Ja oke, parttimers kun je niet helemaal vrij laten. Ik vind dat met hen echt afspraken gemaakt moeten worden over wanneer ze moeten werken, en dan is van die werktijden een half uur of een uur flexibel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
persoon A: 8:00 - 16:30 uur (1 uur pauze)
persoon B: 9:00 - 14:30 uur (half uur pauze)
persoon C: 8:30 - 15:00 uur (1 uur pauze)
persoon D: 8:30 - 12:15 uur
persoon E: 8:00 - 17:30 uur (half uur pauze)
persoon F: 8:15 - 12:30 uur
etc.
Overigens zijn dit vaak parttimers die op maandag zus en zo werken en op dinsdag weer anders of woensdag niet en op donderdag wéér anders.
Niets tegen parttimers hoor (ben er zelf ook één) en als deze werktijden goed uitkomt met kinderen enzo en het mag zo van de baas, dan gun ik je dat persoonlijk van harte. Als collega vind ik het lang niet altijd handig.
Ja nou, ze wilden er vanaf stappen, maar gemaakte afspraken konden ze niet zomaar wijzigen, dus ik had slechte timing. EN (en dat steekt echt nog het meeste hoor) als ik door zou werken tot 17:30 uur (zo zo een half uur langer!) dan zou ik niet gemotiveerd genoeg meer zijn. Met andere woorden dan zou ik niets meer uitvoeren!quote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Note to self: leren tellen.
Hebben ze niet uitgelegd waarom ze niet willen dat je dit doet?
Parttimers zijn idd lastig als ze veel verantwoordelijkheid hebben CQ leidinggevende van het een of het ander zijn. Maar verder wel handig tochquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
persoon A: 8:00 - 16:30 uur (1 uur pauze)
persoon B: 9:00 - 14:30 uur (half uur pauze)
persoon C: 8:30 - 15:00 uur (1 uur pauze)
persoon D: 8:30 - 12:15 uur
persoon E: 8:00 - 17:30 uur (half uur pauze)
persoon F: 8:15 - 12:30 uur
etc.
Overigens zijn dit vaak parttimers die op maandag zus en zo werken en op dinsdag weer anders of woensdag niet en op donderdag wéér anders.
Niets tegen parttimers hoor (ben er zelf ook één) en als deze werktijden goed uitkomt met kinderen enzo en het mag zo van de baas, dan gun ik je dat persoonlijk van harte. Als collega vind ik het lang niet altijd handig.
Bij mijn huidige afstudeerstage heb ik het nooit afgesproken behalve dat ik moet proberen om elke dag zo'n 8 uur bezig te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Fogel het volgende:
Bij mij is het zo flexibel dat ik niet eens weet wat mijn officiele werktijden zijn.
Zo eentje was ik er ook bij een vorig baantje... parttimer, maar een tijd lang de enige die de echt ingewikkelde serverproblemen snel kon oplossen. En zulke machines gingen uiteraard over hun nek op mijn vrije dagdeel, werd het weer telefonisch beraadquote:Op maandag 27 september 2010 18:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Parttimers zijn idd lastig als ze veel verantwoordelijkheid hebben CQ leidinggevende van het een of het ander zijn. Maar verder wel handig toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |