Je moederquote:Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
Den Haag
Rotterdam
Rest van Nederland
Mokum![]()
Vast niet. Maar die tellen dan ook net zo min mee als al die import A'dammers die hip en trendy komen doen.quote:Op maandag 27 september 2010 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, alsof elke Amsterdammer van Ajax houdt
Face it, of je moet eerst nog onder die steen uitkruipen waar je de laatste jaren onder geleefd hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het volgende? Dat als je dat soort dingen op internet zegt dat je het ook kunt verwachten, en helemaal als je het op een van de grootste fora van Nederland post?
Wat een BS zeg, dat je zoiets zou moeten kunnen verwachten omdat je het op TV zegt... en helemaal als het een dom blondje is dat zich waarschijnlijk niet eens realiseert dat ze in een mogelijke TV-hit meespeelt.
Dat is wel heel sneu.. Zo kan je alles goedpraten.. Ik vind het te sneu dat er blijkbaar zulke en dus nog dommere Amsterdammers zijn die haar serieus nemen.. Ik schaam me zelfs voor die Amsterdammers en dat terwijl ik de stad een warm hart toedraagquote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef Monco10 het volgende:
Ach tegenwoordig kun je dat verwachten als je aan zulke kut programma's mee doet.
Eigen schuld dikke bult.
Het is alleen jammer dat de echt mensen in het business leven in het Gooi schijnen te wonen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:06 schreef waht het volgende:
Amsterdam.
Den Haag is de echte hoofdstad van Nederland.
Of Wassenaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat de echt mensen in het business leven in het Gooi schijnen te wonen.
Ik ben aan het sparen. Zodra ik captain of industry ben, dan ga ik verhuizen naar dat pitoreske gat
Wie? Die van nu.nl die inmiddels zeiden dat het hele bericht niet waar is? Of is het nu wel weer waarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |