is het niet zo raar natuurlijk. Al moest hij nog steeds gewoon testen of het van een dier of een mens was, hij is niet helemaal alwetend dus.

Opmerking van een vriend van me over de aflevering: in principe zou Dexter die zaak ook gewoon via de normale weg kunnen onderzoeken. Het heeft niet echt nut om er zelf achteraan te gaan (behalve Dexters eigen plezier erin natuurlijk). Dan zou die man waarschijnlijk ook gewoon achter de tralies belanden. Voldoet niet helemaal aan het 'iemand heeft een moord gepleegd en is er mee weggekomen'-principe. Hij zou gewoon zn zus erop kunnen attenderen: 'He, volgens mij heb ik bloed gevonden in die verhuistruck.'
Volgens mij is het principe ook niet of iemand ergens mee is weggekomen, maar of iemand het verdient volgens bepaalde eisen en of het voldoende bewezen is volgens bepaalde normen. Lui die met ernstige dingen wegkomen zijn gewoon een prima categorie slachtoffers die hij makkelijk kan traceren en onderzoeken.

Dexter is geen vigilante en heeft geen eigen morele beperkingen. Hij is in feite een ongeleid projectiel en het enige wat hem weerhoudt van vernietiging van zichzelf en willekeurige anderen is de code die hij bijna altijd trouw volgt. Harry is niet amoreel en gewetenloos, en de code daarom ook niet. Dexter is vrijwel gewetenloos. Dat in elk geval ongeveer wat ik er in zie. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door heiden6 op 04-10-2010 23:26:46 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87191894
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Oke, maar dat is één baby, daar is op zich nog wel wat mee te doen (story-wise), oppasser ofzo :P Tevens kan Dexter hem opvoeden om een echte baas te worden, waar Cody en Astor (met name Astor) gewoon alleen maar zeken en niks toevoegden.

En inderdaad, wat was het acteerwerk van met name Astor onovertuigend.. Hoop dat ze de rest van het seizoen bij die opa en oma blijft. -O-
De kinderen van Rita hebben inderdaad hun nut verloren. Zoals het er nu uitziet worden ze ook (terecht) de serie uitgeschreven. En Harrison is geen last. Als baby kan Debra altijd op hem passen, en loopt ze Dexter niet in de weg als hij gaat hunten.

Ben benieuwd wanneer Julia Stiles haar opwachting zal maken, en hoe haar karakter eruit zal zien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87192020
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De kinderen van Rita hebben inderdaad hun nut verloren. Zoals het er nu uitziet worden ze ook (terecht) de serie uitgeschreven. En Harrison is geen last. Als baby kan Debra altijd op hem passen, en loopt ze Dexter niet in de weg als hij gaat hunten.

Ben benieuwd wanneer Julia Stiles haar opwachting zal maken, en hoe haar karakter eruit zal zien.
Echt irritant dat ze dat naar buiten brengen, wie er in de serie mee gaat doen en in wat voor rol. Lekker promotie maken, maar het is wel een enorme spoiler. :r

(Ik doel niet op jouw post hoor, maar alleen op de originele bekendmaking.)
pi_87192574
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Echt irritant dat ze dat naar buiten brengen, wie er in de serie mee gaat doen en in wat voor rol. Lekker promotie maken, maar het is wel een enorme spoiler. :r

(Ik doel niet op jouw post hoor, maar alleen op de originele bekendmaking.)
Ben ik mee eens.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87192613
quote:

[..]

eens...

slachtoffer van de seriemoordenaar? :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87192671
Ik weet gelukkig niet hoe die vrouw eruit ziet, dus dan weet ik niet zodra ze in beeld komt wat er gaat gebeuren. Maar je weet sowieso al dát het gaat gebeuren dus het moment dat je normaliter als kijker nog niet weet of het wat gaat worden is verdwenen. En ik wil ook niet weten of dat ooit weer ophoudt en wanneer. :{
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:50:48 #257
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87192688
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:48 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eens...

De naam zegt me (gelukkig) niks, als er een vrouw in de cast komt hoop ik dat ze de 'eindbaas' is.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_87192740
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:48 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eens...

Ik denk eerder aan een type Lila ;)
pi_87192823
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef n8n het volgende:

[..]

De naam zegt me (gelukkig) niks, als er een vrouw in de cast komt hoop ik dat ze de 'eindbaas' is.
Volgens mij game je te veel. :P

(Wat bedoel je daar mee? Ik begrijp hem echt even niet.)
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:55:47 #260
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87192876
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij game je te veel. :P

(Wat bedoel je daar mee? Ik begrijp hem echt even niet.)
ik game nooit maar grappig dat je daar aan denkt, ik bedoel de serialkiller in het seizoen die het meest last veroorzaakt.
pi_87192929
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef n8n het volgende:

[..]

ik game nooit maar grappig dat je daar aan denkt, ik bedoel de serialkiller in het seizoen die het meest last veroorzaakt.
Daar komt die uitdrukking toch vandaan, 'eindbaas'? :D

Ik weet niet of er weer zo iemand opduikt, dat zou wel een herhaling zijn, toch? Eigenlijk had ik een jacht op Trinity verwacht, en verwacht ik die nog steeds. :{
pi_87192930
maar al het wachten... ben het nu al zat ;(
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:14:12 #263
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87193454
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar komt die uitdrukking toch vandaan, 'eindbaas'? :D

Ik weet niet of er weer zo iemand opduikt, dat zou wel een herhaling zijn, toch? Eigenlijk had ik een jacht op Trinity verwacht, en verwacht ik die nog steeds. :{
Ze zijn er wel nog mee bezig, Trinity (obviously, aangezien die Rita heeft vermoord), maar het zou tv-technisch niet echt slim zijn om daar op te focussen, de kijker weet immers dat ie dood is en dat zou dus niet bepaald spannend zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:36:38 #264
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87194069
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ze zijn er wel nog mee bezig, Trinity (obviously, aangezien die Rita heeft vermoord), maar het zou tv-technisch niet echt slim zijn om daar op te focussen, de kijker weet immers dat ie dood is en dat zou dus niet bepaald spannend zijn.
Ben ik het helemaal mee eens, blij dat het aan de FBI 'overgelaten' wordt.
pi_87194261
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

O ja, hij is dood. Duh. :@
pi_87194431
De trailer van aflevering 2 liet meer zien dan de aflevering zelf... :{
pi_87196190
hoe zat het trouwens ook alweer precies met Kyle Butler? hij had het gestaged dat hij dood was ofzo?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 03:46:55 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87196356
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 02:56 schreef GewoneMan het volgende:
hoe zat het trouwens ook alweer precies met Kyle Butler? hij had het gestaged dat hij dood was ofzo?
Nee, Trinity zocht het telefoonboek door en heeft een echte KB vermoord.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_87196380
Die Astor is al net zo irritant als Rita :r
pi_87200079
Ik merk dat ik me begin te ergeren aan de traagheid van de serie. Ik had er vorig seizoen ook al last van, het is prima dat ze je af en toe in spanning houden maar het wordt wel heel vervelend af en toe. Misschien moet ik Dexter toch maar een keer opsparen zodat ik het hele seizoen kan binge-kijken.

Overigens prachtig momentje in de aflevering van vorige week: het gevecht in de wc, waar Dexter die gast met een full body slam tegen de deurpost van de wc ramt. Stukje techniek dat je niet veel in vechtscènes ziet, maar heel stoer gedaan.
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 04:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Die Astor is al net zo irritant als Rita :r
Ook dat.

-edit-
Ohja, Maria en Angel. :r.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:27:12 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87201538
quote:

[..]

Julia komt erin? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Harajuku. op 05-10-2010 11:32:49 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87201631
Topictitel voor volgende topic "Is he C.S.I.-ing me?" :P
pi_87202966
Aardige aflevering. Ben erg blij dat die kinderen weg zijn, ben alleen benieuwd hoe de twee crime verhaallijnen zich gaan ontvouwen. Ik hoop dat Dexter snel afrekent met die seriemoordenaar, want krijg er een beetje een "been there, done that" gevoel bij.

En hopelijk gaat Maria dood, dan wordt Angel tenminste weer een tof personage.

Masuka, zoals altijd: _O_.
Amen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:23:01 #274
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87203314
Ik zit me nu ineens af te vragen waarom die gast die moving van nodig heeft gehad.

Hij sluit blijkbaar vrouwen bij hem thuis op, knipt een lok af, electrocuteert ze dan, ton dicht en dumpt ze in het bos.

Waarom dan ineens een moving van huren? En dan ook nog daar een vrouw in afmaken door haar dood te slaan? Klinkt allemaal een beetje vreemd.
pi_87203518
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef Neelix het volgende:
Ik zit me nu ineens af te vragen waarom die gast die moving van nodig heeft gehad.

Hij sluit blijkbaar vrouwen bij hem thuis op, knipt een lok af, electrocuteert ze dan, ton dicht en dumpt ze in het bos.

Waarom dan ineens een moving van huren? En dan ook nog daar een vrouw in afmaken door haar dood te slaan? Klinkt allemaal een beetje vreemd.
Je kent zijn bezigheden verder toch totaal nog niet? Misschien heeft hij er wel een paar met een van ontvoerd en daar ook in vermoord. Waarom zou iedere serial killer altijd exact hetzelfde patroon moeten volgen?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')