abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86905452
Note to self: leren tellen.

Hebben ze niet uitgelegd waarom ze niet willen dat je dit doet?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 27 september 2010 @ 16:46:33 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86905849
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

persoon A: 8:00 - 16:30 uur (1 uur pauze)
persoon B: 9:00 - 14:30 uur (half uur pauze)
persoon C: 8:30 - 15:00 uur (1 uur pauze)
persoon D: 8:30 - 12:15 uur
persoon E: 8:00 - 17:30 uur (half uur pauze)
persoon F: 8:15 - 12:30 uur
etc.

Overigens zijn dit vaak parttimers die op maandag zus en zo werken en op dinsdag weer anders of woensdag niet en op donderdag wéér anders.
Niets tegen parttimers hoor (ben er zelf ook één :P ) en als deze werktijden goed uitkomt met kinderen enzo en het mag zo van de baas, dan gun ik je dat persoonlijk van harte. Als collega vind ik het lang niet altijd handig.
Ja oke, parttimers kun je niet helemaal vrij laten. Ik vind dat met hen echt afspraken gemaakt moeten worden over wanneer ze moeten werken, en dan is van die werktijden een half uur of een uur flexibel.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86906082
Ik heb die flexibele tijden ook. Maar ben daarnaast ook baas over mijn eigen agenda. Komt er op neer dat ik tussen 8 en half 9 binnen kom meestal en tussen half 5 en half 7 weer wegga, afhankelijk van de drukte en besprekingen. De meeste mensen werken bij ons wat langer, om dat aan het eind van de week te compenseren.

Ben er wel positief over trouwens. Denk ook dat bijna niemand korter gaat werken, maar eerder wat langer. Het valt wel op dat op vrijdagmiddag veel mensen eerder weg zijn. Doe ikz elf soms ook, heerlijk.
Whatever...
  maandag 27 september 2010 @ 16:54:53 #29
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86906206
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Note to self: leren tellen.

Hebben ze niet uitgelegd waarom ze niet willen dat je dit doet?
Ja nou, ze wilden er vanaf stappen, maar gemaakte afspraken konden ze niet zomaar wijzigen, dus ik had slechte timing. EN (en dat steekt echt nog het meeste hoor) als ik door zou werken tot 17:30 uur (zo zo een half uur langer!) dan zou ik niet gemotiveerd genoeg meer zijn. Met andere woorden dan zou ik niets meer uitvoeren!
Nou ja zeg! ik was wel beledigd ja want ik was altijd gewoon om bij drukte gewoon nog even een half uurtje/uurtje door te werken, ik schreef die extra tijd ook meestal niet, gewoon hart voor de zaak en je wilt ook zelf dat je spullen af zijn. Die motivatie is een stukje minder geworden, vreemd he?

Ik heb overigens expres gevraagd om 8:30 uur te blijven beginnen (en niet een half uur eerder) omdat ik opstaan in de winter altijd wel lastig vind (alhoewel ik nooit te laat kom, maar ik wil het ook niet opzoeken). Ben benieuwd wat ze dan hadden gezegd: dat ik nog niet wakker zou zijn om 8 uur misschien ? :X :{ 8)7
klerkje
  maandag 27 september 2010 @ 17:10:12 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_86906900
Ik werk een week van 7-15, dan een week dagdienst die je zelf in mag delen zolang je er maar bent tussen 15 en 17 uur, en dan nog de avonddienst van 17-1. Perfect.
Resistance is futile.
  maandag 27 september 2010 @ 18:09:12 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86909364
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

persoon A: 8:00 - 16:30 uur (1 uur pauze)
persoon B: 9:00 - 14:30 uur (half uur pauze)
persoon C: 8:30 - 15:00 uur (1 uur pauze)
persoon D: 8:30 - 12:15 uur
persoon E: 8:00 - 17:30 uur (half uur pauze)
persoon F: 8:15 - 12:30 uur
etc.

Overigens zijn dit vaak parttimers die op maandag zus en zo werken en op dinsdag weer anders of woensdag niet en op donderdag wéér anders.
Niets tegen parttimers hoor (ben er zelf ook één :P ) en als deze werktijden goed uitkomt met kinderen enzo en het mag zo van de baas, dan gun ik je dat persoonlijk van harte. Als collega vind ik het lang niet altijd handig.
Parttimers zijn idd lastig als ze veel verantwoordelijkheid hebben CQ leidinggevende van het een of het ander zijn. Maar verder wel handig toch :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86909948
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Fogel het volgende:
Bij mij is het zo flexibel dat ik niet eens weet wat mijn officiele werktijden zijn.
Bij mijn huidige afstudeerstage heb ik het nooit afgesproken behalve dat ik moet proberen om elke dag zo'n 8 uur bezig te zijn :') Ok, ik verdien dan ook niet bepaald een fulltime salaris ;)

Dus soms ben ik er vanaf 09:00u, en heb ook weleens dagen gehad dat ik om 14:00u kwam binnenzeilen en laat in de avond weer wegging :P Als ik bij de volgende vergadering kan laten zien dat ik wat uitgevoerd heb, dan is het goed.

quote:
Op maandag 27 september 2010 18:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Parttimers zijn idd lastig als ze veel verantwoordelijkheid hebben CQ leidinggevende van het een of het ander zijn. Maar verder wel handig toch :).
Zo eentje was ik er ook bij een vorig baantje... parttimer, maar een tijd lang de enige die de echt ingewikkelde serverproblemen snel kon oplossen. En zulke machines gingen uiteraard over hun nek op mijn vrije dagdeel, werd het weer telefonisch beraad :')
pi_86910837
Ikzelf moet beginnen tussen 7:30 en 9 uur. Vervolgens mijn 8 uur maken (+ half uur pauze). Ideaal, kan ik net voor de drukte aan naar mijn werk, of net daarna. De afspraak bij ons is, je moet je 8 uur maken en je moet sowieso tussen 9 uur en 16:00 op kantoor zijn. Werkt prima.
pi_86922209
Ik werk in de verkoop, en dat is heel leuke maar een van de grote nadelen hiervan is dat
je toch wel aan 8-5 vast zit.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')