Hier borstvoedingquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef ChilllayD het volgende:
Ik hoef er 's nachts niet uit, dat doet mijn meneer![]()
Nu manlief nog overtuigen. Denk dat ik vannacht op zijn kant ga slapen, mag hij er 4 keer uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Kleintjes hebben ook gewoon geen ritme. Dat komt vanzelf.
Pessie, is een pucababy of een Paco niets voor jou? 4x eruit in de nacht ga je niet lang volhouden.
Hoezo?? Als het werkt. Een kleintje heeft gewoon zn slaap nodig. Het wordt er echt niet beter op als jullie niet slapen, je komt een beetje in een negatieve spiraal terecht. Nathan is moe, huilen... Hazenslaapje, eigenlijk te moe om te drinken, dus drinkt een beetje waardoor hij dus vaker voor een voeding komt. En als ze te moe zijn komen ze ook niet in slaap he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Nu manlief nog overtuigen. Denk dat ik vannacht op zijn kant ga slapen, mag hij er 4 keer uit.
En Orea inderdaad dat shirt!
Fannetje fijn dat Anne thuis is!
Tess lag heerlijk te genieten als ik d'r in ging pakkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t wel schattig dat inbakeren
floris vind t ook echt niet erg. het heeft floris echt goed geholpen! en ik heb ook nog best wat slaapjes die hij zonder doet. vooral s avonds gebruik ik de pacco, want dan heeft ie t meest moeite met slapen
moet ook nog ergens foto's hebben maar dan moet ik vanavond ff zoeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef Orea het volgende:![]()
En handig filmpje! Als de Pacco eens in de was zit kan ik dit wel doen!
Wat een geweldig filmpjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef Vicky het volgende:
Tess was ook te bewegelijk voor de pucka. Inbakeren ging veel beter hier.
Filmpje:
Ik heb bedacht thuis te blijven zolang ik borstvoeding geef. Daarna zie ik wel verder. Daar komt bij, ik zou niet weten wat voor werk ik kan/wil doen met een bachelor pedagogiek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:42 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een groot verdriet Orea voor zo'n klein meisje Orea![]()
Wat je zegt hoor pessie. Gaat je man er 4 keer per nacht uit? Zo ja, dan mag hij erover meepraten. Anders gewoon mond houden en je er niet mee bemoeien
Sonnetje, dat gevoel over weer gaan werken heb ik ook. Ik heb op dit moment geen werk, maar ben wel op zoek. En aan de ene kant hoop ik snel een baan te vinden, maar aan de andere kant wil ik nog veel langer bij ons meisje blijven. Ze is nog zo klein... En ik vraag me ook af hoe dat dan moet met de borstvoeding, want m'n gevoel zegt om lekker zo lang mogelijk borstvoeding te geven (langer dan 6 maanden in ieder geval). Maar als ik ga werken moet ik gaan kolven, bestaat het risico dat de borstvoeding in de soep loopt, en weet ik veel wat voor beren ik nog meer zie. Stomme dilemma's
Hier ook geen absolute noodzaak, maar ik wil ook geen herintredende moeder worden over 5 jaar. Dan kan ik een leuke baan wel vergeten ben ik bang.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja precies hier t zelfde cp
op zich kwa bv niet, hoewel t idee van altijd kolven enzo me ook wel tegenstaat
Mja die baan lijkt me dan ook wel weer heel erg leuk haha. Tis ook niet zozeer dat ik per se moet werken, das op zich ook wel fijn. Tis geen absolute noodzaak, hoewel met ons leefpatroon het wel handig is
Heb je wel al werkervaring? Kun je dan niet soortgelijk werk doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb bedacht thuis te blijven zolang ik borstvoeding geef. Daarna zie ik wel verder. Daar komt bij, ik zou niet weten wat voor werk ik kan/wil doen met een bachelor pedagogiek.
Hier ook, half uurtje fietsen (ja, ik zou gaan fietsen, we hebben niet eens een autoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha das ook bij die vacature die ik gezien heb.
Tis ook echt superdichtbij, zou zowat kunnen fietsen(oh nee veel te ver weg
)
Tis 10 minuten met de auto! Zelfs in de spits is t nog te doen(dorp naast t mijne)
Ik zou fietsen! 'Heb je meteen je dagelijkse portie beweging gehad' denk ik dan altijd voor mezelf...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha das ook bij die vacature die ik gezien heb.
Tis ook echt superdichtbij, zou zowat kunnen fietsen(oh nee veel te ver weg
)
Tis 10 minuten met de auto! Zelfs in de spits is t nog te doen(dorp naast t mijne)
Behalve als het regent, want regen is smerigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zou fietsen! 'Heb je meteen je dagelijkse portie beweging gehad' denk ik dan altijd voor mezelf...
Dan blijf ik thuisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:00 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Behalve als het regent, want regen is smerig
Gelukkig hebben wij hier nog goed OV. Helaas wel met een overstapquote:
Ik in Den Haagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
t ov is hier echt bagger...
wat dat betreft mis ik Rijswijk welMaar toch woon in liever in Pijnacker haha,
Dat gevoel had ik ook totdat ik er ging wonen. Nu ben ik helemaal omquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden
hehe ik hou niet zo van Den Haag zeg maar![]()
Wat voor soort werk is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:36 schreef pessie het volgende:
Hm zat ook even te kijken en het type werk dat ik als studentassistent heb gedaan bestaat gewoon als echt werk. Hoef ook alleen een VWO diploma en de talen kennen. Hmmm... Best interessant eigenlijk...
Je mag die van mij wel doorsturen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Plaats anders ff een oproep in v&a of je een ding kan lenen van iemand, zodat je het kunt proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |