quote:Barbie uit Oh Oh Cherso stond een nare verrassing te wachten afgelopen vrijdag Toen zij op de boulevard van Scheveningen een paar Amsterdammers tegen het lijf liep, kreeg ze een aantal flinke klappen. Dit melden verschillende bronnen aan Showbiznewz.nl.
Barbie, die in het echt Samantha de Jong heet, moest volgens de bronnen daarna direct naar het Bronovo ziekenhuis in Den Haag om zich te laten behandelen aan haar verwondingen.
Reden voor de aanvaring zouden de pikante uitspraken van Samantha over Amsterdammers in het programma Oh Oh Cherso zijn geweest. Daarin liet Barbie weten niet gecharmeerd te zijn van ons hoofdstedelijke volk.
De blonde Haagse zou inmiddels doodsbang zijn om evenementen of geplande optredens te bezoeken.
Tsja ik wil het niet voor de amsterdammers opnemen (niet gelijk op mijn fobo klikkenquote:Op maandag 27 september 2010 12:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het zegt inderdaad meer over die Amsterdammers dan over Barbie.
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Basp1 het volgende:
Wat een trieste lui slingeren er toch rond, vooral dat ze de uitspraken van zo'n domme blonde doos zo serieus gaan nemen en er maar fysiek tegen in moeten gaan. Dat geeft alleen maar aan dat ze waarschijnlijk een IQ hebben wat nog minder is als dat van die barbie.
Dit dusquote:Op maandag 27 september 2010 12:54 schreef Flurry het volgende:
Door iemand in elkaar te slaan neem je ook echt haar vooroordelen weg
Zal wel dom inteeltvolk geweest zijn.
Maar hunnie praten heel anders als onsquote:Op maandag 27 september 2010 12:57 schreef ukga het volgende:
Sowieso vind ik het triest van die mensen die denkend at Amsterdamers, Hagenezen en Rotterdammers een hekel aan elkaar hebben, en ook de mensen die dit in stand houden terwijl ze er eigenlijk geen reden voor hebben![]()
Ik kom uit Amsterdam, het interesseerd me echt geen reet of je uit Rotterdam, Den Haag of Tuitjeshoorn komt. Doe ff normaal
Ik ga zometeen op je fobo klikken maar wil eerst ff zeggen dat ik Barbie helemaal geen ruzie(zoek)type vind, dus ik zie haar niet ergens gaan staan schelden tot t uit de hand loopt..quote:Op maandag 27 september 2010 12:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Tsja ik wil het niet voor de amsterdammers opnemen (niet gelijk op mijn fobo klikken) maar het is natuurlijk erst verhaal halen en een hoop egschreeuw tot het uit de hand loopt. Oke al met al is het niveau van beide partijen zeeer laag
Maar jij hebt waarschijnlijk een positief IQ. In tegenstelling tot veel andere Amsterdammers/Rotterdammers/Hagenezen enz. enz.quote:Op maandag 27 september 2010 12:57 schreef ukga het volgende:
Sowieso vind ik het triest van die mensen die denkend at Amsterdamers, Hagenezen en Rotterdammers een hekel aan elkaar hebben, en ook de mensen die dit in stand houden terwijl ze er eigenlijk geen reden voor hebben![]()
Ik kom uit Amsterdam, het interesseerd me echt geen reet of je uit Rotterdam, Den Haag of Tuitjeshoorn komt. Doe ff normaal
1 pot nat allemaal, ze praten daar allemaal zo raar.quote:
Nou ja daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen he. Die lucht als je buiten Amsterdam bent man, alleen maar koeiestront die je ruikt. Ook alleen maar ongewassen boeren die je rond ziet banjeren, maar goed daarvoor is Amsterdam dan ook de enige stad van Nederland, de beschaving waait vanzelf wel een keer over naar de "rest van Nederland".quote:Op maandag 27 september 2010 13:04 schreef KNAK het volgende:
De afstanden tussen steden in Nederland zijn zo minimaal wat het nog belachelijker maakt.
"100km verder in die stad wonen boeren, hier is het beter"Het is allemaal klootjesvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
Dat wel ja. Het is ook meer het voetbal gerelateerd volk heb ik het idee. feyenoord en ajax enzo.quote:Op maandag 27 september 2010 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk een positief IQ. In tegenstelling tot veel andere Amsterdammers/Rotterdammers/Hagenezen enz. enz.
Op mensen in leren broek na, houdt iedere amsterdammer van voetbal ja.quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat wel ja. Het is ook meer het voetbal gerelateerd volk heb ik het idee. feyenoord en ajax enzo.
Ook zo hinderlijk is het als mensen (op b.v. vakantie) aan je vragen; O je komt uit amsterdam, dan ben je zeker voor ajax ahahah?
Kanker toch op met je voetbalalsof elke amsterdammer van voetbal houdt.
Beter gezegd, alsof elke Amsterdammer van Ajax houdtquote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op mensen in leren broek na, houdt iedere amsterdammer van voetbal ja.
Als je veilig over straat wil lopen, is dat wel zo verstandig.quote:Op maandag 27 september 2010 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, alsof elke Amsterdammer van Ajax houdt
Hier gaat het al misquote:Op maandag 27 september 2010 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je veilig over straat wil lopen, is dat wel zo verstandig.
Niet waar!quote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op mensen in leren broek na, houdt iedere amsterdammer van voetbal ja.
Dat dus!quote:Op maandag 27 september 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
oke leuk. kan het weer over barbie der verbouwde koppie gaan ?
Ze heeft toch geen bedreiging geuit richting amsterdammers? Ze lult gewoon beetje dom uit der nek. Maar beetje overdreven om daar voor iemand in elkaar te slaanquote:Op maandag 27 september 2010 13:26 schreef Monco10 het volgende:
Ach tegenwoordig kun je dat verwachten als je aan zulke kut programma's mee doet.
Eigen schuld dikke bult.
Vind ik ook, ik zeg dan ook alleen maar dat je het kunt verwachten tegenwoordig.quote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen bedreiging geuit richting amsterdammers? Ze lult gewoon beetje dom uit der nek. Maar beetje overdreven om daar voor iemand in elkaar te slaan
Ja, dat is een mooie.quote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Theres no place like Masterdam. Moet ze ook maar haar kop houden over A'dam dan was het niet eens gebeurdmaar goed, mij maakt het niks uit waar iemand vandaan komt. Wie weet is het wel in scene gezet.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik zeg dan ook alleen maar dat je het kunt verwachten tegenwoordig.
Noem dat maar beschavingquote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nou ja daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen he. Die lucht als je buiten in Amsterdam bent man, alleen maar uitlaatgassen die je ruikt. Ook alleen maar ongewassen hoeren die je rond ziet banjeren, maar goed daarvoor is Amsterdam dan ook de enige stad van Nederland, de beschaving waait vanzelf wel een keer over naar de "rest van Nederland".
Ik praat het niet goed. Maar je weet toch wel als je domme dingen in publiek zegt als Hagenees zijnde over A'dammers dat dit gevolgen kan hebben, dat er van die domme gasten zijn die je daarom op je bek peren? Geldt andersom ook, die domme hetze is er nu eenmaal tussen A'dam, R'dam en Den Haag. Mij maakt het verder niks uit waar iemand vandaan komt.quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie.
Geweld goedpraten omdat iemand een andere mening heeft over de inwoners van je stad en de stad zelf.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-barbie-onzin.htmlquote:AMSTERDAM - Berichten in diverse media dat Barbie uit RTL5-kijkcijferhit Oh Oh Cherso in elkaar geslagen zou zijn is onzin.
© Novum
Dat laat een woordvoerder van RTL weten aan NU.nl.
De blondine, die eigenlijk Samantha heet, zou vrijdag door een stel Amsterdammers klappen hebben gekregen op de Scheveningse Boulevard.
Ze zou naar het Bronovo-ziekenhuis zijn afgevoerd en een mentale tik hebben gekregen. Van het hele verhaal is volgens de woordvoerder niets waar.
In een van de uitzendingen van het programma, waarbij Haagse jongeren op vakantie op Chersonissos worden gevolgd, liet Barbie zich laatdunkend uit over hoofdstedelingen.
© NU.nl
Nog meer kijkcijfers dusquote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-barbie-onzin.html
Gelukkig maar zeg. Wat een beauty, wat een power.quote:Op maandag 27 september 2010 13:36 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-barbie-onzin.html
quote:Op maandag 27 september 2010 13:07 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nou ja daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen he. Die lucht als je buiten Amsterdam bent man, alleen maar koeiestront die je ruikt. Ook alleen maar ongewassen boeren die je rond ziet banjeren, maar goed daarvoor is Amsterdam dan ook de enige stad van Nederland, de beschaving waait vanzelf wel een keer over naar de "rest van Nederland".Ah, vandaar dat ze het liefst met z'n allen de hele zomer in een stacaravan op de Veluwe zitten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die voorkeur voor het plattelandsaroma.
Wat is het volgende? Dat als je dat soort dingen op internet zegt dat je het ook kunt verwachten, en helemaal als je het op een van de grootste fora van Nederland post?quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik zeg dan ook alleen maar dat je het kunt verwachten tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |