t lessen is het probleem nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk geen straf vinden om weer te moeten lessen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk
vanaf volgende week donderdag mag ik officieel de nederlandse wegen onveilig maken
Pick me! Pick me!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk geen straf vinden om weer te moeten lessen
Heeeeeey, jou heb ik gemist de afgelopen tijd! Je bent geen fanatieke rijles/autorijtopic poster meerquote:
Ik moet nog afrijdenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
En was dat te doen?
Ik rij voornamelijk in Amsterdam.
Soms denken instructeurs dat we al vlekkeloos kunnen rijden en robots zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn instructeur werd helemaal boos dat ik niet afremde voor een "gelijkwaardig kruispunt" waar de weg van rechts was afgesloten met grote stalen hekken.![]()
ja of kruisingen T-splitsingen waar je keihard voorrang hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn instructeur werd helemaal boos dat ik niet afremde voor een "gelijkwaardig kruispunt" waar de weg van rechts was afgesloten met grote stalen hekken.![]()
Jaaa gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk
vanaf volgende week donderdag mag ik officieel de nederlandse wegen onveilig maken
Heeft ie volgens mij gelijk in, want er kan nog steeds een fietser uitkomen, die je nog steeds voorrang moet geven volgens mij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef BasementDweller het volgende:
De hele weg was afgesloten en lag open, inclusief stoep. Bovendien was het op een vrijwel leeg industrieterreinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heeft ie volgens mij gelijk in, want er kan nog steeds een fietser uitkomen, die je nog steeds voorrang moet geven volgens mij.
Mijn leraar zei altijd, en toch moet je stoppen, doe het nou maar, als je je rijbewijs eenmaal hebt, kun je doorkachelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
De hele weg was afgesloten en lag open, inclusief stoep. Bovendien was het op een vrijwel leeg industrieterrein
Ja is ook wel zo, maar om dan helemaal boos te gaan worden van "WAT DOE JE??" en "JE MAAKT GEWOON JE EIGEN REGELS!!", vond ik een beetje overdreven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mijn leraar zei altijd, en toch moet je stoppen, doe het nou maar, als je je rijbewijs eenmaal hebt, kun je doorkachelen.
Juist op dat soort verlaten terreinen kun je je kijkvaardigheid "tonen" door bij dit soort straten toch te laten zien dat je oplet en afremt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:18 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar om dan helemaal boos te gaan worden van "WAT DOE JE??" en "JE MAAKT GEWOON JE EIGEN REGELS!!", vond ik een beetje overdreven.
Tijdje geleden dat ik gereageerd heb idd, ben druk bezig met andere dingen. Zelfs op dit tijdstip.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heeeeeey, jou heb ik gemist de afgelopen tijd! Je bent geen fanatieke rijles/autorijtopic poster meerAls ik weer zou moeten lessen zou ik blind voor jou ervaring gaan, absoluut! Ik vond lessen vanaf dag 1 heel leuk. En soms kwam ik boos/teleurgesteld/agressief/wanhopig/übergelkkig/chagerijnig/huilend weer thuis, om twee dagen later met een grote glimlach weer in de lesgolf plaats te nemen
En ja, examen was stressvol, trillende handjes enzo. Maar als ik een keertje gezakt was, had ik weer wat lesjes bijgeboekt en het nog een keer geprobeerd.
Ga je wel in een schakelauto lessen? Dan vind ik het eigenlijk best vreemd dat je in een automaat begint, dan leer je het toch eerst 'fout' aan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef _Twinkle het volgende:
Inmiddels al 4 lessen gehad, tis nog wel spannend!
Ik les nu in een automaat, wie is ook zo begonnen? Of zijn jullie gelijk begonnen in een schakelauto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |